[SGW] [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 12:03

wat fijn texelse! En die pony van jullie klinkt als goud!
Ka: had ook iets stoerders verwacht moet ik zeggen :+
Sim: ben ook nooit zo'n fan van wc in de badkamer, wij hebben in huis 3 wc 1 in de badkamer, 1 boven en nog 1 in de hal. Toen we het kochten zaten er 3 beneden maar dat vonden we toch wat te gortig haha!

Mooie keukens kwamen hier voorbij!

Mootje

Re: [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 12:06

Noor, dit is een engelse cocker
Afbeelding
Amerikaanse hebben een platte neus en zijn iets kleiner :)

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 12:06

evony, het is niet de mooiste pony, verre van dat, maar een gouden diertje!! en dat is zeker voor een kinderpony het belangrijkste. Is ook altijd "de vriend" geweest van middelste, we zijn haar ook blijven volgen, en 2 jaar gelden kon ze haar kopen omdat ze al een jaar kreupel was. Haar rust gegeven, echt rust, niet 3 weken en dan weer proberen, maar een half jaar, of een jaar, ik weet het niet eens meer, en nu is ze weer helemaal te pas.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 12:10

RR vind ik ook echt super gaaf maar dan zou ik echt op een boerderij willen wonen. Vind ze persoonlijk iets te groot voor in huis. Een westy is wel lekker handzaam.

Iemand op stal had een cocker puppy, echt super schattig. Maar die zien er zo snel zo oud en zielig uit.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 12:12

Texelse: die beestjes zijn onbetaalbaar! En wat super dat jullie haar terug hebben kunnen kopen. Ik ben er via via achterkomen dat mijn oude ponytje van 26 jaar 1,25 groot ongeveer, nu bij een meisje van 16 staat die even groot en zwaar is als ik en die er nog gewoon op rijdt. Toen ik de foto's zag sprongen de tranen in mijn ogen, dat beestje verdiend een heerlijke oude dag, beetje hobbelen met jonge meiskes maar in plaats daarvan moet er nog echt van geprofiteerd worden.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 12:13

Heeft gert van den hof ook niet een cocker? Echt een geweldig beestje is dat!

wij hebben een oude lieve stinkende border :D

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 12:14

Ach ze rollen zich lekker op hoor Karen :P
Mootje, dan bedoel ik die kleinere :j

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 12:17

Goedemorgen!

Joki: Fijn dat Ferosse al beter gaat!
Evelien heeft een slachtoffer gevonden om te groomen. En wat gaaf dat je het veulentje hebt gevoeld!!
Lielle: Lekker dat je rug goed ging met de crossles.
Ik kan niet wachten tot 10 maart is, dan ga ik kennis maken met rob, ben erg benieuwd. Afgelopen 2 jaar in lunteren van wout hazeleger les gehad. Maar dat terrein ben ik nu wel zat, dus daarom maar eens bij rob kijken of dat bevalt!
Renske: Nette resultaten!
margreet: Daarom doe ik het ook altijd zelf, dan weet ik zeker dat ik het goede heb!! Ik ben ook wel eens me singel vergeten :+ of een dekje.
EB: Veel plezier met je cross training!!!!
Sannn; Ziet er netjes uit! Voorlopig start ik mijne met, hij moet eerst nog minder sterk worden en meer ontspannen hoofdhouding krijgen met springen.
Mootje: Kort, maar wel leuk!
Lielle: Netjes hoor als debuut!
Evelien: fijn dat bij caap het kwartje is gevallen!
Vief: Vind wel lache die tegels!
TG: Mooie keuken!! En leuk een hond, wat voor een??
Jantien: Ziet er mooi uit!!

Zo ook weer bijgelezen.
Gister op me stage heerlijk in me eentje in de binnenbak gereden daar. Goede training, een bak waar veel in te kijken is. Aan de kant van de C zit een grote tribune en maakt heel weel herrie als je er op loopt.
Verder naast de rand een watertank voor de besproeiing. Dus meneer vond erg eng en bleef wel wat gespannen maar zaten wel echt goede stukke tussen. Me stagebegeleider, bedrijfsmanager ging nog leuk op de trap springen :+
Nog wat vaker doen zodat ie misschien zich makkelijker op ander terrein ontspant want dat is meestal nu wat nog beter moet op concours.
Gister ook nog verjaardag gehad van een tante(ken ik amper) en er was niks aan, niemand zegt daar boe of bah tegen je. Toen 's avond nog met een jongen afgesproken die ik vrijdag heb ontmoet. Hij was echt lief, meeste jongens tegenwoordig denken maar aan 1 ding, achter hun lu*l aanlopen. Gelukkig eindelijk iemand die daar heel anders over dacht. Dus wie weet, maar voorlopig nog kat uit de boom beetje kijken :o

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 12:18

Een Ridgeback is gaaf! En ik droom nog steeds van een Barsoi of een Afghaanse windhond, maar ik ben bang dat dat bij dromen blijft (tot we eindelijk die staatsloterij gewonnen hebben). Een Westie is volgens mij wel een stoere hond hoor, ook al is het dan een klein mormen :P . Cockers vind ik niet leuk (erg veel oorproblemen) en Amerikaanse cockers zijn helemaal erg ziekte-gevoelig.
Evony: wat een sneu verhaal van dat oude ponytje.
Gave keukens komen er langs!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 12:22

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 12:27

Oooo Mootje, die is te schattig...... dan wil ik ook wel een puppy...
@Evony, wat naar om je oude pony zo terug te zien. Jakkes. Geen mogelijkheid om haar zelf een mooie oude dag te bezorgen?

