Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Leliaardje schreef:Mootje schreef:Inderdaad, elk plasje op straat, de buitenbak of op buitenrit meenemen en oefenen, oefenen, oefenen op crosstraining
Ik ben in een jaar van niet het water in willen (1 cm water op de straat) als ik er naast stond naar nagenoeg probleemloos via een boom of afsprong het water in!
Ik heb altijd geleerd dat een crosspaard niet door plassen mag lopen, maar daar overheen moet springen: er kan altijd een diepe sloot onderzitten en dan sta je raar te kijken als hij daar door heen gaat tippelen.
plas(je) is overheen springen, grote watervlakte is doorheen lopen.
.
. Dat is ook iets waar ik wel echt bang voor ben nu ze L starten: dat ze stranden in een greppel
. Leliaardje schreef:Mootje schreef:Inderdaad, elk plasje op straat, de buitenbak of op buitenrit meenemen en oefenen, oefenen, oefenen op crosstraining
Ik ben in een jaar van niet het water in willen (1 cm water op de straat) als ik er naast stond naar nagenoeg probleemloos via een boom of afsprong het water in!
Ik heb altijd geleerd dat een crosspaard niet door plassen mag lopen, maar daar overheen moet springen: er kan altijd een diepe sloot onderzitten en dan sta je raar te kijken als hij daar door heen gaat tippelen.
plas(je) is overheen springen, grote watervlakte is doorheen lopen.
, tot op het eind van de cross er ineens een plas was van 4 meter lang op een smal bospad met ook nog mensen aan de zijkant, dus ik kon er echt niet langs, probeert hij er nog overheen te springen ook, hij landde er met zijn achterbenen vol in (die mensen zullen er niet uit gezien hebben
) en dat allemaal zo'n 10 m voor de picknicktafel waarvoor ik mij enigzins druk had gemaakt.
.
eerst denkt ie dan dat ie eroverheen kan springen en halverwege denkt ie och, kost teveel moeite, landingsgestel uit. En dan is het plons 
Anders was/is mijn seizoen van erg korte duur geweest, dus nu moet het dressuurpaard er aan geloven en gaan we maar is kijken of we die wat dapperder kunnen maken