Dit is niet normaal hoor mensen. Ik heb zonneschijn nodig. Ik raak nu al in mijn winterdepressie
Wij hadden vroegah ook een 'rotte appel' op stal, die is na een poosje de deur gewezen gelukkig. Daarna eigenlijk steeds een leuke groep gehad We (euh ze dus eigenlijk) staan nu ook weer helemaal vol.
Ik kijk meestal wel effe wie er meeleest maar heb soms het vermoeden dat iemand meeleest hier omdat die persoon dingen weet wat hier gezegt wordt maar ik zie de naam dan niet hieronder
daNiielle_
Geplaatst: 14-07-11 14:39
Niet dat diegene hier meeleest, maar in het algemeen op 'SGW en Eventing' kijkt. Als je in een ander huiskamer topic kijkt, zie je ineens wel heel veel meelezers dan.
Maar weet ik niet zeker!
Laatst bijgewerkt door daNiielle_ op 14-07-11 14:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Lielle
Geplaatst: 14-07-11 14:39
maar het is niet zo dat iedereen onderin dit topic aan het lezen is, ze zijn dan op het sgw forum aan het lezen.
(wat danielle zegt dus)
en je kunt je naam idd 'uitzetten', je ziet mij er ook nooit bijstaan.
Laatst bijgewerkt door Lielle op 14-07-11 14:40, in het totaal 1 keer bewerkt
aaaaah ik snap!!! Dank jullie!! Ik heb me zo vaak verbaasd dat Sim, Lielle en weet ik veel wie nog meer niet onderin staan (dus dacht ik niet hier waren) maar wel ineens mee praatte! Vertel hoe moet dat!!!
Mootje, sta er boven. Zegt meer over haar dan over jou! Zo fysio heeft zich weer het zweet op de rug gewerkt, ben benieuwd of, en zo ja, wanneer ik resultaat ga merken. Een voordeel bij deze blessure, ik heb er met skiën geen last van.
Het hoost hier nog steeds! Beestjes staan nog steeds binnen en kijken mij heel verwijtend aan... Maar hoe krijg ik die doornatte dekens weer droog als ik ze nu buiten zet?
Ik haak ook ff snel aan in de livestream tot hoe lang zou het duren ??
Vandaag en gisteren makelaars over de vloer gehad, moeilijk verhaal helaas.....kom zowieso met een restschuld te zitten, wat een baalzooi....heb het echt ff gehad met die woningmarkt......knuf voor mijzelf...
Jee Bianca, dat is echt balen!! Zolang je zelf steeds maar wat anders terug koopt, is hetnog te doen op de huidige huizenmarkt, maar als je verkoopt en niet terug koopt, dan zit je in het schuitje (en geen woonbootje). Sterkte er mee meid!