Druk als altijd dus Lielle, maar leuke dingen voornamelijk zo te lezen.
viefdepief
Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-12 10:06
weule schreef:
@ vief: dus weer helemaal nuchter???
Helemaal
Annetje
Geplaatst: 14-05-12 10:13
Henny goed gedaan! Gefeliciteerd! Margriet, klinkt als een geslaagde dag. MM Mistid wat vervelend, maar ook raar, dat de parcoursbouwers in de weg rijden. Die hebben meestal toch wel een 'veilige' plek in het midden van het parcours waar ze uit de weg staan? Ik heb vorig jaar ook parcours moeten bouwen en wij moesten daar steeds staan wanneer er iemand reed. SM ik weet ook niet goed wat je precies wil zeggen, maar het klinkt erg vervelend. Itsme, lekker zeg naar het strand! Lijkt me moooooi ohjee Texelse, dat klinkt niet goed. Hopelijk heeft de behandeling geholpen. Ook voor jou een rosa jammer van je proeven
En de rest ben ik vergeten Zelf niet veel bijzonders gedaan dit weekend. Springles gegeven, moederdag gevierd, Viesje gereden en that's it.
zo gisteravond om kwart over 10 naar bed gegaan. werd ik vanmorgen pas 9u wakker. normaal slaap ik echt nooit zo lang maar heb daar zo slecht geslapen.
mootje heeft er een fb vriendje bij. doe maar rustig aan inderdaad anders is het zo weer 1 minder kris heeft goede punten gereden en lekker prijzengeld mee naar huis genomen.
bianca1980
Geplaatst: 14-05-12 11:00
Mootje @ goed bezig !!! als jij succesvol eindigt moet ik misschien ook maar eens aan facebook...
Succes/sterkte vandaag Margreet! Vief heeft het leuk gehad Jeroen houdt niet van borsthaar Annetje, ik reed na mensen die balken gooien. Jury had beide keren al gebeld, ik had ook al express langer gewacht zodat ze aan de kant zouden zijn, maar als de parcourshulpen aan de kant moeten zitten en de hindernis aan de heel andere kant van het veld wordt afgeworpen kunnen ook zij niet in die 45 seconden heen en terug zijn. Helaas helaas. Heb het ook wel eens meegemaakt dat er een ruiter en paard midden in het pad stonden voor de hindernis. Die man rijdt zelf internationaal en iedereen kent hem wel, maar hij zat volgens mij gewoon te slapen op 't paard. Hij kwam wel excuses aanbieden
Straks m'n eerste examen, biologie.
MargreetW
Geplaatst: 14-05-12 11:09
bianca1980 schreef:
Mootje @ goed bezig !!! als jij succesvol eindigt moet ik misschien ook maar eens aan facebook...
Of we maken zelf een programma Bokt zoekt man, BzM.
Succes met je examen! Als je hem net zo maakt als je oefen-examen, is het kat in het bakkie Bianca, Ik heb hem al een keer gezien op een verjaardag... Hij is dus niet helemaal vreemd. FB is wel een stuk laagdrempeliger dan de telefoon ofzo! Mendy, Lekker hoor, een keer zo lang slapen!
Bij wie en wanneer gingen we nou meeten....??.. want volgens mij moeten we dan alvast een beetje gaan plannen, aangezien de tijd vliegt. In juli is er maar 1 cross volgens mij afgezien van het buitenland dan....
Het mag bij mij en als men zelf matjes en slaapzakken en zo meeneemt dan kunnen hier wel 8-10 man slapen en Noor woont 3 km verderop en daar kunnen eventueel ook nog wat slapen. We zouden dan 's middags een boottocht kunnen maken door ons natuurgebied en dan vragen we de bbq van buurman S. om lekker te smullen. Maar als het ergens anders beter past is dat ook goed hoor.
Klinkt erg gezellig Margreet! Het zou eventueel ook in Nijmegen kunnen, heb alleen niet zoveel slaapplekken!
Mootje
Geplaatst: 14-05-12 12:02
Haha, wat een toeval.... Ik ga op reis met een collega van een vriend die ik ken via Bokt
Annetje
Geplaatst: 14-05-12 12:04
Aha Mirthe dat verklaard een hoop. Succes straks.
Vies die wilde niet, deed het niet en was bijna worst. Stoom kwam me uit de oren. Maar mijn juf heeft hem even streng toegesproken en toen deed hij het weer. Gelukkig. Nu maar hopen dat het mij de volgende keer ook lukt. Snel maar weer een lesje plannen.
TeeGee
Geplaatst: 14-05-12 12:07
Mirthe, arm autoootje!! En wat balen van de parcourshulp. Ik had er ook last van.
Lau, mooi rondje hoor!
Eef, he wat jammer van Scene. Even afwachten, wie weet valt ineens het kwartje.
Ilse gaat het wel beter met je gezondheid?
Marijke, balen dat Geert wat meer pijnscheuten heeft. Hij krijgt toch nog wel goede pijnstilling hoop ik?!
Leli, wat goed van Mark en Easter!
San, leuk dat je M gaat in Oudkarspel!
Margreet en Texelse
Mo, paspoort ligt al klaar toch?
Mendy, lekker weekend gehad dus!
Meeting
Goldy gister foutloos in de BB en in haar B debuut 2 balkjes en ik heb 2 voltes gemaakt omdat de bocht niet haalbaar was. Misschien upload ik de filmpjes nog wel even vanavond. Er staat een foto van haar koppie op mn facebook
TG was foutloos in de Bhc en in het L een stomme langsloper. Ik reed vanaf de uitgang richting hindernis 2. Schreeuwt ineens de parcoursbouwer die daar in de hoek stond; Kijk uit!!! Dus toen was ik even uit de concentratie en T racete er zo langs. Bleek dat er een parcourshulp in de weg stond. Beetje jammer maar verder een super fijn rondje gereden.
ik weet dat we het in het vorige topic er een keer over hebben gehad, maar toen werden er niet echt specifiek merken/producten genoemd.
Met welke magnesium hebben jullie goede ervaring? Volgens instructrice kon ik het beter toch een keer proberen want ze kan echt zo stresserig worden, niet normaal. Maar nu zijn er aardig wat verschillende merken.