Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Robin_Rikkie schreef:Hoi!![]()
Ik kom weer even binnenvallen (blijf gezellig meelezen) en het ziet er toch naar uit dat ik ga crossen met mijn pony
![]()
Omdat ik volgend jaar bij de paarden moet, had ik een mailtje gestuurd met de vraag als je bij de pony's al een winstpunt in de B (cross) hebt gehaald, je dan meteen B paarden mag doen of van te voren nog een winstpunt in het springen moet halen bij de paarden. Volgens de KNHS mag je dan meteen doorstromen naar de B cross bij de paarden maar ik weet niet of iemand van jullie er toevallig ervaring mee heeft? Dan zou het namelijk wel gaan lukken (ze vindt het springen van normale hindernissen veel moeilijker dan natuurlijke en een parcour van 1 meter foutloos doen zie ik ons niet doen..) maar dan zou ik dit jaar dus nog een winstpunt moeten halen. Wat is jullie ervaring hier mee, is dat 'makkelijk' te doen in 1 wedstrijd (ivm langer willen trainen en vervoer heb ik heel waarschijnlijk maar 1 kans..) als je genoeg training hebt gehad?
Deze kans zou dus Ysselsteyn zijn, iemand ervaring met deze cross? Is hij soepel gebouwd of is hij juist gebouwd tegen de zware kant aan dus niet geschikt voor beginners?
Sorry voor de vele vragen![]()
Ik heb er gewoon al zoveel zin in en ik wil ontzettend hard gaan trainen om te zorgen dat het gaat lukkenEerste winstpunten in de dressuur zijn al binnen dus komende weken trainen op het springen en dan hoop ik in augustus WP springen te halen!