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 12:27

Ja, zoiets. Of zijn dit van die hondjes waarvan de schedel te klein is voor de hersenen door het doorfokken? Dan bedoel ik wel die grotere :+

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 12:30

texelse schreef:
Oooo Mootje, die is te schattig...... dan wil ik ook wel een puppy...
@Evony, wat naar om je oude pony zo terug te zien. Jakkes. Geen mogelijkheid om haar zelf een mooie oude dag te bezorgen?

ze willen der niet weg doen helaas!
We proberen het wel.

Al moet ik dan wel even de wei opnieuw omheinen want ze kroop zo onder het draad door :Y)

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 12:30

Noor :oo
Vol blijven houden Evony, er komt een dag dat ze afscheid willen nemen. En een draadje trek je er zo bij, als je de ruimte maar hebt.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 12:34

Noor, Dat weet ik niet, maar de meeste hebben wel plop-ogen :')

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 12:38

Grappig dat jullie een westie niet stoer vinden. Wij hebben er eentje gehad en geloof mij maar ze zijn super super super stoer!! Hele fanatieke jachthondjes die waaks zijn! Willen er graag weer eentje of een Schotse terriër (zwarte variant ervan).

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 12:41

ze zijn wel stoer, maar ze ogen niet stoer.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 12:42

Evony: Gert heeft idd een Engelse cocker spaniël. Die zijn nog redelijk gezond. De king Charles spaniël heeft te kleine schedels.
Schoonouders hebben ook een Engelse cocker en die zijn ook geweldig. Wel een mode hondje aan het worden.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 12:43

Ik heb ruzie met de bank! |o |o
Zogenaamd de limiet bereikt en das niet waar! _-:( _-:(

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 12:43

Van het mode hondje klopt idd, zeker in de dressuurwereld omdat ed en hans er 1 hebben. Dressuuramazone's zien je er steeds meer mee, en het liefst 1 uit het nestje van die van ed haha!
Vind die van gert echt leuk!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 12:44

Geef die bank een schop Marijke!! gelukkig is het "al" de 20e ~~}> .

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 12:49

Wordt er zo flauw van, staat genoeg geld op de rekening, ik bel vanmorgen de bank dat ik geld op wil nemen. Is geen probleem kan zo in 1 x opgehaald buiten worden.. sta ik voor de pin automaat, geeft ie me de helft van wat ik hebben wil!
Ik mam gebeld, net thuis het resterende bedrag naar mam overgemaakt en dat wil er wel af! Nu moet ik dus vanmiddag met mams pinpas de andere helft ophalen! Ik bel toch niet voor jan L*l??!!!

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 12:51

Jeetje dat is jammer Noor en Margreet. Net niet.
Renske en Sannn jullie hebben dus lekker gesprongen.
Sannnn dat ziet er netjes uit zeg! Heel relaxed!
Mootje kapsel staat je goed.
Mendy ziet er met beide netjes uit.
Texelse mooi dat je bij de longarts terecht kan.
Karen leuk een hondje!!

Mooie keukens ed komen er voorbij. Jantine heerlijk zo'n kerel die alles zelf kan en doet. Zo 1 heb ik er ook, ideaal. Alleen het stucwerk is hier gedaan.
Wij hebben een druk weekend gehad. Lekker gereden en gister nog gekorfbalt. 2 avonden verjaardag gevierd en taarten gebakken. Gister nog even 2 honden geleend van mijn ouders om een stuk te gaan wandelen. Die waren alleen niks gewend en lagen dus halverwege al op apegapen. Ze waren erg blij om de auto weer te zien. Zo'n hond krijgen wij ook. Alleen die moet nog gemaakt worden en de reu en alles moet ook nog gezocht worden. Dit is een pup uit het vorige nestje wat mijn ouders hadden. :+: Afbeelding

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 12:52

ja die maxium tarieven kunnen erg vervelend zijn. Vaders had er ook een keer last van, hadden we 1,5 uur gereden wou hij daar betalen kon het niet want had maximum bereikt.
Nou normaal verhogen ze het niet via de telefoon maar mijn vader kan erg overtuigend zijn :+

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 12:54

balen Marijke, dat je het zo op kon lossen, maar het is wel heeeeeel ergerlijk..
@Margriet, wat een heerlijk beertje..