@ Mootje, combinatie van te weinig gedaan met Jer (door het weer) en heel weinig zin door het weer en andere drukte. En dat alles 2,5 uur enkele reis voor 10 minuutjes. Vorig jaar heb ik het ook gedaan hoor maar het komt nu allemaal niet zo lekekr uit.
Nee hoor, die is alive and kicking! Hij heeft alleen nu wel heel lang vakantie gehad, dus om hem noou meteen een oefencross door te rossen
Sannnn
Geplaatst: 14-07-11 13:52
Middag!
Benthe super leuk zeg, gefeliciteerd! Jammer dat je niet naar de CK keuring kon vandaag. Knap van Schimpie Karen! Gaat ie nog naar de VION? Dan is ie toch nog redelijk snel binnen Lau, mooi dat hij mooi is! Auu voor je voet. Goed ontsmetten idd en gelukkig heb je tetanus onlangs nog gehad. Jammer Margreet dat de voorstelling voor vanavond afgelast is, maar het weer is ook wel rampzalig wat dat betreft. Zonde.. Wanneer is Geert jarig Marijke? Ik weet dan wel leuk cadeautje. Logisch Noor dat je Renswoude afgezegd heb met dit weer. Ik hoop ook echt dat de regen Duitsland, iig Aken, mijdt… Anders ben ik echt verzopen katje zaterdag. Ga zondag ook maar niet springen, geen zin in in deze regen. Caap kan springen zat zeg, leuk filmpje! What staat met regendeken op buiten, staldeur staat open dus hij kan zelf kiezen wat hij doet. Tot nu toe vind ie het prima in de regen. Als je een vent wilt die kan strijken kan je lang zoeken denk ik. Schiet niet op met die mannen wat dat betreft.
Springles op de club voor vanavond is ook afgelast ivm het weer. Hoop dat de bak te rijden is en anders maar ff over de weg stappen of het bos in. Ik heb net nieuwe Uggs gekregen van moeders. Ik vind ze geweldig, maar weet zeker dat de meesten van jullie ze heel lelijk vinden.
Jurkjes vind ik nog niet het meest erg. Ik heb een hekel aan pantalons met een vouw, plooirokjes en de mouwen van overhemden
Sim
Geplaatst: 14-07-11 14:11
Mootje schreef:
Jurkjes vind ik nog niet het meest erg. Ik heb een hekel aan pantalons met een vouw, plooirokjes en de mouwen van overhemden
Die heb ik gelukkig niet. Draag geen pantalons of plooirokjes. En sinds hubbie thuis werkt heb ik ook amper overhemden.
muts_marijke
Geplaatst: 14-07-11 14:13
@ Vief, wat bedoel je?? Wat is wel echt slecht? @ Danielle wat leuk dat je bij Hilde staat. Ja dan wordt je vanzelf besmet met het crossen @ Texelse ik ben zwaar jaloers op jou boerenkool!! Daar heb ik altijd zin in! @ Flurk plaatst een zielige reactie @ Laura heeft der voet uitgemest. @ Caro dat lijkt me heel eng zo'n wortelkanaalbehandeling hopelijk valt het jou mee. @ Mootje stond jij op een stal met allemaal zielige mensen of bleef het bij 1? Wat zou het daar gezellig zijn zeg. @ Danielle ik heb ook een vent gezocht en gevonden die strijkt @ Sannn ik geloof niet dat Geert jou cadeautje gaat waarderen.
Ik heb net de stallen schoongemaakt en de bak gesleept. Die is perfect! Ga zo heerlijk effe rijden met Zeus. Hier staat alles zonder dek in de wei. Het regent hier ook amper maar het waait heel hard. Denk dat het met deken zonder regen te warm voor ze wordt.
Ik denk de pup van Laura Sim Helaas is Geert 15 mei pas jarig en dan is het ook geen pup meer. Om nou direct met zo'n buffel aan te komen .... dan komt het helemaaaaal niet goed meer.
Sim
Geplaatst: 14-07-11 14:17
Een verlate verjaarsverrassing voor Geert niet leuk?
Walchelijk Mootje! Ik ben zooo blij dat er hier maar 1 paard in het pension staat. Gelukkig is de eigenaarresse heel correct en netjes. Zij praat niet over mij en ik praat niet over haar wat er op stal gebeurd. (ze is ook mn collega namelijk) Maar toch moet ik er niet aan denken meerdere pensionpaarden te hebben op dit moment. Je krijgt toch altijd dat gezeur er gratis bij. Wij hebben ze lekker thuis en zijn eigen baas, niks geen gedram. Corien kom jij met de Bollert in Neede nog bij ons overnachten??? Jij en of je paard?
daNiielle_
Geplaatst: 14-07-11 14:25
Sannnn: Aardig van je moeder dat je die kreeg! Idd, foto!!! Marijke: Ja heb je gelijk in, en toen er een echt crossterrein kwam, begon het al helemaal te kriebelen.
Mijn vriend strijkt zijn eigen kleren, denk alleen niet dat hij het waardeert als ik hem vraag mijn kleren te strijken als hij langskomt.
Wat een geluk, een HP kaartje kost hier 17,50, laat ik nou net tijdens het opruimen een bioscoopbon vinden!
Hahaha genoeg redenen om te bedenken om de pup kado te geven!