[SGW] [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 12:54

Wat een gedoe Marijke :( .
Margriet: dat puppie is al in carnavals-stemming: alaaf.... (of gaat dat anders? Ik wil hem natuurlijk geen SS-er noemen :x ).

Ik heb in dierenartspraktijk slechte ervaringen met Cockers (oren en karakters), maar er zullen zeker gezonde en leuke rondrennen.

Nog zo'n hond die geen leuke naam heeft: keizers- of koningspoedels, maar dat schijnen dus echt supergave dieren te zijn.

Nou ja, ik blijf lekker dromen over honden, zolang Paul en ik werken, gaat een hond er toch niet komen -O- .

Mootje

Re: [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 12:57

Wat een leuke hond, Margriet <3
Het is een hint dat je teveel hebt uitgegeven, Marijke :') Ik geef soms echt bedragen uit en ik heb dit nog nooit gehad!

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 13:00

@ Texelse geweldig zo'n pony!!
@ Eef mooie punten!!
@ TG ik heb precies zoiets alleen zwart hoogglans!
Erg mooi!!
@ Tientjuh precies onze wc en badkamer! Alleen hebben wij een glazen inloopdouche!
Ik hou ook helemaal van dat strakke! <3

Laarzen zijn terug! De muts had maar liefst 1 1/2 cm verkeerd gemeten! Moet er dus uit!
Volgende week ma of di moeten ze dan eindelijk goed bij me zijn! Ben benieuwd...

Oja Noor succes met de cursus en Lau met je scriptie!

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 13:06

Margriet: wat een schattig hondje! Daar wordt je toch meteen verliefd op <3
Marijke: wat een gedoe zeg! Wat slecht ook dat de bank je daarover verkeerd voorlicht.
Verder gaat het hier over honden en keukens. Ik kan er beide niet echt over meepraten. Ik ben een kattenmens en helaas nog geen eigen huis. De keuken die we hier thuis hebben vind ik overigens wel mooi. Het is een landelijke keuken, maar dat past ook wel bij ons huis (woonboerderij).
Texelse: wat fijn dat je zo snel bij de longarts terecht kunt!
Mootje: leuk je haar zo! Je zou zo niet zeggen dat je dun haar hebt.
Lielle: heeft een net debuut gemaakt.
Evelien: heeft ook nette punten gereden.
Vief: is flink aan het slopen in de badkamer om er een paleisje van te gaan maken!
Karen: mooie keuken!
Jantien: ziet er mooi uit!
Sanurie: fijn dat je spannende situaties kunt trainen op je stage.

Ik ben nog wat dover geworden vandaag. Gisteren was mijn rechteroor nog half open, vandaag ook dicht. Ik hoor echt haast niets meer nu. Heel irritant!

Edit: Henny, wat balen van je laarzen! Waar had je ze laten maken?
Laatst bijgewerkt door Sussie85 op 20-02-12 13:07, in het totaal 1 keer bewerkt

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 13:06

Texelse: Wat fijn dat je terecht kunt!
Jantine: Wat mooi!! En super dat je vriend dat gewoon zelf kan :D
MM: Dat is wel vervelend zeg :?
Ka: Wat leuk, ik vind Westies wel stoer 8-)

Rashondjes zijn wel vaker zielig. Hondje van Joost zijn zusje (zo'n swiffer) heeft ook geen oogjes meer omdat die er allebei uitgeplopt zijn ;( Had Nova Zembla een docu over..

Grappig dat de meningen over de tegels zo verdeeld zijn. Ze moesten er sowieso uit want we wilden niet in een bad douchen en nu wordt het gewoon mooi strak met donkere tegels op de vloer en witte op de muur :) Vind het wel spannend hoe het gaat worden :D

Joost is ook geen klusser. Heeft nu voor het eerst geschilderd, geschuurd en ontvet :)) Hondje zou ik ook wel erg leuk vinden, maar dan moet je wel thuis zijn en dat zijn we beide waarschijnlijk toch weinig. Joost iig niet..

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 13:08

Vief: donkere tegels op de vloer betekend wel veel poetswerk. Je ziet er echt alles op. Verschillende vriendinnen van mij hebben ook gekozen voor donkere tegels in de badkamer op de vloer, maar ze zeggen allemaal nooit meer!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 13:12

Ik heb daar tot nu toe geen problemen mee hoor. Gewoon niet naar kijken :P

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 13:17

Ik heb ook donkere (blauwe) tegels op de vloer en je ziet er niet heel veel op hoor... Ik ben echt een pietlut wat dat betreft :+

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 13:20

Ik heb donkere tegels (heel donkergrijs) in mijn keuken. Valt mij ook mee hoeveel je er op ziet. Maar misschien komt dat ook doordat de tegels niet egaal grijs zijn, maar geschakeerd (of hoe je dat ook noemt).

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 13:21

Idd donkere tegels op de vloer zijn lastig schoonmaken. Kalkaanslag zie je ook direct.

Dit is ook een rashond. Ze moeten dus ook voor hd foto's goed gekeurd zijn en ze krijgen een oogtest.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 13:25

_Sim_ schreef:
Ik heb donkere tegels (heel donkergrijs) in mijn keuken. Valt mij ook mee hoeveel je er op ziet. Maar misschien komt dat ook doordat de tegels niet egaal grijs zijn, maar geschakeerd (of hoe je dat ook noemt).

