Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar ja komt wel alleen is ook wel lekker
Het wordt mooi weer, dus je kan je lol op denk ik! 
!
Dacht dat het het ideale moment zou zijn om even het bos in te gaan
Mooi tam paard dacht ik, maar zodra ze ook maar lucht kreeg van mijn plannen begon ze weer gelijk weg te draaien en stom te doen.. Ze is er inmiddels zo behendig in geworden, dat ze dan tegen dingen aan gaat staan (buiten zijn slootjes en draadjes favoriet en nu had ze 2 standbeeldjes uitgekozen...) ze weet dat ik haar de sloot niet in laat lopen en paardenbeeldjes van hun sokkel laten vallen is ook niet echt een plan natuurlijk
Ik zag de staleigenaar al rondwandelen, dus maar even gevraagd of hij tijd had en dat had hij gelukkig. Dus hij met een longeerzweep erachteraan. Kwamen al een heel stuk verder zonder fratsen, maar ze moest het halverwege het pad nog een keer proberen, maar gaf gelukkig op. Daarna nog even gekloot bij een aanhanger die half op het paadje stond en toen waren we van het erf en ging het goed
Ze had me nog wel een keer te pakken op een T-splitsing. Waren lekker aan het galopperen en ik wilde rechts, maar Woll ging last-minute toch naar links (richting stal) krengetje is het ook..
Had haar na 50 meter pas weer terug, maar daarna was het ook helemaal goed. Hoop maar dat ze morgen weer wat fanatieker is want moeten toch nog even flink trainen voor onze wedstrijd..
Simmie schreef:Mootje schreef:Haha, nou dat niet persee
Oh, je kunt het ook alleen natuurlijk.![]()
Sorry ben een beetje melig.

Nudien mag ook nog wel eens achteruit de sloot inlopen
Wel weer goed geëindigd.