[SGW] [HK] 4 jarige cross-toppers (in spe)!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tiahastrona

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 14:15

Rianne, :(:) Denk aan je
Sanne, nog even wachten en dan hebben jullie je wondertje in je armen :)
Percy, en geslaagd? *-:)
Kikkerdril, heb jij nu al opgegeven voor regiotraining?

Hier alles rustig. Keer dressuur gestart en vandaag springles. Misschien volgend weekend springen.
Ook even kijken of ik nog wat trainingen bij Ilonka kan rijden, is hier in de buurt.

kikkerdril4

Re: [HK] 4 jarige cross-toppers (in spe)!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 16:09

Ja ik kreeg een mailtje en we starten dit jaar nog met de Training!

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 18:26

Ze staat hier op stal *\o/* Vandaag goedgekeurd door [naam] die haar buiten goed uitgeprobeerd heeft en man en kind vonden haar ook leuk.

Lukt me alleen even niet om haar op de foto te zetten maar die houden jullie nog te goed.

kikkerdril4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 19:08

Ohh wat leuk Percy! *\o/*

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 09:38

Foto! Foto!

marloes_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 11:25

Rianne: nogmaals gecondoleerd. Wat een rotweken heb jij achter de rug zeg! heel veel sterkte.

Madelein: succes met de laatste loodjes.

Percy: Fijn dat je een andere stal gevonden hebt. Wat dat betreft heb ik het luxe met de paarden aan huis. Zijn wel niet de mooiste stallen, maar de paarden kunnen wel elke dag op de weide. Nu in de winter krijgen ze gewoon het grote stuk van de koeien.
En gefeliciteerd met je aanwinst! Super leuk.

Gisteren heb ik nog mijn laatste cross gereden in Rekken.
Hadden in Bathmen een vertrouwensprobleempje opgelopen in het springen en in de cross lag ik er door een stomme omstandigheid naast. Dus heel fijn dat ik nog een cross in Rekken gepland had.

Heb met dressuur gereden, omdat ik dat moet oefenen :P Was op een ontzettend hobbelig maïsveld, dus verre van ideaal. Maar 180 punten gereden, dus daar was ik eigenlijk best tevreden mee.
Springen en cross ging het knopje gelukkig weer om. Heel fijn foutloos en binnen de tijd gereden.
Heb ook nog een filmpje gemaakt:

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 08:51

Madelein hoe gaat het inmiddels??

madelein

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 17:31

Ze zit nog op dr plek :).
Laatste dagen wat minder last, heerlijk! De 7e weer groeiecho :)

Hoe gaat het met jou?

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 21:51

Wat fijn!hoelang moet je nu nog??

Met mij gaat het redelijk..probeer rustig weer de dingen op te pakken (wil snel teveel)..maar het blijft heel gek dat papa er echt niet meer is.

kikkerdril4

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 15:35

Eindelijk het schema voor volgend jaar online, dus ik heb al een mooie planning gemaakt. Heb er helemaal zin in! Jullie ook?

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 22:51

Oeps, bijna een maand geleden dat hier iemand gepost heeft! Zie net dat kikkerdril mij wel voor was :D

Heb mijn eerste buitenrit gemaakt met pony en stik van de spierpijn. Heb nu wel foto's, zal eens gaan zien welke ik durf te posten :+

Sterkte Rianne, je hebt net de kerst achter de rug en dat zal heel zwaar geweest zijn en dan straks oud en nieuw waarbij je een nieuw jaar ingaat zonder papa. Leef met je mee.

Alles nog goed Madelein? Ik hoop het zo voor je.

Daimler is inmiddels Z springen en M1 dressuur. Lieve Shetan doet alles nog in de L. Deze week indoor cross voor Shetan en Derby springen voor Daimler. Wordt spannend.

Paarden staan op pension want het was thuis geen doen meer met trainen. We hebben een super stal gevonden. Er zijn altijd en overal wat mindere dingen maar hier zijn we toch wel heel tevreden. Heel fijn dat stalhouder een paardenmens is en een hengst dus meer dan welkom was. Iedereen is weg van hem omdat hij zo verschrikkelijk lief is.

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 00:23

Wij zien jullie denk ik vd week wel in de Mortel Percy!
Risky loopt de M vorig jaar nog B gestart was hij net begonnen met crossen.

kikkerdril4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 00:26

Haha percy die spierpijn geloof ik wel ja! Fijn dat de paardjes het goed doen en de stal goed bevalt :) Ik ga dinsdag ook een rondje oefencrossen in Breda en 9 januari de tweede regiotraining, vorige training was ik heel erg tevreden met paardlief! Ik reed laatste tijd met een veelzijdigheidszadel wegens gebrek aan passend dressuurzadel, maar die heb ik eindelijk gevonden dus we kunnen weer gaan sleutelen aan de dressuur :D

Inderdaad sterkte rianne, zullen Zware dagen zijn (geweest) Y;(

kikkerdril4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 00:28

kyrkelover schreef:
Wij zien jullie denk ik vd week wel in de Mortel Percy!
Risky loopt de M vorig jaar nog B gestart was hij net begonnen met crossen.

