[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 09:10

Dhr. A Veugelers is parcoursbouwer in Bodegraven

Normaal gesproken is het inrijden altijd buiten, maar ja, stomme rotsneeuw! Binnen inrijden is daar inderdaad niet mijn favo bezigheid!

mistid

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 09:12

Shanouk, nog een fijne vakantie, ondanks dat je dit vast niet meer zal lezen!
Jammer dat zoiets op de regiokampioenschappen gebeurd Kim, maar wel een verstandig besluit om haar dan niet koste wat het kost door de dubbel te rijden.
Idd, pijn is fijn :Y) . Dan weet je ook weer waar je grenzen op dat moment liggen. Maar het is nogsteeds niet leuk Caroline.
Lielle is weer terug van wintersport, en kan hier gewoon weer verder ;) .

Mijn eerste twee uur vallen uit, Ultra staat al in de paddock en wil rond half 9 erop zitten, dus zal me om gaan kleden.

Het ruiterbal in Zuidlaren was erg leuk, had wel genoeg gedronken. Moest de volgende ochtend vroeg opstaan omdat ik wedstrijd met Meno had. Hij ging erg lekker, foutloos en de barrage ook. Tweede parcours heb ik niet gestart, het eerste parcours had een doorstartbarrage, Meno heeft 19 hindernissen na elkaar foutloos gesprongen zonder pauze, dus ik was heel tevreden en vond het niet nodig om dan een tweede parcours te gaan rijden. Toen ben ik weer naar Zuidlaren gegaan, voor de Grote Prijs. Daar hoorde ik over Gribaldi, heel dressuur-liefhebbend Nederland zal inderdaad rouwen.
Heb de kur van Adelinde & Parcival ook gezien, wat een beest is dat +:)+ !

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 09:16

Goeiemorgen!
@Mo: Dat was dus weer een leerzaam dagje zo te lezen! En fijn dat je paard steeds beter gaat lopen!
@Snoekiej: Hopelijk hebben julllie niet al te lang meer moeten wachten voordat jullie zijn vertrokken! In ieder geval nog een hele fijne vakantie!
@Rosalie: Fijn dat Voodoo weer steeds fijner gaat lopen!
@Simmie: Balen dat je strandritje niet door kon gaan vanwege de sneeuw!
@Corien: Werkse!
@Heleen: Dus je hebt nog lekker kunnen schaatsen? Was het niet heel erg koud?
@Lielle: Helemaal heel terug gekomen van de skivakantie? Hopelijk heb je het lekker gehad!

Zaterdag hadden we wedstrijd bij de vereniging. Jipje was eigenlijk net fris zat en met 2 dikke fouten in de proef was het geheel dan ook niet winstpuntwaardig. Wel een fijner gevoel als de laatste keren, dus dat was alweer een verbetering. Gisteren nog even Jipje en de schimmel wat dressuurmatig gereden wat ze allebei wel fijn aanpakte en voor de rest niet zo veel bijzonders gedaan eigenlijk gisteren.
Nu weer op stage, was alleen wat te vroeg :o De deur was nog niet open, dus moest ik buiten staan blauwbekken voordat er iemand kwam met een sleutel ;) Nu dus maar eerst even opwarmen met een kopje thee ;)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 09:42

Goedemorgen,
even een egopost van mij. Moet snel aan het werk, dus bijlezen doen ik vanavond wel even ;)

Ik ben gisteren vierde van Noord-Holland geworden op de Regio en ben dus eerste reserve voor het NK! Dik tevreden en supertrots op het paard! :)
Stond na de eerste proef derde met een ienemienie-voorsprong en die kon ik niet vasthouden, maar de uitslag was helemaal terecht!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 09:53

Gefeliciteerd Noor!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 10:20

Morgen vanuit R'dam :wave:

Noor: Wat goed zeg :)!
Benthe: Vervelend dat je zo vroeg was dat je buiten moest wachten :(:)
Mistid: Fijn dat je eerste 2 uurtjes niet door gingen.

Ik ga me maar eens aankleden en zo richting Enschede :z

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 10:44

Goedzo Noor, gefeliciteerd :D !

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 11:23

Goeiemorgen!!

