Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik heb ook een keer een hersenschudding gehad. Was met mijn pony in het land gaan rijden met een halstertje. Weet nog dat ik van te voren gevraagd had of ik niet alsjeblieft een keer zonder cap mocht. Maar dat mocht niet. Wat er precies is gebeurd weet ik nog steeds niet. Weet ook niet of ik aan het stappen, draven, galopperen was. Maar mijn moeder zag op een gegeven moment de beentjes van de pony in de lucht steken en zag mij eronder liggen
Het klepje van mijn cap was helemaal dubbelgevouwen en ik heb een uur achter elkaar door gevraagd wat er gebeurd was. 

floor01 schreef:Zo heeft ooit iemand keukenpersoneel wijs gemaakt dat dat ding echt was om het achterste van een kalkoen schoon te maken.

ik ga dus weer ff mn bed in voor een half uurtje
Ik had laatste een lichte hersenschudding nadat ik er af was gevallen bij het springen
Maar heeft je paard dan niet heel ver moeten lopen op bij de AH te komen??
Bento1988 schreef:Hai Mutsje, hoe is het?
(wilde even gebruik maken van een nieuwe smiley
)
Scum schreef:Ik zag het ja. Ienie is idd wel een volle dochter, en heeft ook nog op de baan gelopen. Ik vermoed dat zij een van de laatst levende volle nakomeling is van Man in the Moon. Ik heb hem nog gezien toen hij 27 was, hij stond nl. vlak bij ons in de buurt.
Leuk ook dat je als Penny altijd hoopt dat een paard bij je blijft als je eraf dondert: NOT!
Scum schreef:Hey MM; heb je nog crossen op de planning staan?
(ze blijven leuk, die nieuwe smileys)