[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 19:22

@ Margreet balen is dat heh? Ik had het in PH! Paar voor mij had er 1, 2 balken maar kreeg er maar voor 1 strafpunten! Ze hadden het niet gezien blijkbaar?!

@ Lielle, nee! Wel erg vreemd maar zag het staan in het topic!
Post een meisje mee van de LRV ruiters en die zei zoiets!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 19:23

We konden een week later wel komen trainen, maar die woensdag moest ik gewoon werken. En de weekenden kon ik ook niet. Dus is het helemaal afgelast.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 19:46

Veel goede verhalen vanuit Barchem! Zal zo het verslagentopic eens doorlezen. :)

Lau heeft lekker gehobbeld :D

Net even op stal geweest en Caap zijn been is weer dun, helaas nog wel wat warm en gevoelig. Hij vind het niet fijn als je eraan komt. Heb hem 20 min gestapt en zijn been ingesmeerd met Equiflogyl. Wedstrijd van morgen maar afgemeld, hij is niet krom maar dat been is niet voor niets warm. Als het maandag nog niet beter is laat ik de DA even komen om te scannen. Vrees dat Bathmen niet meer gaat lukken.... |(

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 19:54

Wat balen Eef, hoop dat het snel beter wordt. Is het hetzelfde been als aan het begin van het seizoen?

Hier filmpje van mij van vandaag, lijntje voor de waterbak en de waterbak zelf. Hij had weer hetzelfde idee bij de bocht als in Maarsbergen. Weer zo'n schijnbeweging, deze keer was ik hem echter gelukkig voor. Verder ging het wel lekker, viel zelf alleen te ver naar voren toen hij terug kwam bij de afsprong het water in. Maar ben dik tevreden. :)
http://www.youtube.com/watch?v=KC4AbvAbw-c

EvelienH

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 19:59

Nee, andere been en nu aan de binnenkant ipv achterkant. Wil wel zeker weten dat het niet weer zoiets is, daar was hij ook niet kreupel op. De Equiflogyl had ik nog staan van de andere kogel dus dat is handig. Nou ben ik wel extreem mutserig maar liever een week teveel rust dan een dag te weinig.

Zal zo vriendlief eens van de laptop af schoppen, dan kan ik jou filmpje bekijken. Fijn dat What zo goed ging!!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 20:03

Nou daar heb je groot gelijk in, liever dan 1 cross minder rijden dan bij wijze van spreke een heel indoor seizoen. De DA kan beter ook een keer teveel komen bij zulke dingen dan te weinig.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 20:12

Netjes hoor Sann! :D

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 20:15

Filmpjes ziet er fijn uit Sann :D Vind je nog steeds een mooie combi met What !!!

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 20:23

Zo hallo! Ben eindelijk weer thuis. Waren al eerder bij mijn ouders, maar vriend wilde nog heel snel naar de bouwmarkt voor tegels zodat hij morgen kon tegelen. Dus om 17.45 snel tegels uitgezocht. Toen de trailer en alles maar uitgepakt en de rest van de vlechtjes bij W uitgehaald. Nu dus weer thuis. Pffff

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 20:44

Jemig Margriet waar je nog zin in hebt... :D ik lig voor pampus op de bank, maar zie per toeval net dat de klok nog achteruit gaat vannacht.. :o , uurtje langer slapen..... wel lekker als je bedenkt dat ik morgen moet werken. Was het al weer even vergeten.... :P oeps....haha

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 21:06

Haha ik kan morgen nog bijkomen! Dat extra uur komt heel goed van pas! ;)

Mijn miniverslag hier dan nog.
Dressuur: Prut
Springen: Stom prutsbalkje op 4 en daarna ben ik maar eens gaan rijden ipv meeliften en tegenwerken. :roll:
Cross: Heerlijk gereden en uiteindelijk foutloos.

Een uitgebreider verslag staat in het verslagentopic. :)

Tody

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 21:07

Nou, dat uurtje zul je nodig hebben ook! Nu je dankzij mij al om half zes wakker was.... :P

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 21:11

Voor de foto's van Barchem : Foto topic Barchem

Met mij gaat het verder super. Springen gaat de goede kant op, dus volgend jaar ben ik weer van de partij.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 21:23

Tody schreef:
Nou, dat uurtje zul je nodig hebben ook! Nu je dankzij mij al om half zes wakker was.... :P

:D geeft niet hoor, twas gezellig dat je er bij kon zijn evengoed.

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 22:49

rowo schreef:
...
Ik heb Jetske overigens gezien op de puntjes. Dat ging niet van harte (daar had ze iig 1 stop) en het leek alsof Bo er absoluut niet lekker aan trok. Maar Jetske zal vast zelf nog wel verslag doen. Verder weet ik niet hoe ze gereden heeft.

Ik ben nogsteeds hier stille meelezer, zal hier dan even op reageren, alhoewel het ook al wel beetje in het verslagen topic staat.

