Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Dan weet je ook weer waar je grenzen op dat moment liggen. Maar het is nogsteeds niet leuk Caroline.
.
De deur was nog niet open, dus moest ik buiten staan blauwbekken voordat er iemand kwam met een sleutel
Nu dus maar eerst even opwarmen met een kopje thee

! 

en nog even wat geklust aan een opdracht, hoop er straks voor mijn avonddienst ook nog even aan te gaan zitten..
bianca1980 schreef:NOOR @ toppie !!!! hopen dat iemand toch uitvalt...dan kan je alsnog rijden, zou wel leuk zijn.
Ik moest een paar jaar geleden mijn plek in de Z1 ook afstaan omdat mijn merrie een blessure opliep. Ik hoop natuurlijk niet dat één van de paarden van de anderen wat krijgt, maar misschien een griepje ofzo...
)
) We gingen voor het eerst meteen B. Losspringen was ze super enthousiast, ze trok heel erg op de hindernissen aan en begon te bokken na de sprong
Eerste parcours vond ze het nog wat spannend en kwam ze nog wel wat terug. Hierdoor een balkje op 6B. Toch ging het al weer beter dan de vorige 2x dat ik gesprongen had. Tweede parcours foutloos, hier sprong ze veel beter door. Het was nog niet helemaal goed, maar wel weer een hele verbetering. Ben echt blij dat ze alles nu een stuk fijner aanpakt 

peanutbutter schreef:Goedemiddag allemaal!
Heb een paar dagen niet echt gereageerd. Ben helaas sinds de nacht van zaterdag op zondag opgenomen in het ziekenhuis. Kreeg s' nachts hele hevige pijnen en zijn toen naar Huisarts gegaan die me door heeft gestuurd.
Ben daarna opgenomen op de interne en had gehoopt vandaag naar huis te mogen. Maar helaas kreeg vanmorgen tehoren dat, dat morgen zou zijn en net nog datn zelfs dat niet zeker is.
Wat ze dachten dat ik had blijkt het toch niet te zijn, maar wat ik wel heb....
Waarschijnlijk wel te maken met de verslechterde labwaardes van de lever?
Zit je ook niet mee zeg...
Al 2x gemaild naar de docent of ik anders zelf op zoek mocht gaan, maar daar niet echt een reactie op gehad waar ik iets mee kon. Nouja, zolang het verder geen consequenties heeeft, kan ik me er niet meer druk over maken.

Het wordt tijd dat het warm water gaat regen of dooi!! Paarden op de manege getraind. Merrie wat harder aan het werk gezet qua dressuur. Er is nog veel werk te doen maar de achterwaarts gaat opeens een stuk beter. Nu de rest nog.. Ruin was al wat fijner aan de longeerlijn maar is erg snel afgeleid. Morgen maar weer even naar de manege.