[SGW] [HK]SGW freaks starten een nieuw seizoen!(deel 6)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Hilde_

Re: [HK]SGW freaks starten een nieuw seizoen!(deel 6)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 22:28

Doei!

Uk liep fijn vandaag, gister ging ze niet zo..
Ga zo lekker mn bed in Haha!

Hilde_

Jaaa.
Nog 1 pagina, en dan hebben we het bejaardentopic ingehaald Cool

psst

rowo schreef:
@ MJ: jij hebt echt niks beters te doen he *LOL* haha!

@ Psst: tegen crossen zeg jij geen NEE zeker ??

Ga maar eens tv kijken, wat drinken en dan slapen. Morgen geen paardjes, maar leren leren leren. S avonds met vriendinnen inkopen doenin Enschede voor CARNAVAL Go jij! Go jij!

Heb nog nooit een echte cross gereden hoor, alleen wat trainingen gedaan maar lijkt me echt geweldig! Heb wel een minicross gereden in Stompijk was zeker wel 40 cm hoog! Clown

TeZzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 22:30

Fijn Hilde dat het vandaag beter ging!!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 22:37

Zeker Lachen

Ik ga slapen! Doei!

TeZzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 22:39

Welterusten!! Doei!

TeZzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 22:47

Ik ga douchen en dan ook lekker naar m'n bedje!! Iedereen die morgen een toets of zo heeft, heel veel succes!!
Welterusten!! Doei!

psst

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 22:50

Slaap lekker!

Ik ga ook Doei!

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 23:03

Mijn tentamen gister ging beter dan ik had verwacht Haha!. In plaats van een 3 misschien nog een 5 Knipoog.
Daarna nog even naar de ruitersportzaak geweest en een heel praktisch boek over springen gekocht! Dat vindt ik wel handig, aangezien ik nog steeds geen springinstructeur gevonden heb kan ik nu wat meer variatie zelf inbrengen!

Zo meteen nog even mijn portfolio in elkaar zetten en morgen inleveren...(zucht)

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 23:05

zo ik ben vanavond naar oefenparcour geweest
heb 2 keer foutloos gesprongen
1ste parcour een dik b parcour
2de parcour een dik L parcour ging lekker Haha!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 23:06

Fijn Ilse Lachen

Ik ga zo ook maar slapen. Lachen Net even een film gezien.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 23:11

Hier weet vast wel iemand wat het normale dekgeld van een hengst is?! Ik was net bij Kasparow aan het kijken en daar is het dekgeld 800 euro van. Ik meende dat dat enorm veel geld is en dat bv Indoctro nog niet eens zoveel kost...

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 23:17

floor01 schreef:
Hier weet vast wel iemand wat het normale dekgeld van een hengst is?! Ik was net bij Kasparow aan het kijken en daar is het dekgeld 800 euro van. Ik meende dat dat enorm veel geld is en dat bv Indoctro nog niet eens zoveel kost...

Indoctro is wel ietsje duurder dan 800 euries Knipoog , ik zou wel willen dat het voor 800 euries kon... Haha!
Vandaag net de nieuwe hengstenfolder van VDL gezien, maar weet zo niet meer het dekgeld van Indoctro Bloos Ga er maar vanuit dat dat ook richitng 1500 is.

De meeste hengsten die nog maar 1 of 2 jaar dekken, of minder bekende/presterende hengsten, die zitten rond de 800 euro
Hengsten die het goed doen in de sport en ook nakomelingen hebben die zich al goed hebben bewezen, zittenal snel rond de 1500 euro of hoger.
NRPS is vaak weer wat goedkoper dan KWPN

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 23:30

Sodeju zeg, wat er is er hier gemutst!!!
Ik heb echt geen tijd om bij te lezen, m'n bedje roept. Vandaag van half 9 tot half 6 les gehad aan een stuk door, daarna ff snel gegeten en naar springles geweest, dat merk je dan wel Dromen
Springles ging best lekker, in het begin was ze een wat stouterig maar dat ging er toen het hoger werd wel af Whoosh!

Ik ga snel m'n bedje in, morgen roept de wekker weer om half 6, trusten!

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 23:36

Rowo: Ik moet als 8e in de BB en als 9e in de B, tot nu toe als ik het goed heb. Vrij aan het begin.
Als je evt een keer na Bussloo wil, en je wil nie alleen, mag je mij altijd bellen Tong uitsteken . Vind het echt heel gaaf daar. Oh jah, je kunt je evt al aanmelden voor de crosslessen. Zal ik je het tel. nr. ff PB'en?? Anders kun je evt op sgw.eventing.nl kijken en dan bij trainingen kring achterhoek oost. De heer W. Ruiterkamp moet je dan hebben.
Gister mijn paardje geschoren, we hebben m 2x over een spuit moeten geven want je kon m echt nie zonder scheren. Hij ziet er nu echt heel goed uit (ben me net aan het bedenken of ik dit nu al had gezegd of nie Bloos ). Net ff gereden in de manege. Voor het eerst zonder zijn wintervachtje. Vond ie wel ff raar, maar het ging echt heel heel goed. Op na vrijdag, heb ik een dressuurwedstrijdje in Barchem. Morgen heel vroeg eruit. Ga tegen 7.15 weg na Harreveld, een vriendin van mij ophalen en dan op na Den Bosch. Heb daar wel zin aan. Lekker de gehele dag na de Hengstenkeuring..
Ik ga zo lekker na bed. Welterusten iedereen!!!

