[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 11:33

Eef, dat is balen van z'n been :(:) . Hopelijk is het gewoon snel weer over.
Jetske, voor jou ook :(:) . Goed dat je gestopt bent als het zo slecht voelt.
Ruud: leuk dat het de goede kant op gaat!
Marijke: veel succes!
Sannn, leuk filmpje hoor. Ziet er goed uit. Ik zag helemaal geen schijnbeweginig B-) .
Itsme: gefeliciteerd met je winstpunt.
Verder weet ik het niet meer :list: .

Even een vraagje over Chaam: hebben ze altijd zelfde verdeling over de weekenden? bijv. B in eerste weekend of juist in tweede weekend? En zo ja: weet iemand ook wat die verdeling is? De 18e is onze hengstenkeuring en het is eigenlijk wel ernstig als ik daar niet heen kan.

Ik ga maar weer eens een strijk-poging wagen. Moet toch een keer iets aan het huishouden doen :Y) .

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 11:39

ja, chaam eerste weekend is LMZ, tweede weekend B paarden en de pony's (kan zijn dat sommige ponyrubrieken ook al het eerste weekend zijn )

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 11:43

Txs. Als we dan inderdaad eerst nog een keer B starten, kan ik gewoon naar de hengstenkeuring. Maar: dan is het wel de zondag dat de zomertijd in gaat :oo . Dat is altijd een redelijk ernstige verandering voor mij :O . Neem dan ook altijd een week vrij: is mijn jetlag week. Even rustig aan er aan wennen.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 11:44

:wave:

Sannn: Wat een leuk filmpje!
Eef: Wat balen van Caap :(:)
Mendy: Gefeliciteerd met je wintspunten :)
Laura: Geloof dat we er precies hetzelfde instaan.. Jij ook sterkte met je master :(:)
Floor: Die ken ik inderdaad wel.. Ben er alleen niet heel erg over te spreken.. :o maar hoop dat je er een leuke tijd gaat hebben :)

Verder nog even het verslagentopic van Barchem doorgespit en ga nu maar gauw studeren.
Beetje zonde om voor bokt richting de bieb af te reizen op zondag :+ B-)

Vandaag gaan we trouwens internet aanvragen bij een andere maatschappij, hoop toch eigenlijk wel dat ze dat aan het einde van de week gefixt kunnen hebben..

Sannnn

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 12:13

Gefeliciteerd met de wp Mendy!
Succes Barchem gangers van vandaag. :)
Marijke ook veel succes!
Vief succes met de studie!

Hier heerlijk uitgeslapen. :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 12:17

Het is dus gelukt Sannnn met het uitslapen. Je was nog wel bang weer vroeg wakker te zijn.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 12:33

Hm, het strijken heb ik geloof ik alweer verlaten (bout staat nog wel aan :oo ). Ben bezig een kalender te maken van foto's van Laurie en Giga afgelopen jaar, maar programma doet niet helemaal wat ik wil _-:( .

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-11 12:53

zo iedereen lekker geslapen zo te zien.

sann net jou filmpje nog gekeken en het ziet er netjes uit hoor.
vief succes met studie. en je internet voor thuis
marijke succes

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 13:19

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 13:24

Zonde van Cruise Master! Vreselijk dat de val zulke nare gevolgen heeft.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 13:34

San heeft lekker uitgeslapen
Leliaardje vertoont strijk-ontwijkend-gedrag

Ik ben weer terug van het springen. Voor de BB was ze met losspringen erg mat. BB zelf had ik 2 balken omdat ik niet op mijn kont bleef zitten en ze dus lekker doordenderde. Voor de B met losspringen goed opgelet dat ik op mijn kont bleef zitten en dat ging lekker. B parcours ben ik ook zeer tevreden over, Ferrose was voorwaarts maar alles was van mij. Wel 3 balken omdat ik haar 3x te dicht plaatste maar ben heel tevreden over hoe ze liep ( en nog steeds gaat mijn aantal fout langzaam naar beneden :D

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 13:35

Ik heb die val toen gezien. Die was heftig. Zonde van het paard maar ik denk de juiste beslissing.

@ Noor je kind heeft zijn 1e stem binnen!
@ Joki die balken verdwijnen van zelf. Controle en vertrouwen zijn nu het belangrijkste.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 13:37

Toch goed resultaat Joki!

Strijk is af, ga nu de was ophangen.
Kalender is ook af. Ik wacht nog even Bathmen af: als ik daar nog een mooie foto maak, gaat die nog de kalender in en anders laat ik hem zo afdrukken.

Oh ja, Joki: ik moet Laurie nog even naar het merk laarzen vragen. Heb ik al paar keer gedaan, maar gaat ene oor in, andere uit. Doet mezelf niet echt wat namelijk ;) .

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 13:38

Wat ontzettend zonde van dat paard!
Joki goed toch!? Als het maar steeds een beetje beter gaat.

