Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nickeltje schreef:Nee... was het maar zo simpel, dan was het op te lossen. Ik heb geen pijn in mijn schoudergewricht zelf, maar tussen mijn linkerschouderblad en mijn rugwervels en dan tintelingen die door mijn oksel naar mn elleboog trekken...

)Maike79 schreef:Nickeltje schreef:Nee... was het maar zo simpel, dan was het op te lossen. Ik heb geen pijn in mijn schoudergewricht zelf, maar tussen mijn linkerschouderblad en mijn rugwervels en dan tintelingen die door mijn oksel naar mn elleboog trekken...
Nickeltje... Is het geen RSI of vorm ervan?? Klinkt namelijk erg bekend... Zit je veel achter de PC?

floor01 schreef:Arme ice! (alhoewel hij nou ook mooi zijn buikje rond kan eten zonder excuus)
Gootje: ik ben voor de bruine! wie weet kunnen we een zak delen hah! Ik was je in Bathmen trouwens ook nog tegengekomen.. Ik was samen met nog iemand op de mountainbike, jij was toen je telefoon aan het zoeken!

! 
En ook niet achter, wat je zou verwachten, nee rechtsvoor liep ie niet goed 
En ik al helemaal. Had zaterdag nog 1,5 uur over de weg gestapt en toen niks gemerkt. Maar wat bleek dus. Sinds een week zat er een heel klein barstje in zijn hoef. Ik dacht dat die er door een trap ofzo was gekomen. Maar Sam had dus last van een hoefzweer die via de bovenkant van de hoef eruit is gegaan. Omdat ik die week alleen maar wat gestapt had, had ik er ook niks van gemerkt. 

)

!!
!!
! (stond eigenlijk in de planning voor morgen
maar heb het maar eventjes om gedraaid!!) Woeii... We mogen nu dus (al een tijdje) het veld naast ons huis gebruiken om te rijden! En hadden vandaag weer parcourtje neergezet!! Met 4 'gewone' hindernissen en 2 wat 'engere'! Hahaha! De 2 'engere' konden niet omhoog (waren ongeveer 60cm) en 1 van de 'gewone' hindernissen ook niet! Maar de andere 3 wel en 2 daarvan stonden op 1m en de andere op 1.05m normaal twijfel ik nog wel eens maar vandaag helemaal niet! Het ging echt super
!
echt top

Sterkte ! 
mooi LJ..
En ik had een beetje haast..
En toen had ik je nog een keer gezien, maar toen zat ik in de auto half te slapen