Net mijn S&T hoofdstel en gewone trenshoofdstel al gepoetst. Zal zo de paardjes gaan voeren en daarna beginnen met wassen en dan Fred vlechten. Ze is erg hengstig nu, al vanaf woensdag, dus ben benieuwd hoe dat morgen op concours gaat
Vief: weet je zeker dat het een steenmarter is? En niet een tamme ergens opntsnapte fret? Als het echt en staanmarter is: sterkte er mee, die dieren kunnen erg veel schade veroorzaken...
Ja ik weet het echt 100% zeker Hoorde van vriendinnen ook al leuke verhalen over die beesten.. Maar ik heb hem maar even weggejaagd. Hij is de tuin van de buren ingevlucht
Lees een grappig stukje over die pony die meedeed in de Rolex-eventing in Lexington. Die pony is driekwart volbloed, eenachste shetlander en eenachste arabier. Geweldig toch !
Op de site van Badminton http://www.badminton-horse.co.uk/ kan je (net als voorgaande jaren) in 3d het crossparcours bekijken. Is echt supermooi gedaan. Je krijgt ook de alternatieve routes te zien en er staat bij wat de moeilijkheid van de hindernis is. Aanradertje dus
Ben (alweer tijdje) terug van mijn springwedstrijd . Loempia was braaf. Ik ging eerst maar tussen de Z dressuurders losrijden Het eerste parcours had ik 1 balkje. Hij sprong toen wel heel fijn . In het tweede parcours werd hij me wat te heftig . Toen was de controle beetje kwijt. Toen had ik 2 balken en ik reed zelf een keer een volte. Maar was wel tevreden . Hij gedraagt zich steeds beter. Morgen ochtend nog ff dressuur rijden
Ik heb heerlijk gereden! Mijn vader was mee en had 3 steiltjes op de AC-lijn gezet. Hij sprong echt heel braaf en zelfs de slangenvolte ging erg goed. Mijn vader ging ze steeds iets hoger zetten. B-hoogte, L, M en zelfs nog een paar keer Z-hoogte. Lipso deed goed zijn best en heb echt lekker gereden. Lipso geeft gewoon een heel vertrouwd gevoel