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 23:39

Ik heb btw ook reactie terug gehad op mijn vraag of ik nu nog toelatingsexamen moest doen voor de orun 2e fase. Dit kreeg ik terug:

Beste Dienke,

Wanneer je niet rechtstreeks doorstroomt biedt het diploma na afgiftedatum maximaal gedurende de eerstvolgende vier cursusseizoenen de mogelijkheid op rechtstreekse toelating tot de 2e fase. Na het verstrijken van die periode dient er, om voor toelating tot de 2e fase van de instructeursopleiding in aanmerking te kunnen komen, met goed gevolg een volledig toelatingsexamen in de vakken lesgeven en rijden te worden afgelegd.

Je belangstelling voor doorstroming kan je schriftelijk, vergezeld van een kopie van je cijferlijst, kenbaar maken bij het secretariaat van de Afdeling Opleidingen.

Ik neem aan je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Heb ik geluk. Haha!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 00:04

@ floor: Voor Indoctro moet je wel wat meer dan 800 euro betalen, ga daar maar vanuit Knipoog

@ BV: waarschijnlijk zie ik je dan niet, of je moet prijs hebben in de B natuurlijk. B is toch meteen op stijl of niet? En mooi geluk inderdaad!

Ik wist voor carnaval ook niet wat ik wou, maar een aantal gingen als elfje (hoe fout) dus doe ik met hun mee.... Met carnaval maakt niet zoveel uit wat je aan hebt, als het maar anders is als normale kleding Clown

En nu ga ik slapen Doei!

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 00:07

reeskees schreef:
floor01 schreef:

Indoctro is wel ietsje duurder dan 800 euries Knipoog , ik zou wel willen dat het voor 800 euries kon... Haha!
Vandaag net de nieuwe hengstenfolder van VDL gezien, maar weet zo niet meer het dekgeld van Indoctro Bloos Ga er maar vanuit dat dat ook richitng 1500 is.

De meeste hengsten die nog maar 1 of 2 jaar dekken, of minder bekende/presterende hengsten, die zitten rond de 800 euro
Hengsten die het goed doen in de sport en ook nakomelingen hebben die zich al goed hebben bewezen, zittenal snel rond de 1500 euro of hoger.
NRPS is vaak weer wat goedkoper dan KWPN

Dan heb ik me goed vergist Bloos . Ik heb dus weer wat bij geleerd vandaag! Pling . Ik was namelijk even met een vriendin aan het kletsen en die wil haar 3-jarige merrie (Roven xx x Voltaire) waarschijnlijk over een aantal jaren ook laten dekken.... Ik had al eruit geflapt dat ik de eerste ben die in aanmerking komt voor dat veulen Duivel

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 00:22

Ik kreeg net een klaagmail van M.M-B. te lezen over de man die haar website bijhoudt, best grappig Haha!
(ze heeft een vriendin van me gevraagd of zij de site wil gaan doen, ze was die vent nu zo ongeveer spuugzat Tong uitsteken)

Pff, die dekprijzen van die hengsten zijn echt hoog..

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 00:27

rowo schreef:
@ floor: Voor Indoctro moet je wel wat meer dan 800 euro betalen, ga daar maar vanuit Knipoog

Het kost een paar centjes, maar dan heb je ook wat Haha!

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 00:44

mmm ja.....
die indoctro's hadden toch zo een apart karakter of niet? Knipoog

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 01:09

Ik ga slapen!

Misschien zie ik sommigen van jullie nog bij de hengstenkeuring morgenavond!

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 01:17

doe de groeten aan de eigenaar van Pim Clown die gaat ook de hele dag

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 01:45

floor01 schreef:

Een jonge NRPS-hengst kost rond de 500 euro excl btw. Een jonge KWPN-hengst kost onbewezen al snel 800-900 euro excl btw.
De wat minder populaire oudere hengsten zitten vaak ook rond die prijs. De populaire hengsten zitten zo rond de 1500 euro over het algemeen.

Maar het blijft een feit dat 800 euro voor Kasparow imo veel te veel geld is Nagelbijten / Gniffelen

Ik praat een andere keer weer bij, dienst liep uit en ik moest nog het een en ander doen. Nu niet zoveel tijd meer om te bokken, want ik moet er om 6 uur alweer uit Dromen

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 07:51

1e! Gaaaap