Mijn vriend is ook zo'n moeilijke eter
Ik ga even uurtje op me bed liggen.. beetje dizzie
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

heb even op bed gelegen, en wat suike gegeten.
vertrouwen is weer helemaal terug en hopelijk gaat het 18 april op wedstrijd weer helemaal super.. wil toch wel een keer uit de - in het L 

, leuk leuk leuk!!
. Wil absoluut geen zadel erop hebben met de crosstraining wat niet een beetje ligt
, dan maar geen crosstraining... Ze is op het moment zo gestresst met zadels.. Heb nog even zonder zadel gereden met mevrouw, vind ze totaal geen probleem.
. Maar ben trots op haar dat ze het zo goed doet!
, evenmin als onverwachte scherpe bochten. Mijn moeder heeft stukken gereden alsof er een paard in de trailer stond en stukken expres heel snel en roekeloos gereden...
!
Normaal gesproken sta ik niet graag in de aandacht, maar dit was echt leuk 
Mijn mentor heeft nog allemaal foto's gemaakt, dus dat zal wel ernstig zijn 
Die heeft een heerlijk dagje vrij gehad, was helemaal druk aan het doen in de paddock 
En van het zadel!
Helemaal zelf maken kan ik het nog niet (wil het wel leren), maar van de AH is de verse pasta ook heel lekker! 
Hoe is het eigenlijk met Zetje bij de hengstenboer?
In het begin natuurlijk niet te houden, maar uiteindelijk werdt hij weer wat rustiger en was hij echt lekker te rijden. Was dus weer helemaal trots op hem! Heb dus maar besloten dat ik hem ook wel weer op concours kan starten
Zo Nika nog even rijden en dan de spullen klaar maken voor Westerbork! Ik heb er in ieder geval zin in! 
Was echt MEGA druk in de stad gister 

Lekker handig weer. Zometeen even een rustig buitenritje maken, dan ben ik er wel klaar voor morgen!

wel foto's laten zien he 

!
!