[SGW] Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

viefdepief

Re: Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 10:25

Goedemorgen Doei!

Lijkt me een goed plan Simmie!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 10:29

4e goeiemorgen Doei!

Ik wil ook graag een buitenritje maken. Maar dat doen we volgend weekend. Dan hoef ik niet alleen,

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 12:32

Koud? Ben nog niet buiten geweest maar het ziet er niet koud uit. Straks maar eens testen dan.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 21:14

Doei!

het was heerlijk vandaag, heb ruim een uur buiten gereden in het zonnetje Ja

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 21:17

En wij zijn vanmiddag in Castenray wezen wandelen. Cool

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-07 21:19

Zeker de crossbodem aan een inspectie onderworpen scum?!

Ik heb 2 paarden, beide anderhalf uur, heerlijk door het bos gereden.

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 22:31

Hmm, ik ben jaloers!
In plaats van te paard ben ik maar een klein wandelingetje met Mas gaan maken, hij loopt nu erg goed en de buitenwereld vind hij geweldig nu dus ben ik even met hem mee gehobbelt.

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 23:55

Heerlijk weertje vandaag. Echt een dagje voor een buitenrit.

Hoe is het Canter, geen hoofdpijn?

Ben vanmorgen met Kees naar de hoefsmid geweest, hij had nl. gister een ijzer afgetrapt Boos! en morgen hebben we wedstrijd.
Bij de hoefsmid in de omgeving een lekkere buitenrit gemaakt door het bos. Lekker over de zandpaden galoperen, waterbakje meenemen.. goede voorbereiding voor morgen Haha! maar wel HEERLIJK!! Krijg echt weer zin in het crossen.
Vanmiddag Pim en de friese hengst gereden. de Cantos, Wimpie, een beetje 'rustig" gelongeerd. Al die knuffels hebben haar goed gedaan Knipoog.
De 3jr Flemmingh (Zhimpie) voor de 2e keer gelongeerd. die pakt het ook al vrij makkelijk op.

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 01:04

Was idd heerlijk weer vandaag maar heb er helaas weinig aan gehad. Het jureren vandaag liep flink uit waardoor ik pas om 15u20 uit Beek vertrok en pas tegen donker op stal was.
@ Scum: Gelukkig dat je iets kon regelen want de groep van 14u00 begon pas om 14u55, kun je uitrekenen hoe laat je zelf had kunnen beginnen met jureren Gaaaap
Hoe was trouwens de bodem in Castenray?

Ik hoop dat het morgen nog zo lekker is, wil graag effe met Plato de bossen in want woensdag gaan we met een groepje naar Ysselsteyn om wat hindernisjes te springen.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 12:49

Ik heb niks geregeld Ingrid. Heb gewoon gezegd dat ik niet 's avonds kon en ze wilden perse niet ruilen. Hun probleem dus Knipoog

In C'ray hebben ze volgens de crossbouwers gecomposteerde boomschors over de bodem heen gelegd. Dat lijkt de boel aardig te verstevigen. Er is alleen het stukje waar het LMZ een extra lus krijgen waar je over een akker gaat en daar aardig wegzakt. En er zitten veel heuvels in, mn op het einde weer, wat het toch zwaar maakt.
Wat ik ook zag (ff schrikken) was een enorme greppel. Ca een meter diep en aardig breed met in het midden een boomstam erover. Een trakhener dus.
Die zit op het stuk na de route de passage (voor degenen die zich de cross van vorig jaar nog kunnen herinneren). Er is 1 brede en 1 hele brede greppel. De iets minder brede is voor het L en die andere voor MZ, maar daar komt een alternatief op. Voor het L dus niet.

Eigenlijk ben ik daar stiekum wel blij mee. Geen alternatief betekent gewoon dat je geen keus hebt en perse erover moet. Zeker als je bijna naar het M moet dan is dat fijn om te testen. Ik denk wel dat gaten in de toekomst steeds meer in crossen gaan komen. Ws. gaat Bitwise toch inschrijven en gaan we nog een paar keer terug om te kijken hoe deze bodem zich gaat houden. Hij heeft wel aardig wat water nodig (nog steeds). Dus als er een hele droge periode komt dan is dat niet zo gunstig.

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 17:08

Scum schreef:
Eigenlijk ben ik daar stiekum wel blij mee. Geen alternatief betekent gewoon dat je geen keus hebt en perse erover moet. Zeker als je bijna naar het M moet dan is dat fijn om te testen.

die snap ik niet Scum....je kunt toch ook gewoon rechtdoor gaan als er een alternatief bij zit? Zeker als je wil oefenen voor de M. Mooi dat de bodem goed was!

