!!!Jantine: Ik heb voor een tijdje terug een polypad bij Canter besteld. (misschien heb je m al wel op mijn paard zien liggen, staat reclame op van Barry's bedrijf) Ben er erg tevreden mee!!
jipje_niekje: Ik ben ook van plan om na de oefencross te gaan!! Het terrein is daar altijd erg mooi, veel verschillende hindernissen en combinaties. Ga er van uit dat dan de oefencross ook wel mooi zal zijn!!!

Nog mooie cadeau's in de wacht weten te slepen?
Alleen wel veel fijner geslapen vandaag. Daar echt veel zon, zee, strand, zwembad en natuurlijk uitgaan 

Hoop dat het hier snel weer droog wordt, mis mijn Wollebaaltje wel een beetje. Vaders heeft haar heel leuk 5x gereden maar ben toch bang om een beetje een dikbil aan te treffen straks

Wel zonder zadel natuurlijk. Ik heb wel een foto, maar die moet ik nog even inzoomen en uploaden. 
.. dus het behandelen met de accupunctuurpen was al een beetje 'je van het'.. Dat ging met een hoop gestamp en proberen omhoog te komen, omdat ze paarden voorbij zag komen die naar buiten gingen.. Dus ze was echt pissig dat zij moest wachten. Ik kreeg ook echt een flinke gooi van haar..
Maargoed, relaxt blijven
Even duidelijk gemaakt dat wachten toch echt 'wachten' (raar hoor die betekenissen, erg raar
) betekent.. Eenmaal halster afgedaan, ging ze af als een raket..
(en zowaar dus geeeeen andere laarzen in de buurt..)
'koekkoek'
truste