Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rowo schreef:...
Ik heb Jetske overigens gezien op de puntjes. Dat ging niet van harte (daar had ze iig 1 stop) en het leek alsof Bo er absoluut niet lekker aan trok. Maar Jetske zal vast zelf nog wel verslag doen. Verder weet ik niet hoe ze gereden heeft.
Jetske_ schreef:rowo schreef:...
Ik heb Jetske overigens gezien op de puntjes. Dat ging niet van harte (daar had ze iig 1 stop) en het leek alsof Bo er absoluut niet lekker aan trok. Maar Jetske zal vast zelf nog wel verslag doen. Verder weet ik niet hoe ze gereden heeft.
Ik ben nogsteeds hier stille meelezer, zal hier dan even op reageren, alhoewel het ook al wel beetje in het verslagen topic staat.
Hij liep inderdaad niet fijn. Ik dacht eerst dat is een kwestie van een beetje op gang komen, maar hij bleef veel te terug houdend. Niks voor hem.
Het puntje liep ie (voor mijn gevoel) gewoon langs, ging helemaal nergens over. Op het boompje voor de kikkerpoel op het laatste moment een stop en vervolgens stond ie bij het landhek paar meter van te voren opeens, boem, stil. Tussenliggende hindernissen gingen ook geen van alle van harte.
Toen er dus zelf bij 14 uitgegaan, het leek echt nergens op en werd ook niet beter. En het is echt geen stopper, hij wil altijd graag springen. Nu leek het een heel ander paard![]()
Notabene vorige week nog een superfijne training gereden, dus dit kwam voor ons gevoel echt wel heel raar uit de lucht vallen.
*gaat weer in meeleesmodus*