@Noor: Gefeliciteerd!!
@Mistid: Lekker van je eerste twee uurtjes 8-)
@Benthe: Balen... :\

Heb gisteravond weer The Tudors gekeken, hierna lekker mijn home made spa in gedoken *D en nog even wat geklust aan een opdracht, hoop er straks voor mijn avonddienst ook nog even aan te gaan zitten..

Nu richting Wootje!! :wave:

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 11:40

NOOR @ toppie !!!! hopen dat iemand toch uitvalt...dan kan je alsnog rijden, zou wel leuk zijn. ;)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 12:01

Bedankt! :D

bianca1980 schreef:
NOOR @ toppie !!!! hopen dat iemand toch uitvalt...dan kan je alsnog rijden, zou wel leuk zijn. ;)

Zou inderdaad erg leuk zijn! Ben nog nooit naar Wanroij geweest dus zou het wel eens mee willen maken!
Ach, in een maand tijd kan er veel gebeuren ;) Ik moest een paar jaar geleden mijn plek in de Z1 ook afstaan omdat mijn merrie een blessure opliep. Ik hoop natuurlijk niet dat één van de paarden van de anderen wat krijgt, maar misschien een griepje ofzo... ;)

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 12:49

Goedemorgen (nog net ;) )
Ik heb gister concours gehad in Roden (Rosalie nog gezien :D) We gingen voor het eerst meteen B. Losspringen was ze super enthousiast, ze trok heel erg op de hindernissen aan en begon te bokken na de sprong :D Eerste parcours vond ze het nog wat spannend en kwam ze nog wel wat terug. Hierdoor een balkje op 6B. Toch ging het al weer beter dan de vorige 2x dat ik gesprongen had. Tweede parcours foutloos, hier sprong ze veel beter door. Het was nog niet helemaal goed, maar wel weer een hele verbetering. Ben echt blij dat ze alles nu een stuk fijner aanpakt :)

Noor: Gefeliciteerd!
Mistid: Fijn dat je eerste 2 uur uitvallen, altijd lekker om niet zo vroeg heen te hoeven.

Las het gister ook van Gribaldi, echt heel zonde...

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 15:10

Noor: gefeliciteerd! Leuk om een keer mee te maken zo'n NK!
Mistid: fijn dat je eerste 2 uur uitvielen. Kun je wat nuttigs doen thuis, zoals lekker je paard rijden. Fijn dat je het dit keer op tijd wist.
Anthea: Fijn dat je lekker gesprongen hebt. Lekker dat er zoveel verbetering in zit.
WL: succes met je opdracht!
Shanouk: ook van mij nog een hele fijne vakantie! Maar dat gaat vast wel lukken. Jammer van de vertraging.
JN: jammer van je fouten in de proef. Maar een goed gevoel is bij mij altijd belangrijker. Dan weet je tenminste dat je de volgende keer zonder de fouten wel leuke punten kunt rijden. Ben je weer wat opgewarmd? Nu in de kou staan is idd niet lekker.

Ik heb gisteren lekker carnaval gevierd. Was erg gezellig. Hier heeft het dit weekend weer flink gesneeuwd. Zodanig dat met de trailer op pad levensgevaarlijk is. Paarden hebben dus helaas al weer een week vakantie nu. Hoop toch echt dat het weer wat gaat verbeteren. Trainen schiet zo echt niet op. De paarden zelf zijn de sneeuw ook beu. Komen ze hun stal uit en kijken ze zo beteuterd naar beneden: weer geen eten te vinden. Ze zijn het ook zo weer beu buiten. Staan na een uurtje al weer bij de poort.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 18:35

Goede middag!

Noor gefeliciteerd!!
Mistid lekker dat er 2 uur uit viel!
Anthea fijn gesprongen :D
WL succes met je opdrachten.
JN jammer van je fouten, volgende x beter!
Sussie dat is wel balen dat je paarden al 1 week vrij hebben.

Zo ik ga richting paard :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 19:01

Goedemiddag allemaal!

