Ik zette de tv aan, en precies daar was anky! Echt super kur, echt mooie muziek ook.
Vanmiddag parcourtje gesprongen met pd hij vind het zo leuk, hij gaat er helemaal van uit z'n dak, iets minder voor mij, heb tijdens de lessen al veel gewerkt aan de controle voor de sprong en boven de sprong, dit is iets wat ik al onder de knie heb, maar zodra hij land is mijn hele controle weg, en rent ie een soort onder me vandaan.
Hij gaat dan als een gek door het parcour en duurt dan even voordat ik weer echt goede controle heb voor de volgende sprong.
Ik ga altijd al meteen zitten na de sprong en meteen op de rem, maar dan duurt het nog meestal te lang voordat ie weer normaal tempo is. Iemand een handige tip?
Vanmiddag ook het welshje van een vriendin gereden, wat een klein ding joh. Hing bijna met me benen op de grond. Snap niet wat ze er leuk aan vond. Ik ben echt gewend om wat in m'n handen te hebben maar ik durfde echt de teugels niet aan te nemen. Echt apart gevoel, niet echt mijn soort paard zo klein
Ze is op vakantie dus moet de hele week rijden, lekker tijd om te oefenen