@ Percy veel succes tussen de hekjes, gelukkig is alles weer bedaard.
@madelein nou hopenlijk houdt ze het nog een paar weken vol, wat een extra stress zeg! Maar wel al super van de mijlpaal.
Nou hier afgelopen weekend Sgw Ysselsteyn gehad. Daar zouden we eigenlijk ons M debuut maken, maar helaas werd die klasse afgezegd. Aangezien deze wedstrijd echt maar een 15 tot 20tal minuten bij ons vandaan is, maar een extra rondje L gedaan.
Dressuur ging nog niet zoals hoort, maar zat alweer verbetering in met 191 punten in de middenmoot.
Vervolgens gesprongen en foutloos en de cross ook weer foutloos, wel wat te snel.
We wilde aan de ondergrens gaan zitten ivm. overstap naar de M, maar nu had het ruitertje wel echt gas gegeven.
Hartslag voor de cross overigens 44 en na de cross 60.
Pony pakte geweldig aan, overal de juiste afstand volgens het ruitertje alleen maar genieten onderweg. Hiermee ook een mooie 7e prijs mee naar huis mogen nemen.
Aankomende zaterdag gaan ze dan alsnog hun M debuut maken in Diepenheim, ik ben echt zooo benieuwd. Risky is nu 5 jaar oud en werkelijk door alle klasses gevlogen.
En nog een leuke foto van afgelopen weekend en een filmpje
Hoop zo dat je nog zo'n ruitertje kan vinden als hij echt te groot is maar vrees er voor. Zo zijn er niet veel. 
Oh wat baalde ik ontzettend... stonden we er zo goed voor en dan dit.
. Wat voor iemand komt er kijken?
hopelijk kan ik ze ook wat vaker meenemen want die 1x afgelopen seizoen was wel erg weinig! Bij jou Percy?
vooral de regelmaat en de grote hoeveelheden hooi hebben haar echt goed gedaan voor haar lichaam en stresslevel