Pico staat idd te koop, heb er gewoon te weinig tijd voor. Maar die wordt niet zo snel verkocht hoor, veel mensen kunnen niet met dat hete overweg, terwijl ze echt superbraaf is.

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 17:26

Sgwuppie: Is pico je crosspaard van NU? Knipoog
RK: Ik snap best dat je weer zin hebt in het crossen Haha!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 19:12

SGWuppie schreef:
Scum schreef:
Eigenlijk ben ik daar stiekum wel blij mee. Geen alternatief betekent gewoon dat je geen keus hebt en perse erover moet. Zeker als je bijna naar het M moet dan is dat fijn om te testen.

die snap ik niet Scum....je kunt toch ook gewoon rechtdoor gaan als er een alternatief bij zit? Zeker als je wil oefenen voor de M. Mooi dat de bodem goed was!

Pico staat idd te koop, heb er gewoon te weinig tijd voor. Maar die wordt niet zo snel verkocht hoor, veel mensen kunnen niet met dat hete overweg, terwijl ze echt superbraaf is.

Tuurlijk,die keuze kun je altijd maken. Maar stel dat je er goed voorstaat na de dressuur en het springparcours (en dat wil bij Bitwise weleens gebeuren Bloos). En je weet dat zo'n greppel een reeele kans op een weigering oplevert. Dan kies je toch eerder voor het alternatief.
Als dat alternatief er gewoon niet is, dan heb je geen keus. Daarom was ik in P'hage achteraf ook heel blij dat er bij die gaten geen alternatief stond. Dan weet je wel wat je aan je paard hebt.

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 19:21

RK, de hoofdpijn is vrijwel weg, af en toe nog een wat zwaar hoofd.
Ik moet zeggen dat het wel aardig gaat weer, ik ben alleen nog snel moe dus ik doe nog maar rustig aan.

Het zou fijn zijn als je een leuke ruiter vindt voor Pico SGWuppie, hij kan vast nog wel een paar jaartjes mee. Is dit eigenlijk ook de pony die in de laatste SGW gids stond?

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 11:12

Dat is Chico Canter, Pico rijd ik nu op Knipoog

kan me de sgw gids zo niet meer voor de geest halen, maar het zou goed kunnen!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 11:12

ja, Chico stond in de gids. Ik zal eens denken voor je Wuppie Ja

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 11:18

Ik bedoelde ook Chico, mijn hoofd doet het nog niet helemaal 100% geloof ik. Bloos
En ik kwam er net achter dat ik straks naar de tandarts moet om een aantal vullingen te laten vervangen, dat valt even tegen! Boos!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 11:25

Is de SGW-gids er dan nog?

Jakkie Canter. Ik ben woensdag ook weer de klos.

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 11:40

Nee, dat is de laatste gids van 2003. Ik heb hem nog liggen omdat ik het nog wel handig vind voor sommige adressen en routebeschrijvingen.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 11:58

Ik moet over 3 weken weer vullingen laten vervangen en over een 1/2 jaar mag mijn laatste verstandskies er uit Verdrietig

Mijn paard is ook niet helemaal rad, DA denkt aan een verstapping en als ze over 2 weken niet goed is foto's. Ze loopt alleen op het harde niet helemaal zuiver. Is over 2 weken natuurlijk net 1 dag na de sluitingsdatum van Chaam.
Ga ze maar even een mailtje sturen of evt 1 dag te laat afmelden onoverkomelijk is. 2 jaar terug wel, maar misschien zeuren ze niet met een vooraankondiging Knipoog
RK helaas voor jou start ik M.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 12:02

Ik heb mijn verstandskiezen onder nog. Onder schijnt het meest vervelende te zijn om eruit te halen, dus wat mij betreft blijven ze gewoon zitten.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 12:11

Scum schreef:
Ik heb mijn verstandskiezen onder nog. Onder schijnt het meest vervelende te zijn om eruit te halen, dus wat mij betreft blijven ze gewoon zitten.

Klopt, ik moet er onder nog 1. Die ander is er uit maar dat was een behoorlijk drama. Ben er gewoon een paar dagen ziek van geweest en heb weken niet normaal kunnen eten.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 12:21

Dat hoor je wel vaker, dat mensen daar ziek van worden. Bitwise is daar ook behoorlijk ziek van geweest. Niet echt iets om naar uit te kijken. En niet vlak voor een wedstrijd laten doen.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 12:22

ik ben er ook goed ziek van geweest, maar ben er nu helemaal vanaf.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 12:46

Wat balen van Rabette GvdT!
Ik zal duimen dat ze snel weer rad loopt, voor je het weet is het 4 maart...