Hij liep inderdaad niet fijn. Ik dacht eerst dat is een kwestie van een beetje op gang komen, maar hij bleef veel te terug houdend. Niks voor hem.

Het puntje liep ie (voor mijn gevoel) gewoon langs, ging helemaal nergens over. Op het boompje voor de kikkerpoel op het laatste moment een stop en vervolgens stond ie bij het landhek paar meter van te voren opeens, boem, stil. Tussenliggende hindernissen gingen ook geen van alle van harte.
Toen er dus zelf bij 14 uitgegaan, het leek echt nergens op en werd ook niet beter. En het is echt geen stopper, hij wil altijd graag springen. Nu leek het een heel ander paard :(:)
Notabene vorige week nog een superfijne training gereden, dus dit kwam voor ons gevoel echt wel heel raar uit de lucht vallen.

*gaat weer in meeleesmodus*

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 22:51

Itsme jammer dat je uitgesloten bent
Tody netjes
Leliaardje Giga springt netjes op de foto
Lau heeft stiekem gereden
San fijn dat je lekker gecrosst hebt en filmpje ziet er goed uit
Evony en Caro ook top
Renske ook netjes
Evelien balen dat het been nog steeds niet helemaal goed is
Margriet ook top van je foutloze cross
Jetske jammer dat het niet goed liep

Vandaag voor een paar uur pony's geschreven, was weer gezellig met de jury. Als ik morgen rond kom kreeg ik een rondje van ze (en ze zeiden er niet bij of dat rondje alleen gold voor de B }> ). Parcours voor morgen al gelopen en ziet er fijn gebouwd ook. Ook nog met de parcoursbouwer gesproken en ook daaruit bleek wel dat hij echt rekening hield met de wat 'groene' ruiters/paarden/combinaties. Dus ik hoop morgen weer lekker rond te kunnen springen.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 22:57

Jetske_ schreef:
rowo schreef:
...
Ik heb Jetske overigens gezien op de puntjes. Dat ging niet van harte (daar had ze iig 1 stop) en het leek alsof Bo er absoluut niet lekker aan trok. Maar Jetske zal vast zelf nog wel verslag doen. Verder weet ik niet hoe ze gereden heeft.

Ik ben nogsteeds hier stille meelezer, zal hier dan even op reageren, alhoewel het ook al wel beetje in het verslagen topic staat.

Hij liep inderdaad niet fijn. Ik dacht eerst dat is een kwestie van een beetje op gang komen, maar hij bleef veel te terug houdend. Niks voor hem.

Het puntje liep ie (voor mijn gevoel) gewoon langs, ging helemaal nergens over. Op het boompje voor de kikkerpoel op het laatste moment een stop en vervolgens stond ie bij het landhek paar meter van te voren opeens, boem, stil. Tussenliggende hindernissen gingen ook geen van alle van harte.
Toen er dus zelf bij 14 uitgegaan, het leek echt nergens op en werd ook niet beter. En het is echt geen stopper, hij wil altijd graag springen. Nu leek het een heel ander paard :(:)
Notabene vorige week nog een superfijne training gereden, dus dit kwam voor ons gevoel echt wel heel raar uit de lucht vallen.

*gaat weer in meeleesmodus*

Zo zag het er ook uit. Alsof jij super hard moest werken om um aan het lopen te houden. Hij had overigens wel constant de oortjes erop.
Langsloper op het puntje was idd niet nodig, hij sprong je gewoon opzij ipv erover.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-11 23:12

Zo weer thuis em nu wel super fijn gereden..
Zoeff voor het eerst weer mee en na net 3week weer aan het rijden te zijn 185.
Bay vond juryhokje eng wsnt die hadden lampen aan maar alsnog 181

Nu na bed

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 08:42

Goedemorgen

gefeliciteerd met je wps itsme

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-11 09:06

goedemorgen..
dankje wel :D ben er ook wel blij mee. Zoeff is niet meer mee geweest sinds begin april (daarvoor ook maar 2x)
proefje zag er netjes uit maar iets te braafjes maarja eerst die rust maar weer dan komt dat vanzelf

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 10:04

Morning!
Mooi filmpje Sannn. Zo'n schijnbeweging kostte mij dus de kop deze keer :+
Jetske, jammer zeg!!!
Eef, hopelijk valt het mee met Caap.. :(:)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 10:35

Moggel!

Balen dat Borex niet lekker aan pakte Jetske! Ik stond met camera te wachten op de bult om je daar te filmen. :)
Super goed Mendy, gefeliciteerd met je 2 puntjes!

Nou ik ga effe stappen met Zeus zo aan de hand en dan wassen en vlechten :) Heb er zin aan!!!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 10:38

Morning!

Succes vandaag marijke!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 10:43

:):) :):) :):) dank je Sim

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 10:48

Morge,

@MM succes vandaag

Alle Barchem gangers vandaag succes en veel plezier vandaag.