Bij jou gaan ze ook hard hé! Leuk hoor :) Benieuwd wat aankomend jaar voor iedereen gaat brengen

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 00:37

Ja ze gaan inderdaad erg hard. En dan rijden we lang niet zo veel crossen als sommige.
Dit jaar winterswijk, alpen-chaam, etten-leur, castenray,Leidschendam,gorssel, neede,ysselsteyn en Diepenheim.
Nog genoeg hoor maar ken genoeg kennissen die heel wat vaker weg zijn. Aankomend jaar mooi in het M en stiekem hopen we Z rijden..
Dan nog Z springen klasseren en drrssuur stoppen we denk ik mee.

kikkerdril4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 00:43

Sommige rijden er inderdaad een stuk meer, ik hou het ook nog een beetje binnen de perken deels omdat ik sommige wedstrijden wel erg ver vind voor mij :P
Leuk dat de potentie voor t Z er in ieder geval is! Ga je Risky later met een ander ruitertje nog laten starten als je die kan vinden?

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 01:06

Ik hoop zeer zeker nog een lef ruitertje te vinden.
Want dat is waar Risky thuis hoort oo het cross terrein echt een machine is hij in het terrein.

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 15:49

Bedankt Percy en kikkerdril :*
Het waren inderdaad moeilijk dagen en dat zal oud en nieuw ook worden. Vorig jaar om 00.00 uur was dat al wel emotioneel.. zal nu helemaal raar zijn.

Percy; wat fijn dat jullie zo'n goede stalling hebben gevonden en wat gaan ze goed! Ben echt blij voor je dat het weer goed gaat met jou en C.aressa

Kikkerdril; Wat fijn dat je een goed passend zadel hebt gevonden! En jullie trainen ook lekker door zo te horen! +:)+

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 22:03

Wij gaan inderdaad naar De Mortel Kyrkelover :D Mocht ik je zonder iets te zeggen voorbijlopen.... ik ben heel erg slecht in het herkennen van gezichten. Leuk, zien we Risky weer!

Ben ook heel blij dat hier de rust is weergekeerd.

Fijn dat je een nieuw zadel hebt kikkerdril. Gaat goed daar! Hier gaan er een paar zadels uit maar tweedehands verkopen is wel lastig.

Snap het Rianne. Voor mij is het al wat langer geleden maar mijn moeder is er nu voor het zesde jaar niet bij met kerst en daar moet ik altijd wel even aan denken. We hadden dit jaar een fantastische kerst met vrienden dus heb wel genoten van die twee dagen.

Vandaag weer op pony geklommen maar ik heb me doorgereden eerste kerstdag dus dat zat toch niet echt lekker. Aangezien we een nieuwjaarsrit in de planning hebben maar even rustig aan doen :D

Tiahastrona

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 22:11

Zal ook weer eens wat van me laten horen :o
Fa is erg stout, lang leven de winter, ze is vreselijk schrikachtig.

Vandaag fijne springles gereden, zondag wedstrijd.
16-1 weer een crosstraining in de planning, ben benieuwd.

Heb de kalender wel bekeken, bedacht welke ik eventueel wil rijden, maar even zien hoe dat loopt en of het wel nut heeft om te starten (sgw). Mag ze eerst weer wat relaxter en stoerder worden, anders kunnen we beter gaan lessen (of iets anders gaan doen ;( )

Misschien leuk om lijstje te maken met waar iedereen heen wil/gaat, kunnen we kijken of we kunnen meeten.
Iemand wel eens in Westdorpe geweest? Is voor mij nog te doen qua afstand en heeft een oefencross en een echte. Kunnen we eerst even oefenen :D

edit: heb me trouwens aangemeld voor de online cursus van Tristan Tucker :)

kikkerdril4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 23:24

Leuk om van iedereen weer wat te horen! Mijn paardje is ook erg schrikachtig, maar hoop dat dat beter wordt als we wat meer weggaan en regelmaat krijgen.

Dit is tot nu toe mijn lijstje, wil er toch wel wat meer rijden dan de 2 crossjes vorig voorjaar dus hopelijk lukt dat ook :)
Alphen vraag of Amsterdamse bos
Etten-Leur
Heerjansdam of castenray
Hulsberg
Winterswijk of vrouwenpolder
Schaijk
Leidschendam
Ermelo
Texel
Ysselsteyn

kikkerdril4

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 15:19

Alvast een fijne jaarwisseling en een mooi 2016 toegewenst!

marloes_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 16:41

Ja ook namens mij een heel gezond en sportief 2016!

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 19:59

Jullie ook een heel fijn en sportief nieuw jaar! En voor Madelein: een gezond kindje uiteraard!

Weet de planning nog niet dus wordt vervolgd. Gisteren heeft Shetan zijn eerste indoorcross gelopen. Hij vond het allemaal maar vreemd maar hij deed het super en ging overal overheen. Zo trots op hem!

Tiahastrona

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 10:43

Voor iedereen een gezond en gelukkig 2016, dat het veel moois mag brengen