[SGW] [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

kimdepim

Re: [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 16:37

reeskees schreef:
Leuk andrea dat je presentatie zo goed ging!!!
Grappig dat je klas genoot er niks van wist. Je hebt het goed verborgen kunnen houden

vief succes met je duits mondeling, gaat vast wel goed komen.

Kim, die klap is dan toch wel goed hard aangekomen, lijkt wel wat op een hersenschudding. Ik zou toch maar een beetje rustig aan doen. (rustig aan ? wat is dat...?)

Wat een lief schatje Canter. Kunnen we hem het komende seizoen ook live bewonderen? Nog een paar jaartjes dan kan ie mooi op onze SGWay of life mascotte (ReesMiepje) zitten.

BT heel veel succes vanavond. You can do it!!! Denk gewoon maar aan die UNOX worst

Idd wat is rustig aandoen ?
Ik moest keer naar de dokter omdat ik last van mn knie had. zij die dat ik paar maanden niet mogt gymen en niet mogt sporten enzo. ik heb gewoon die 2 maanden gereden hoor.. ze krijgen mij niet van mn pony
dat kan ik niet (rustig aandoen Ik heb net ook al weer gereden niet zo lang (half uurtje) en vanavond heb ik met andere les. het gaat al wel beter

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 16:37

vief veel plezier

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 17:08

ja maar als het een hersenschudding is, en je houdt er altijd last van, dan gil je wel anders

ik heb een vriendin die dat heeft gehad, een jaar naar haal val had ze nog steeds hoofdpijn, en dat omdat ze waarschijnlijk te snel weer ging rijden

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 17:18

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 17:20

Vief : Veel plezier!!

Bt : veel succes!

Violin sprong gisteren heel goed
Mijn vader vond het zelfs best goed, en dat zegt heel wat

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 17:21

ik moet zo meteen naar de ceasar therapie (geen idee hoe je het schrijft) Voor mijn nek en schouders. ben benieuwd!

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 17:47

Citaat:
Een dressuurpaard moet zich willen laten pesten

Zou ze dan toch een dressuurpaard zijn Tal gaat zich pas echt een beetje leuk maken als ze opstandig wordt van het pesten hihi

Ik= Blij *o/* he waarom doet mn pompoentje het nooit

Vanmiddag had Tal een check up door Steffi vd Laarse, dit was de 3e keer sinds ons dieptepunt in augustus. Ze heeft wel tig keer gezegd hoe blij ze ervan werd van hoe Tal nu is. Spieren gaan zich mooi ontwikkelen (zelfs dr hals, die kennelijk best wat moelijkheden kan geven), ze heeft absoluut geen stofwisselingsprobleem (al diverse malen met lever en nieren lopen tobben, maar die testten nu helemaal goed)en ze zag er goed uit. Ze kon ook niks meer vinden van de vage pijntjes die ze de laatste keer nog had. Mn nieuwe zadel was ook helemaal goed gekeurd, pfoei! Helaas paste het springzadel dat ik op het oog had niet.
Er zit aan het hele verhaal maar 1 kanttekening: ze heeft praatjes voor 10, en Steffi concludeerde binnen 5 minuten al dat ze zich erg dominant gedroeg, ook tegen mij (terwijl ik altijd maar denk dat ik alles perfect onder controle heb ). Was me overigens tegen andere paarden al wel opgevallen. Toen Steffi even in dr mond wilde kijken, had ze daar geen zin in en ging gewoon steeds op dr achterbenen staan Maar ze laat zich snel overtuigen, is in feite ook helemaal geen dominant paard, maar wel zo slim om de gaten te zien en daarop in te springen. Moet wat meer grondwerk alla voest gaan doen met dr.

Ben echt superopgelucht dat ze gewoon ok is, sgw training here we come!

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 18:10

Fijn dat het goed is talida

Biertabje: Ik had vorig jaar na de cross in ettenleur een hersenschudding.. na de waterbak die hindernis (met dat dakje ) ik nam hem iets te veel van de zijkant,,, de pony kon er wel door maar ik niet,, en toen was het boem *kim met dr kop tegen de paal aan ,, en toen lag ik op de grond.. dik schaafplek op mn gezicht,, de laatste 2 hindernissen nog wel genomen,, beetje hoofdpijn de dag ernaa en daarna helemaal niet meer.. maar 2 weken later ineens weer heel erg! dus ik naar de dokter,, jah je hebt een lichtehersenschudding.. grrmbl.. heel irritant..

_Anja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 20:06

Renske wat is dat voor therapie? en waar helpt het voor?

Vief heel veel plezier op texel! hoop dat je er een beetje mooi weer bij hebt.

Canter mas ziet er goed uit! Staat wel heel grappig: hij ziet er nu uit als een echt kind..alsof hij eerst nep is haha..Snap wel dat hij een beetje onwerkelijk was toen hij nog zo klein was..!

En verder heb ik nog steeds niet werr op het paard gezeten. Heb vandaag zwaar getraind met fitness met de fysio therapaut..Kan het meteen voelen in mn nek..
Ook op de loopband gelopen voor mn knie, hij zei dat ik m onbewust constant iets gebogen hield om de pijn te voorkomen..Maar daar wordt het niet beter van..Dus in 5 minuten moest ik er even doorheen lopen. Het zit de hele tijd in je achterhoofd dit kan ik nog niet..dit wil nog niet..en dan blijkt het uiteindelijk dat het al best wel wil..is wel heel grappig maar wel apart..

