Uk liep fijn vandaag, gister ging ze niet zo..
Ga zo lekker mn bed in

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
rowo schreef:@ MJ: jij hebt echt niks beters te doen hehaha!
@ Psst: tegen crossen zeg jij geen NEE zeker ??
Ga maar eens tv kijken, wat drinken en dan slapen. Morgen geen paardjes, maar leren leren leren. S avonds met vriendinnen inkopen doenin Enschede voor CARNAVAL
floor01 schreef:Hier weet vast wel iemand wat het normale dekgeld van een hengst is?! Ik was net bij Kasparow aan het kijken en daar is het dekgeld 800 euro van. Ik meende dat dat enorm veel geld is en dat bv Indoctro nog niet eens zoveel kost...
reeskees schreef:floor01 schreef:Hier weet vast wel iemand wat het normale dekgeld van een hengst is?! Ik was net bij Kasparow aan het kijken en daar is het dekgeld 800 euro van. Ik meende dat dat enorm veel geld is en dat bv Indoctro nog niet eens zoveel kost...
Indoctro is wel ietsje duurder dan 800 euries, ik zou wel willen dat het voor 800 euries kon...
![]()
Vandaag net de nieuwe hengstenfolder van VDL gezien, maar weet zo niet meer het dekgeld van IndoctroGa er maar vanuit dat dat ook richitng 1500 is.
De meeste hengsten die nog maar 1 of 2 jaar dekken, of minder bekende/presterende hengsten, die zitten rond de 800 euro
Hengsten die het goed doen in de sport en ook nakomelingen hebben die zich al goed hebben bewezen, zittenal snel rond de 1500 euro of hoger.
NRPS is vaak weer wat goedkoper dan KWPN
rowo schreef:@ floor: Voor Indoctro moet je wel wat meer dan 800 euro betalen, ga daar maar vanuit
floor01 schreef:Hier weet vast wel iemand wat het normale dekgeld van een hengst is?! Ik was net bij Kasparow aan het kijken en daar is het dekgeld 800 euro van. Ik meende dat dat enorm veel geld is en dat bv Indoctro nog niet eens zoveel kost...