Sim: dat maakt echt het verschil. Mijn ouders hebben ook donkere tegels op de badkamervloer, maar inderdaad niet egaal en dan zie je er inderdaad weinig op. Maar egaal blijkt volgens mijn vriendinnen echt een drama te zijn. Ieder stofje of haartje zie je liggen.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 13:31

Grappig dat jullie een westie niet stoer genoeg vinden voor TG! :D Ik vind die beestjes altijd erg leuk, hoewel ik niets met lange haren zou willen. Een vriendin van vroeger had een hele leuke westie. Super lief, altijd vrolijk en je neemt ze zo onder de arm als ze niet luisteren.
Wij hebben ook een oude stinkerd, een boxer x duitse staander. Super lief hoor, maar niet echt handelbaar buiten O:)
Bah Vief, ogen eruit geplopt!? :oo Als ik zelf een hond zou kopen, zou ik niet voor een rashond gaan. Juist omdat die in deze tijd toch allemaal te ver doorgefokt zijn en ziektes en gekke dingen meedragen.

Marijke dat is ook wat! Raar zeg. Ik had laatst ook dat er eigenlijk niets meer op mijn rekening stond (paar euro) en ik moest mijn chipkaart opladen om te kunnen printen op school. Zegt dat ding dat ik maximaal 500 euro op kon nemen, terwijl ik toch echt niet rood mag staan met deze rekening :+

Margriet gefeliciteerd!

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-12 13:32

jeroen ook mooie keuken
marijke ja zo stonden alle oxers. de triple wat er in stond is bij ons nog niet een oxer
leuk even naar prenetal wat uitzoeken maar ben bang dat je dan voor jezelf ook weer wat tegen komt :P
jantine oh die tegels in de badkamer zijn mooi :D
karen leuk een westy.
cockers zijn ook leuk. hebben wij ook gehad.
mootje wat een poepie op die foto
noor de cavaliertjes worden gefokt met een steeds kleiner koppie. kunnen ook snel last hebben van de oortjes (wat we hier in de praktijk zien)
margriet wat een scheetje :D
marijke heeft ruzie met de bank
henny balen van je laarzen

zo rondje hard gelopen. ging lekker stukken worden al steeds groter. Schoenen zitten ook lekker
nu zo richting werk
als ik op mijzelf zou wonen komt er ook wel een hond. als ik zo blijf wonen weer een grote anders komt er wel een kleintje

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 13:33

Wat voor schoenen hebben jullie voor het hardlopen? Welke zijn fijn en hebben een goed voetbed en goede schokdemping?

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 13:35

Margriet gefeliciteerd!!! *\o/*

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 13:38

_Sim_ schreef:
Wat voor schoenen hebben jullie voor het hardlopen? Welke zijn fijn en hebben een goed voetbed en goede schokdemping?

ik heb zelf asics, weet niet precies welke maar was wel over de 100 euro kwijt.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 13:39

Ik had eerst asics, maar die zijn voor mijn voeten te smal. Nu heb ik nikes in herenmaat. Zijn echt heel erg fijn. Ik heb ze aan laten meten bij runnersworld.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 13:40

_Noor schreef:
Ik heb daar tot nu toe geen problemen mee hoor. Gewoon niet naar kijken :P
_O- Ben benieuwd hoe vies ze straks blijken te zijn, voor mijn gevoel zijn ze niet helemaal egaal van kleur, dus dat zou wel wat veiliger moeten zijn :)

Annetje: Ja, het is zo'n hondje met van die ronde bolle oogjes. Bij iets te veel druk (andere hond had hondje met spelen in nekvel gepakt geloof ik) komt er dan te veel druk op te staan. Nog geprobeerd om het oogje te redden, maar dat wilde niet en niet veel later ging de ander ook..
Sussie: Sterkte met je oren :(:) Hopelijk gaan ze gauw weer open!
Henny: Hopelijk zitten je laarzen straks als gegoten :)

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-12 13:47

sim ik heb ze laten aanmeten bij intersport. kreeg eerst een scan van de voeten en die man legde alles ook heel goed uit. zijn wel een uur daar geweest. was ook goed 130 euro kwijt maar heb schoenen met extra ondersteuning voor het naar binnen zakken.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 13:53

Iehl Vief wat lijkt me dat naar zeg van die oogjes!!

Over tegels, onze badkamer vloer is antraciet, met een grijs ''nerfje'' waardoor je er niet veel op ziet.. en daarbij zie ik toch viezigheid niet goed dus ik vind het ideale tegels!

Paardjes zijn lekker buiten, en heb alle waterbakken gevuld. Zag dat Geert wat mooie cross hindernissen heeft gebouwd op het grote weiland :D (nog niet veel hoor) zijn hier aan het bomen hakken en dan kun je thuis ook altijd wat springen *\o/*
Maar als dit mag van schoonpaps... hoop ik op meer :D

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 13:54

Ik heb ook ascics :j

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 13:55

o ideaal is dat marijke! Hier verzint mijn vader ook steeds weer nieuwe hindernissen voor in de wei. Echt super handig om vlak voor een cross even een vertrouwenrondje te doen, of begin van het seizoen weer even scherp te maken op cross hindernissen voordat je ergens anders gaat trainen!

Ligt het trouwens aan mij of heb ik bvw hier al in geen weken gezien?

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 13:57

BVW is hier idd al een hele tijd niet geweest!

Ben er echt heel blij mee, hoef je tenminste niet altijd weg. Maar ik hoop eigenlijk stiekem op meer. Land is groot genoeg om er echte crosstrainingen op te doen <<) (11ha)
Laatst bijgewerkt door muts_marijke op 20-02-12 13:57, in het totaal 1 keer bewerkt

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 13:57

Oh Marijke, dan kom ik ook jullie kant op! Kan je (schoon) paps mooi terreinhuur vragen, kan ie er een slaatje uit slaan! haha.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 13:58

hahaha is nu nog niet de moeite waard Jantine, maar dat soort dingen moet altijd langzaam aan ingevoerd worden bij schoonpaps... eerst 2, dan 4 en dan huppa!