Caro leuke filmpjes, de opsprong gaat mooi soepel zeg!
Sannnn en Sim hebben van het weer genoten.
Jetske heeft ook al een goede dag gehad en ging als een speer met Bo tijdens het oefenspringen. Fijn!
Vies had voor feest gezorgd vanmorgen en heeft zijn deur nu écht gesloopt.
Hij staat nu in een andere stal, helemaal aan de andere kant, in het uiterste hoekje. Die stal is wel groter (fijn, want de stal waar hij in stond is eigenlijk veel te klein) maar vaak wordt hij onrustig wanneer hij geen aandacht krijgt. Ik ben benieuwd hoelang deze deur erin blijft... 
Paard heeft de hele dag lekker buiten gestaan en ik vond het ook veel te lekker weer om hem tussen zijn vrienden uit te halen en in de snikhete binnenbak te gaan rijden. Ik heb wel nog een poging gedaan tot wassen voor cc morgen, maar dat wassen was weer een hel
Vies moet daar de eerste keren echt doorheen, hij doet dan net of hij nog nooit gewassen is. Hij staat continu te dansen, slaat met zijn achterbenen naar de straal en wil maar niet stilstaan. Super irritant en daarom heb ik hem toch maar niet helemaal gewassen. Het zand ligt nog op zijn rug, maar ik hoop dat er morgen met een borsteltje uit te krijgen. De voeten en de staart zijn (met gevaar voor eigen leven af en toe
) wel weer schoon. Ik heb alles maar royaal ingespoten met glansspray en dan maar hopen dat we er morgen een beetje mee voor de dag kunnen komen.
Wij vertrekken morgen al om kwart 0ver 7 van stal