Heb net voer besteld, zo taart ophalen voor papa. Ze komen vanavond om 20 uur thuis, dat heeft hij met zn jetlag vast zin in een stukje taart. Hij is toch jarig. :P
Daarna eens even kijken hoe het met Caap zn pootje is.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 13:51

Gefeliciteerd met je vader Evelien!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 13:56

Gaat helemaal goed komen Joki!
Gefeliciteerd met je vader Eef. :)

Hier net wedstrijd kalender gemaakt voor de rest van dit jaar. Ga op dressuur tour eind november/ begin december. Zijn mijn dressuur coupons tenminste op. ;) Springen heb ik er helaas nog teveel van, 20- 25. Die komen dus nooit op.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 13:58

Ik ga denk ik over twee weken maar een keer een dressuurdebuut maken met Maatje :D Lekker in de B ofzo, dat trek ik nog wel. Kan ik die coupons ook een beetje opmaken.
Net weer even gereden en stap draf en galop gaat best, en zelfs schouderbinnenwaarts krijg ik eruit.

Joki: Super!
Eef: Gefeliciteerd meet je vader!
Leli: Mooi dat de strijk klaar is.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 14:00

Je kan het niet laten he Lau. :P Haha, gaat het wel met je knie? Vooral lastig met op- en afstappen of niet? Heeft Maat nog nooit dressuur gestart? Gaat in de B zeker goed komen.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 14:09

Goedemiddag.
Sann: Filmpje ziet er goed uit!
Vief: Succes met de studie.
Joki: fijn dat het springen steeds beter gaat.
Evelien: Gefeliciteerd met je vader, balen van Caap zijn ppotje.
Lautje: Fijn dat je weer lekker aan het rijden bent, met Maat kan je in de B denk ik lekker scoren!

Ik zit nog erg te twijfelen wat mijn planning wordt voor deze winter, aan de ene kant wil ik graag even een paar keer springen en wat M starten, aan de andere kant wil ik graag weer werken aan de dressuur en een paar keer starten. In het verleden deed ik het gewooon een beetje door elkaar heen maar ik wil nu echt even een paar keer achter elkaar hetzelfde doen om dat dan echt goed te doen. En dan zit ik ook nog met het dilemma dat ik hem graag na het crosseizoen even rustig aan laat doen, hij heeft behoorlijk wat crossen gelopen, maar als ik te lang wacht dan komt die rotsneeuw weer en komt er natuurlijk niets meer van zoals afgelopen winter. Van de week maar even met mijn instructeur overleggen :+ .

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-11 14:10

lau leuk dat het weer goed gaat mar doe je alsnog wel voorzichtig met je knie?

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 14:11

Je dressuur gaat toch het 'slechtste' Evie? Dan zou ik daar mee aan de slag gaan, heb je volgend seizoen daar het meeste aan. Springen gaat wel lekker toch? Het is bij SGW's toch nooit echt hoger dan L Springen. Gisteren stond het ook laag trouwens.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 14:17

goedemiddag :)

Lautje: kan me voorstellen dat je weer aan de slag wilt :D
Eef: gefeliciteerd met je vader! Hopelijk valt het mee met caap!
Joki: goed hoor!
Vief: succes met de studie!

Ik ga beat wel minderen in werk en alleen nog wat spring wedstrijden doen, lekker wat punten binnen halen in het L. Verder goed dressuurlessen volgen en dan mag ze half december lekker even een maandje rust. Daarna pak ik haar weer op, ga in het eerste helft van het cross seizoen toch maar 2 crossen rijden ofzo. De rest is gewoon te ver weg dus ga dan ook lekker door met springwedstrijden en het verbeteren van mijn dressuur.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 14:21

Gisteren stond het echt op struikelhoogte inderdaad :Y) .
Springen gaat inderdaad wel lekker, maar juist daarom lijkt het me ook weer een leuke uitdaging om wat M te springen, hij springt zo ruig en voorzichtig de laatste tijd in de training, en dan ook vaak op M hoogte.
Dressuur is eigenlijk nog wel het meeste werk aan, alhoewel het de laatste tijd al een stuk beter gaat maar op cc nog niet helemaal uit de verf komt, aan de andere kant wil ik dat ook niet teveel forceren want dat werkt weer averrechts. Van de week maar even overleggen met mijn instructeur wat hij vind.
Ik denk dat ik in ieder geval vraag of de osteo hem na Bathmen wil doen, even een korte vakantie heeft hij zeker wel verdiend en dan is hij in ieder geval lekker los voor het indoorseizoen, wat ik dan ook ga starten.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 14:31

Ik heb ook even gestemd op Noor. :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 14:41

Sannn: Vooral opstappen is even lastig. Maar mijn moeder houdt goed vast en dan met kruk gaat het prima.
Hij heeft idd nog nooit dressuur gelopen. Kan ook maar zo zijn dat ik ach ik start gewoon M1, hoef ik ook niet licht te rijden :Y). V