) welkom hier passoa 
ik hoef niet zo zeer te zwemmen met paard, ben ooit eens met mijn C-pony kopje onder gegaan...

maar gewoon zwemmen vind ik echt heel leuk, ik doe het alleen nooit
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) welkom hier passoa 

Pas morgenochtend ook maar op! anders moetje ook nog met de binnenlandse gipsvlucht mee
Want ik heb nog steeds die UNOX worst in de koelkast liggen
Simmie schreef:Wisten jullie trouwens dat het weekend waarin v'polder nu is, het pinksterweekend is?
) Bij ons is zo'n meer en daar kun je bijna overal nog net staan en op sommige stukken moesten de paarden dan zwemmen

niet dat dat veel zin heeft haha, vanavond lekker springen
goede voorbereiding op morgen vind je niet? 
en toen lag ik er bijna onder(ook onder water) dus daar was ik nogal van geschrokken 
en ik vond het zonde van mijn zadel om hem er op te houden...

Dus ik heb een nieuwe broek, shirtje, riem, tas, sjaal gekocht en ik ga nog een spiegel ophalen
CarpeDiem schreef:Jeeh Scum, balen. Hoop voor je dat het inderdaad een hoefzweer is. Het zou ook in haar rug of nek kunnen zitten (neem aan dat ze een flinke klap heeft gehad in haar spieren als zelfs de ketting breekt). Misschien een idee om die ook even te controleren?
Wel fijn dat Online het zo goed deed. Was je les toch nog een klein beetje goedgemaakt .
Lielle schreef:Ik kan vanavond even kijken, ik heb een Engelstalig boek over eventing.
Gister wel weer
was helemaal blij.. Hij liep al weer veel ontspannender.. oefeningen vond hij wel weer wat moeilijk.. (hij zat niet echt lekker in zn vel ofzo,, en krijgt nu wat extra vitamine
)
mn kop doet echt heel zeer van gister..