rowo schreef:Wie heeft er hier eigenlijk wel eens een kaartje van een stille aanbidder gehad? Ik echt nog NOOOIT!
Ik 2 keer

en 2 keer heel fout, jongens die je een keer gesproken hebt en die dan een kaart sturen met in 6 talen ik hou van jou

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
rowo schreef:Wie heeft er hier eigenlijk wel eens een kaartje van een stille aanbidder gehad? Ik echt nog NOOOIT!
rowo schreef:Idd fout!
Waren het wel leuke jongens?
rowo schreef:@ MJ: op die leeftijd was ik er JUIST mee bezig... maar ja ik zal wel niet leuk genoeg zijn gweest
rowo schreef:Ik heb vanaf mijn 17e met bas en daarvoor waren de relaties allemaal een maand of korterEn van die 'voor 1 avondje zoenen' kerels....
miss_jumpy schreef:Mijn vaste relatie begon op mijn 21-ste. Ik begon dan wel laat met scharrelen, ik ben dus ook wat langer doorgegaan
rowo schreef:miss_jumpy schreef:Mijn vaste relatie begon op mijn 21-ste. Ik begon dan wel laat met scharrelen, ik ben dus ook wat langer doorgegaan![]()
21 vind ik nog wel mee vallen. K heb vriendinnen die nu 21 zijn en amper kerels hebben gezoend en nog nooooit verkering hebben gehad.
Scum schreef:Ik scharrelde nooit. Op mijn 19e kwam ik BT tegen, en toen was het ook niet meer nodig om te scharrelen
rowo schreef:21 vind ik nog wel mee vallen. K heb vriendinnen die nu 21 zijn en amper kerels hebben gezoend en nog nooooit verkering hebben gehad.
andrea16 schreef:rowo schreef:![]()
21 vind ik nog wel mee vallen. K heb vriendinnen die nu 21 zijn en amper kerels hebben gezoend en nog nooooit verkering hebben gehad.Dat had ik vast niet uitgehouden
miss_jumpy schreef:rowo schreef:21 vind ik nog wel mee vallen. K heb vriendinnen die nu 21 zijn en amper kerels hebben gezoend en nog nooooit verkering hebben gehad.
haha, ik "ken" wat mannen (van tv) die dat nog veel langer volhouden (jan, henk).