Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Duimen dat de trauma's meevallen
.
. Ben ook aan 't wachten op programma Marchin, hoor dat t zo'n mooie cross is...
Heb er al van gehoord lijkt me maar kan het niet direct voor de geest halen.
, tis toch wel een ingrijpende operatie geweest!
En misschien makkelijker te organiseren dan een cross, die liggen toch snel verder uit elkaar ivm reistijden etc.
Maar hij is de hele tijd bezig met strootjes hooi zoeken, rondneuzen in de stal, als er bezoek is het bezoek inspecteren en fouilleren op verstopte snoepjes. Kortom, hij beweegt de hele tijd. Rollen doet ie met volle overgave. Het ondersteunt alleen het genezingsproces niet met al die beweeglijkheid.
Qua beestjes de vliegen hier maar das overal bij de paarden hé.
Zij heeft blijkbaar 2 stallen leeg die uitgeven op een grote zandpaddock, stromend water aan huis en het is niet te ver rijden. Toch bedankt Hanne!
, je mag het niet gedroomd hebben!
, vanavond terug. Zaterdag nog eens ee dressuurles gepland.
. En als ze nog niet goed is dan mag canch nog eens parcours oefenen.
Castratie op oudere leeftijd is meestal wel wat ingrijpender, maar het komt wel in orde! Wanneer denken ze dat je terug rustig aan kan beginnen rijden? Ik zou nog niet 'panikeren' voor de vrije cross eind augustus. Dat is nog 3 maand, stel dat je over een maand kan beginnen rijden, dan is 2 maand wel voldoende om hem weer in conditie te hebben en wat lesjes te doen, het is ook maar oefencross, dus dat is geen hoge snelheid.
) en dan eens te koop zetten, als jullie nog iemand kennen?
Verder is hij echt braaf, zoals ik 'm ken eigenlijk. Ik merk wel dat de castratie al wat invloed heeft, hij reageert veel minder hevig op andere paarden. Hij kijkt nog, is nog steeds nieuwsgierig maar het roepen is al flink verminderd.
Uh mr ja ik kan niet
Haha.

Hopelijk hangt hij niet het verwend nest uit!
.
Shuddy had wel effectief een probleem aan zijn hoeven waarbij opvolging nodig was, dat heeft de mijne niet. Ik ga morgen overdag er naartoe en even vuist op tafel slaan. Volgens de DA is de smid er sowieso voor elk paard dat er verblijft.