[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-11 18:00

Noor, zeker geen fijne maar wel een verstandige beslissing. Ik twijfel ook nog wel eens over de pony, maar die loopt nu weer met zoveel plezier dat ik hem toch maar weer verder opbouw.
Ik ga trouwens voor degene die ik gepb-t had.

Heb de hele middag bij mijn moeder in de tuin gewerkt,dat was zelf erg warm. Helaas raakt het hier nu wel bewolkt :(

Snoekiej

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-11 18:06

Gave foto's Jetske! Was er oefenspringen in Wassenaar? Waarom wist ik dat niet, had ook mee willen doen -O-
Lekker gereden dus Sim!
Da's balen Sannn! Niemand anders waarmee je kunt gaan?
Leuk dat je eerste dressuurwedstrijd met Ruby gepland staat Evony!
Lekker Roos! Hoe gaat het met Rabette?

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-11 18:16

Merrie lijkt het goed op te pakken, staat gelukkig ook weer hengstig. Ik wil der dit jaar laten dekken en daarnaast wat crossjes in de buurt rijden. Mocht ze niet drachtig worden dan gaan we in augustus/september fanatieker aan de gang. Als het meezit ga ik volgende week voor het eerst M1 starten, ivm vervoersprobleem start ik alleen even bij de manege in de buurt. Nou hebben ze daar ook wat crosshindernisjes en ik heb de beschikking over 1 goede, 1 pruttige en een illegale waterbak, dus dat kunnen we ook blijven oefenen.

Wel goed om te lezen dat het met Vorstin de goede kant op gaat. Had wel met je te doen en de HA masseusse ook :j

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-11 18:21

Wassenaar heeft vrijwel altijd oefenspringen wanneer ze springwedstrijd organiseren. Vooraf gaande aan de officiele rubrieken. Je kan kiezen 60cm, 80cm of 1m.
23 en 30 april zijn er weer springwedstrijden :)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-11 18:23

@ Roos hopelijk zit het jou dit keer wel een keer mee met je merrie.

Zie net op de startlijst dat ik morgen 34!! B pony's te jureren heb pffff

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-11 18:44

Hallo! Zal maandag even bijlezen, maar wilde me toch nog ff laten zien hier :+
Het was vandaag heerlijk in Markelo en ga nu snel douchen (kan niet bij mezelf in de buurt wezen) en daarna Ul wassen en vlechten

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-11 19:05

gr_roos schreef:
Merrie lijkt het goed op te pakken, staat gelukkig ook weer hengstig. Ik wil der dit jaar laten dekken en daarnaast wat crossjes in de buurt rijden. Mocht ze niet drachtig worden dan gaan we in augustus/september fanatieker aan de gang. Als het meezit ga ik volgende week voor het eerst M1 starten, ivm vervoersprobleem start ik alleen even bij de manege in de buurt. Nou hebben ze daar ook wat crosshindernisjes en ik heb de beschikking over 1 goede, 1 pruttige en een illegale waterbak, dus dat kunnen we ook blijven oefenen.

Wel goed om te lezen dat het met Vorstin de goede kant op gaat. Had wel met je te doen en de HA masseusse ook :j

Dat klinkt vooralsnog goed! Ga je weer bij Roven proberen? Die staat niet meer in Nederland toch dacht ik?
HA masseuse is ook nog langs geweest dus? Ze is inmiddels alweer een tijdje niet bij Vorstin geweest. Lastige is ook dat ze daar niet zo veel meer van opknapt, en dat ze ook supersnel weer vast zit.

@ Jetske, thanks voor de informatie! 23 april heb ik nog niks, dan ga ik me wel opgeven denk ik!
@ Mirthe, was wel leuk dus? Ga zo eens het verslagentopic lezen!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-11 19:14

Nee, Roven wordt het helaas niet meerze gaat dit jaar naar eurocommerce voor Sam. Merrie moet met vers sperma geïnsemineerd en dat is nu niet meer mogelijk. Hij staat volgens mij ergens richting Hongarije. HA masseusse is in februari geweest en die wil ik vlak voor de keuring laten komen, dan oogt ze net wat voller en dat zal ze nodig hebben ;)

Caro, aardig aantal ponyruiters krijg je voor je kiezen. Vind pony's met sgw altijd lastig beoordelen, vooral de bijna 18 jarige meiden op hun ingemeten E pony. Dat is eigenlijk geen vergelijk met die 12 jarige kontkrummels op een Ctje of Dtje. Ik kan me voorstellen dat het met dressuur nog lastiger is, die ingemeten paarden lopen vaak royaler als de brave pony's met onbekende afstamming. Maar de laatste categorie beesten zijn echt goud waard voor het vertrouwen van de ruiter.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-11 19:16

Dit zijn pony's op een gewone wedstrijd en 1e outdoor..is vaak niet veel beter en erg vermoeiend

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-11 19:19

Mirthe: druk druk druk :+
Caro: 34? beste klus!
Snoek: heb ook echt al zin in de wedstrijd hahah!
Roos: hopelijk zit het je nu wel een keer mee!

mistid

Snoekiej schreef:
@ Mirthe, was wel leuk dus? Ga zo eens het verslagentopic lezen!

Jazeker!

Pfft Caroline, dat is idd niet echt fijn! Dat de organisatie daar ook niet beter bij nadenkt!

Is Oudkarspel een mooie cross voor een M debuut? (pony's).

Snoekiej

Die is ook niet verkeerd! Wij hebben er nu op stal 1 drachtig van Cantos en geloof ik ook een van Vigaro. En de dressuurpaarden van Apache, Sir Donnerhall en Blue Hors Romanov.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-11 19:21

Roos, Sam is een leuke!

