Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
caro29 schreef:@ Noor de Z2 komt eraan....
), daar zitten minder wissels in 
Zusje heeft de leenlaptop weer aan de praat gekregen, loop nu wel een week achter maar dat moet ik later maar bijlezen.
.
!
, maar ik ben blijven zitten ! (alleen wel flinke spierpijn de dag daarna).
,het is dan wel een romantische comedy maar het verhaal is een stuk beter dan de trailer en het genre doen vermoeden, bovendien lag de zaal een paar keer goed plat tijdens de film. 

Ik kon thuis weer rijden in de bak, her en der nog wat plasjes water maar dat maakt niet uit. Heerlijk gereden, momenteel zitten we weer op de goede weg in de dressuur, hij pakt zeer fijn aan en de aanleuning wordt steeds beter. Meneer heeft nog steeds wel eens trucjes om er onder uit te komen maar vaak mislukken ze. Maar het duurt nog ff voor we weer een dressuurwedstrijd hebben, namelijk pas eind februari. Komende 3 weekenden op springconcours, Hierden - Dronten - Voorthuizen. Alles nog in het B, en in maart staat al 1 L wedstrijd vast, maar wil daarvoor al een keer L zijn gestart. Omdat de locatie toch wel bekend staat om wat pitterige parcoursen.
Ben de laatste 3 dagen bij Indoor Veendam wezen te groomen, was wel erg leuk. Grote prijs gisteren was ook mooi. Ik ga zo naar mijn paardje, kijken of de buitenbak daar weer goed is. Al heeft het wel weer licht gevroren vannacht. En anders ga ik binnen rijden en daarna even een rondje buitenom stappen, vindt ze vast ook wel leuk.
Geen spannende sprongetjes gedaan, maar echt alleen maar dressuurmatig bezig zijn. Vond het best moeilijk soms, maar het ging niet slecht! Over 2 weekjes weer!
Michiel gaf ook weer heel fijn en verhelderend les. De bodem was ook prima te doen, soms alleen een soort gat.
Ik was aan het afzadelen, dus ik haal haar hoofdstel eraf, en probeer haar halster om te doen. Keert ze zich om en galoppeert weer zo weg! Ze heeft dus weer een leuk spelletje uitgevonden
Ik kreeg haar echt pas na een minuut of 5 te pakken. Ze had veels te veel lol met die hele bak door galopperen 
Dat ze nog kan bokken 

. Ga voortaan altijd dressuurur starten voor een cross denk ik
Jer liep lekker door het lijfie!
Hij staat nu nog even lekker buiten met Nudien, zal hem straks binnen halen.
Vol gas door de buitenbak 
.

met mijn paard na vandaag. Lag er nog wel bijna naast omdat ik hem een tikje op de schouder gaf omdat hij zo omhoog sprong. Verder vond Michiel hem erg opgeknapt! Net alles schoongemaakt
Borex sprong met inrijden super ruig, jammer genoeg op een oxer wat teveel omhoog waardoor we middenin landde. Daarna sprong hij helemaal niets meer! Heb nog een paar hele lage sprongetjes gedaan en heb hem terug op de wagen gezet. Volgende keer eerst maar een rondje BB om weer vertrouwen te krijgen. Meneer was helemaal de kluts kwijt.

Capri was dus weer als vanouds niet te houden?