Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Zou dat alleen mogen als Shuddy op leeftijd is of er niet meer is.
. Maar geen plaats, geen geld en geen tijd
. De aankop zou wel lukken, maar derest niet
.
. Heb wel een klant die iets nieuws zoekt, maar een beperkt budget heeft (student...). Voor hoeveel gaat hij weg als ik zo direct mag zijn?
Misschien dan maar Ciney in juli erbij nemen. Tegen dan zou ik, als alles goed gaat, zelf mij BE moeten hebben (rijschool eind juni begin juli
), dus dan hoef ik al niemand meer lastig te vallen. Ponylief heeft na de intensieve periode van april/mei wat rust gekregen, enkel dressuurwerk en wandelingen. Loopt op zich nog altijd als een trein, maar had af en toe wat vocht op de achterkogels na een dagje op stal, dus even wat rustiger aan. Voor het zekere vriendlief eens "klinische keuring" laten doen (buigproef, voltes, rug, etc), maar niets noemenswaardig aan te zien. Beetje in de gaten houden dus
Deze week ben ik zelf in het buitenland voor mijn werk, maar mijn vriend ging hem eens longeren en rijden en voor de rest lekker de wei op. Ben benieuwd hoe hij dit weekend zal aanvoelen
Ik vind het een zeer mooi paard Evelien, mooi in model, zou ik ook de vraagprijs mogen weten? Eventueel zijn er bij ons op stal wel geïnteresseerden.
. En misschien moet ik mij niet in de illegaliteit werpen, idd in Gavere riepen ze dat zelfs specifiek af, dat 't niet mocht.
. Zijn 't effectief z'n kogels die gevuld staan, of eerder wat oedeem errond? Oedeem zou ik me niet zo'n zorgen over maken... Fijn dat hij klinisch alleszinds goed blijft tonen!
Bij deze occ Waregem als die er weer is, wordt onze eerste cross terug.
Net toen ik 'm ging oppikken waren er 2 studentes die hem erg leuk vonden haha, mijn kerel heeft harten veroverd vrees ik
Maar tzal wel efkes pijnlijk momentje zijn, wou dr nationaal starten als alles zonder problemen verliep. Niet geslaagd in opzet
3 keer WVUR en 1 keer een clubwedstrijd tegen/met de LRV. 2x 1e plaats, 3e, 6e, 8e, 9e en 10e 
Dat was emotioneel momentje haha. 
(van de zomerwedstrijden)
Wil het wintercriterium van de dressuur doen, maarja als 'k ook regelmatig jumpings wil rijden...
Hopelijk organiseren ze weer een winterwerking in Moorsele, 'k vind het fijn rijden daar in de grote binnenpiste!
maar alleszins toch om ervaring op te doen!