Heb een paar dagen niet echt gereageerd. Ben helaas sinds de nacht van zaterdag op zondag opgenomen in het ziekenhuis. Kreeg s' nachts hele hevige pijnen en zijn toen naar Huisarts gegaan die me door heeft gestuurd.
Ben daarna opgenomen op de interne en had gehoopt vandaag naar huis te mogen. Maar helaas kreeg vanmorgen tehoren dat, dat morgen zou zijn en net nog datn zelfs dat niet zeker is.

Wat ze dachten dat ik had blijkt het toch niet te zijn, maar wat ik wel heb....

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 19:09

Potver PB, dat klinkt niet best.
Heel veel sterkte en beterschap!!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 19:13

Wat schrikken PB :oo
Hoop dat ze snel de oorzaak van je pijn vinden :(:)
Beterschapjes!!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 19:14

peanutbutter schreef:
Goedemiddag allemaal!

Heb een paar dagen niet echt gereageerd. Ben helaas sinds de nacht van zaterdag op zondag opgenomen in het ziekenhuis. Kreeg s' nachts hele hevige pijnen en zijn toen naar Huisarts gegaan die me door heeft gestuurd.
Ben daarna opgenomen op de interne en had gehoopt vandaag naar huis te mogen. Maar helaas kreeg vanmorgen tehoren dat, dat morgen zou zijn en net nog datn zelfs dat niet zeker is.

Wat ze dachten dat ik had blijkt het toch niet te zijn, maar wat ik wel heb....

Jeetje PB!! :oo Waarschijnlijk wel te maken met de verslechterde labwaardes van de lever?
Sterkte ermee!! :(:) Zit je ook niet mee zeg... :\

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 19:20

oei PB dat is niet fijn! Heel veel beterschap! Hopelijk knap je snel op en mag je weer naar huis.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 19:44

Jeetje PB, dat is niet niks dan! Veel beterschap en sterkte en hopen op een spoedig herstel!

Goedzo Anthea!
Balen Sussie dat je niet kunt rijden. :\
Ik was ook blij dat ik het deze keer wist (op het nippertje), stond voor de verandering vroeg op internet. Hebben ook genoeg geklaagd erover.

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 20:13

Dat is schrikken PB! Beterschap en sterkte!
Noor, goed gereden, gefeliciteerd!

Vandaag dagje met vriend meegeweest op de vrachtauto. Heb flink meegeholpen met laden en lossen, voel wel een aantal spieren die ik normaal niet zo intensief gebruik.. Gaat wel weer over :)
Ben nog steeds vrij op de maandagen, ik heb nog niks gehoord over stage :? Al 2x gemaild naar de docent of ik anders zelf op zoek mocht gaan, maar daar niet echt een reactie op gehad waar ik iets mee kon. Nouja, zolang het verder geen consequenties heeeft, kan ik me er niet meer druk over maken.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 21:15

PB @ Doe je voorzichtig ... :(:)

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 22:04

heb net even een foto kunnen oploaden van een mobiel, Dit is dus mijn hoofdstel die besteld is....deze foto is genomen tijdens jumping amsterdam. :D
Afbeelding

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 22:06

Wat een tegenvaller PB! Hopelijk knap je snel op en kun je toch in Chaam starten.

Too much bling voor mij Bianca, maar het hoofdstel an sich vind ik wel mooi.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 22:07

Hoi,

@Pb schrikken zeg. Beterschap.
@Noor gefeliciteerd. Je weet maar nooit er kan zo een paard verkocht worden, ruiter ziek, paard niet fit enz
@anthea Goed gedaan.

Sven goud :D :D
Wel bijgelezen maar niet alles onthouden.
Hier weinig te melden. Begin heerlijk verkouden te worden. Last van verstoppingsverschijnselen :+ Het wordt tijd dat het warm water gaat regen of dooi!! Paarden op de manege getraind. Merrie wat harder aan het werk gezet qua dressuur. Er is nog veel werk te doen maar de achterwaarts gaat opeens een stuk beter. Nu de rest nog.. Ruin was al wat fijner aan de longeerlijn maar is erg snel afgeleid. Morgen maar weer even naar de manege.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 22:14

Pb jeetje zeg dat is niet best!! beterschap!!!

Heb even gereden, jack was stout ~~}>