Welkom SGWuppie!
Wat zielig RK, en dan nog zo'n hinnikje... Merk je dat de moeder er last van heeft dat ze haar kind kwijt is?
Ik was gisteren een buitenritje aan het maken met Junior. Op een gegeven moment ben ik een galopje aan het maken en wat ik me nog kan herinneren is dat Junior schrok van een boom op zijn kant aan de zijkant, met zo'n zwart gat en alle wortels die uitstaken. Het volgende moment kan ik me nog vaag herinneren dat ik over een zandpad liep, dat ik 2 mannen tegenkwam en dat eentje me naar stal heeft toe gebracht. Junior stond midden in het dorp te grazen voor de Albert Heijn, die hebben ze gevangen en op stal gezet.
Echt zo raar dat ik niet meer weet wat er gebeurd is, ik heb het vermoeden dat hij toen hij schrok mij knock out heeft geslagen met zijn hals of zo, anders zou ik het ook niet weten. Ik ben nu dus thuis met heeeel veeeel spierpijn, flinke koppijn (lichte hersenschudding) en een blauwe voet. Ik hoorde later nog dat die mannen me op een bankje hebben gevonden, daar weet ik dus ook niks meer van. Al met al een hele vreemde ervaring en een paar daagjes uit de running.