Wat een naar nieuws voor Iris. Je zult zo maar je paard verliezen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.

)
... Ik heb een paar jaar terug ook 4 weken moeten stappen met een 2,5 jarige, maar die is daardoor wel heel gehoorzaam aan de hand geworden
(maar ook wel heel erg ADHD
) ... nog erger dan Kees

!
en fijn voor jou dat je in Diepenheim kan rijden! Ik doe ook in Diepenheim mee met Violin, echt super veel zin in, want dat is zo'n heerlijk beestje in de cross
!!
!! Je weet me te vinden he!!
Heel veel sterkte voor haar, van mijn kant, ik moet er niet aan denken!
En om daar nou meteen een onregelmatige hartslag aan over te houden vind ik ook bijzonder. Het zou natuurlijk kunnen, maar ik sluit het liever allemaal uit, vandaar dat ik hem even na laat kijken. Tip is er wel eentje die doorgaat tot hij er dood bij neervalt en daar zit ik nou eigenlijk niet op te wachten...
Hmm, daar werd ik nou niet bepaald door gerustgesteld, maargoed. 

Voor tip(F)
g0otje schreef:Zoo even stagegesprekje gehad me mijn leraar!! Wat een eikel, maargoed mijn stagebegeleiders zijn erg enthousiast over me dus komt wel goed
Donderdag gaat bruintje na huis en donderdag krijgt Huub ook eindelijk een nieuw paard
. Bij mn afstuderen zat die leraar maar te zeuren over een theoretisch kader en het bedrijf er recht tegenin dat je dat in het normale leven toch nooit gebruikt blablabla.. Haha..