Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Talida schreef:Ja, ben me al dagen op de lange reis aan het voorbereiden! Wordt debuut van de nieuwe BP!
)
!
;j
Vieva schreef:MJ: Fijn dat hij naar het rijden niet meer zo gevoelig was, maar had hij iets dan ofzo?
Ik lag ook nog een keer helemaal in een deuk. We moesten een viersprong doen, op 1-2-1 galopsprong en die 2 vor mij deden die 2 galopsprongen ook vaak in 1. Toen ging mn instructeur voor de 3e hindernis staan zodag ze haar paard wel in moest houden. Hij zei later nog: doe maar net of er allemaal mensen staan. Nou toen moest ik dus en mijn paard ging erdoor alsof ie aan het slalommen was dus mn instructeur zegt: wat ben jij nou aan het doen? Dus toen zei ik: mn paard moest de mensen ontwijken. Het was echt zo dom, iedereen aan de kant moest lachen en ik kon toen ook niet meer normaal rijden
(dat was ook het enige grapige aan de les
) Vieva schreef:Miss_Jumpy: oow sorry had ik niet gelezen.. wat rot zeg weet je ook hoe dit kwam?
maar ik kan me voorstellen dat je niet fijn gereden hebt. Legt je instructeur niet uit HOE je hem dan moet sluiten?
Goed gesprongen met Ot zeg, jullie gaan hard
Waar werk je nu?
.
nou nog even bellen!
alsk durf
anders geeft het af.

K.UT WISKUNDE