Hier is gister/eergister geinsemineerd met Atleet.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-11 19:21

Ooooooooh, wat heb ik toch een superpaard!! <3
Was sporen en handschoenen vergeten, maar die heb ik dus helemaal niet nodig :+ Jer pakte écht superdesuper aan. Heel veel leuke lijntjes gereden. Het terrein in Ursem is flink uitgebreid en ik kan altijd lekker rijden bij Rom. Het was weer grensverleggend, maar op een goede manier :j .

Sannn & Sim: lekker gereden dus in het bos. Het was er inderdaad weer voor!
Caro: fijn dat het trainen goed ging. Mooi terrein inderdaad!
Jetske: leuke foto's en fijn dat Borex het zo goed deed.
Mirthe: lekker dagje gehad dus!

Wat een weertje hè mensen!
Nudine en KJ konden toch niet op het land. De andere stukjes werden gespoten i.v.m. distels en hun landje is door de wind ook meteen gedaan ;) Van de week hoop ik. Nu hebben ze lekker een ruim uur in de bak gestaan. KJ was helemaal van de rel toen Nudine ging rollen, maar ging haar daarna wel na doen. Zo lief!! <3 Nudine wordt al meer relaxed en laat hem wat meer uit de buurt gaan. Wel zo prettig voor haar been. Ben nu elke dag aan het smeren met multimilk.
Vanavond rustig aan, Jer zijn regendek even opgooien voor morgen en verder op de bank. heb ook ontzettende pijn in mijn rug, dus opoe zal een dezer dagen wel op bezoek komen....zucht

Edit: Caro, heb je daar alleen getraind of onder begeleiding?

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-11 19:24

Noor: multimilk is echt top spul! Heb er zelf ook altijd een flesje van staan, en mee als ik op cross en zo ben! Fijn dat je training goed ging. Ik ken het terein in ursem niet kwa sprongen en zo maar klinkt goed!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-11 19:27

Super Noor dat het zo lekker ging, vol vetrouwen op naar WB dus!
Succes morgen met jureren Caro, wordt lange klus.
Lekker gereden dus Mirthe? Mooi. :)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-11 19:40

@ Noor ik train alleen. Mijn ouders waren erbij. Ik ga nooit helemaal alleen. Ik heb ook al heel wat hindernissen gesprongen die vorig jaar ook gebruikt werden tijdens de meiwedstrijd waar ik ook aan meedoe. Ik heb geen crossinstructeur op dit moment. Ik zag wel op film dat mijn teugels wel weer een halve meter korter mogen :( De SGWtrainingen hier in de buurt vind ik niet bijzonder en paard wordt er toch alleen maar hyper van. Was zij vandaag alleen ook al.
@ Mistid heb je verslagje gelezen. Ging goed toch! Nu ff wat minder stressen en morgen keurig op Ul blijven zitten :D

Vanavond doe ik niks behalve bankhangen. Heb nu al spierpijn....

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-11 19:50

Je beugels vielen me inderdaad op, Caro :j . Vandaar ook mijn vraag :o Ik vind mezelf niet ervaren genoeg om alleen te trainen (rondje WW daargelaten), lijkt me moeilijk om een training goed op te bouwen. Ik denk dat ik 'maar wat zou doen' ;) .
Evony: ben ook enthousiast over multimilk! Ik vind het alleen ontzettend stinken! :x

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-11 19:51

pff.. heb het nog warm. volgens mij verbrand in de zon
hele dag met hemdje aangestaan

nu alleen ol nog even poetsen en vlechten en dan op naar morgen

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-11 19:57

Noor: ja klopt! het ruikt ergens naar maar kan het niet benoemen en het stinkt idd :+ Maar het is echt mijn wonder middeltje hahaha.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-11 20:27

Hoi!
Ik ben net weer terug van de golf, was super mooi weer en gezellig. Helaas liet het team een hoop liggen waardoor ze verloren hadden.... en dat voor de kampioen van vorig jaar :+

Las dat Caro en noor fijn getraind hadden!
Boren heeft goed zijn best gedaan in wassenaar.
Sannn en Sim lekker naar het bos geweest!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-11 20:39

Wat is multimilk?

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-11 20:39

@ Noor bedoel je mijn beugels of teugels? Mijn beugels kunnen niet korter want dan kom ik met mijn knieen voor mijn zadelwrongen uit. Mijn te lange teugels heb ik ook bij dressuur en springen. Zo'n irritant kwaaltje van mij. Ik doe alleen dingen waarin ik vertrouwen heb. Ik cross sinds 1995 tot M durf ik het wel alleen aan. Ik heb ook een fijn paard hiervoor die hoogstens te enthousiast wordt. Hier heb je geen echte crosstrainers meer dus dan maar alleen.
@ Mootje jij had het echt getroffen qua weer en golfen. Heerlijk...

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-11 20:46

Caro ziet er wel fijn uit verder! Mooi terrein!
Super dat jer het zo goed deed noor!
Sim heerlijk met dit weer in het bos.
Jetske leuke foto's, ging goed dus!

Nou W is getraind/gewassen en gevlochten. Trailer is ook ingepakt! Dus op naar morgen!

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-11 20:57

hallow hallow hallow!!!!

erg druk geweest vandaag.. 7 uur opstaan, eten, thuis spul verzorgen. van 8.30 tot 13.00 onderhoud bij de club, eten, douchen en op de fiets naar de cross in markelo..
6 uur thuis, eten, rijden, douchen en nu kapot... pfffff

mistid nog even gezien in markeloo..
(wel slecht gereden bij al die pony-kids.... pfffffff)

maarrrrrr twente- psv 2-0!!!!!! YEAH!!!! Twente for Champion!!