Hoe is het met Uk?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
.
.

goeiemorgen 1e 
Altos schreef:Op de site van Badminton http://www.badminton-horse.co.uk/ kan je (net als voorgaande jaren) in 3d het crossparcours bekijken. Is echt supermooi gedaan. Je krijgt ook de alternatieve routes te zien en er staat bij wat de moeilijkheid van de hindernis is. Aanradertje dus

.
. Was wel blij, het ging ook lekker. 
Dus wonderland eruit en jahoor daar ging hij al! Hoofd de lucht in en raar doen alleen maar omdat die paarden gewoon over een hindernis springen. Maar goed na een tijdje stappen eindelijk wat rustiger en we konden zelfs de proppen inkrijgen..... tot er een paard besloot om niet te springen maar midden in de hindernis te glijden en toen vond Wonderland het wel genoeg en ging hij mooi steigeren. nou ja weer even gestapt om hem rustig te krijgen en toen weer verder met opzadelen. We zijn maar opgestapt op het inrijterrein leek me iets veiliger!
Nou ja toen waren er nog maar 2 voor mij dus even galopje etc maar hij voelde wel lekker aan. 1e proef ging wel aardig niet super goed en had ik 186 de 2e proef ging wat minder had 2 communicatiefoutjes waardoor ik buiten de baan kwam en dus - 4 had. Daar had ik 190 -4 dus 186 en met de eerste proef was ik nog 7e! 

Super gedaan, gefeliciteerd!