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 20:15

@ marieke: Netjes dat het goed ging!
@ vief: veel plezier (niet dat je het nog leest, maar toch )
@ renske:idd wat is dat? en waar laat je dat doen? en waar ist voor? (ben niet nieuwsgierig )
@ anja: raar he. dat je zo voorzichtig bent, terwijl het eigenlijk best al kan. Ik loop ook standaard een half uur kreupel als ik door me enkel ben gegaan ( ga vrij vaak door me enkel), terwijl ik vaak eingelijk helemaal niets mankeer. Maar ik denk dat je dan inderdaad gewoon bang bent voor de pijn ofzo.
@ kim: met hersenschudding moet je toch erg opletten. je schijnt er je hele leven last van te kunnen houden (zegt iemand die zondag nog een lichte hersenschudding als diagnose hoorde stellen, en die woensdag alweer aan t werk was )

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 21:29

Talida fijn dat je paard zo is opgeknapt.

Kim pas maar op. Ik heb ook net 1,5 week met een hersenschudding gelegen. En nog heb ik af en toe hoofdpijn.

Anja, net als je denkt dat het weer gaat, gaat het weer mis bij jou. Ik hoop dat je snel weer opknapt.

Andrea goed van je mondeling engels en Vief succes met je duits.

_Anja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 21:41

GvdT schreef:

Kim pas maar op. Ik heb ook net 1,5 week met een hersenschudding gelegen. En nog heb ik af en toe hoofdpijn.

Anja, net als je denkt dat het weer gaat, gaat het weer mis bij jou. Ik hoop dat je snel weer opknapt.

Andrea goed van je mondeling engels en Vief succes met je duits.

Jah klopt...En eerst kon ik absoluut niet tegen zo'n terug val elke keer..Omdat ik toen het idee had dat het toch nooit meer beter zou worden. Ik heb nu gemerkt dat het dus wel beter kan, dat ik dus wel kan paardrijden..Misschien kom ik er toch op een bepaald moment achter dat paardrijden niet de goede sport is voor mijn lichaam(wil ik nu nog niet aan denken maar die kans bestaat) maar kan er mn kop absoluut niet toe zetten om er echt serieus over na te denken. Blijf zoiets hebben van het lukt me wel weer..Mn vriend vroeg ook of het wel slim was straks weer op het paard te stappen..Ik kan het niet laten, wil het gewoon weer proberen..Geef niet zo snel op en dat is wat me juist weer zover gebracht heeft...

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 21:56

GvdT schreef:

thnx, nu alleen dat zadel nog!

Ik moet even wennen aan die schoolverhalen hoor, is zo'n tijd geleden

In 'mijn tijd' kon ik niet computeren tijdens de les, maar als ik dit zo lees is er wel wat veranderd hihi

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 22:06

Goed is Steffie he, Talida? Eens in de zoveel tijd kijkt ze ook mijn paard na.

Mas begint lichtelijk naast zijn schoentjes te liggen van alle aandacht.

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 22:40

Moet hij niet doen Canter! Krijgt hij zulke koude voeten!

Ik had de PC even opgeschoond en toen vond ik deze foto's nog! Ik vind ze wel mooi!
Afbeelding
Afbeelding

Ja heb nog een leuke gevonden maar die laat ik maar niet zien!

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 23:02

Talida schreef:
Ik moet even wennen aan die schoolverhalen hoor, is zo'n tijd geleden

In 'mijn tijd' kon ik niet computeren tijdens de les, maar als ik dit zo lees is er wel wat veranderd hihi

Haha heb jij dat nou ook. Dan zijn wij vast van dezelfde generatie...

MM wat een stoere foto's. Dat is Admiraal zeker nog. Zo aan de manege te zien een kampioenschap in ermelo???
Ikhoop dat je snel weer een paardje hebt wat zo graag wil springen!!

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 23:15

Stoer hoor!

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 00:33

Leuke foto's!!

ik keek net even op HAW en vond dit paardje toch ook wel errug gaaf: viewtopic.php?f=10&t=518741

vooral nr 6 en nr 25:geweldig!!

whoopylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 00:59

CANTER!!!
ik heb vandaag (nog 1 minuut) voor het eerst je BP en helm opgehad en gebruikt!
Het ging mega goed, kijk zelf maar:
viewtopic.php?f=15&t=526288&p=12502865#12502865

hij was superbraaf, maar ik voel me toch liever veilig dan gebroken

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 10:39

MM : Laat zien Die andere foto's zijn gaaf trouwens!

Die cesar-therapie is een soort van houdingstherapie en hoe je alles beweegt. Er mankeerde nog wel wat aan .

Scum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 11:33

MM; gaaf dat je op je paardje gezeten hebt Hij springt leuk!

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 12:08

Afbeelding
Ik vond een foto van mijn oude E-pony met haar nieuwe amazone!

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 12:35

@ marieke: inderdaad leuke fotos! Dat ga ik mijn paardjes ook nog ooit leren Hoewel Ze met dat steigeren geen moeite hebben!
@ MM Leuke fotos! Jullie waren een leuke combi!
@WL Leuk dat hij het zo braaf deed! Je zit er echt relaxt op! Maar dat komt vast door de BP en de helm
@ renskek; dan is dat vast niets voor mij. Ik ben me hele leven al krom schijnt. En nu loop ik ook niet bijster recht :p

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 13:32

wat kijkt je oude pony lief reske

_Anja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 14:50

leuke foto's! die pony's vind ik altijd zooo gaaf springen..Bij eventing vind ik dat ook een van de mooiste foto's..Al die kleine ponytjes echt zoo gaaf!

11 Februrari hebben we afgesproken om naar Biko te gaan..Ik krijg als het goed is binnenkort wat filmpjes en/of foto's gestuurd..Ben heel erg benieuwd..En heb er beetje raar gevoel over..Weet niet wat het is..