nee serieus, als we verhuisd zijn, willen we wel een 'kleine' housewarming doen, en dan zijn jullie uitgenodigd, ook op een kleinere bbq moet dat wel lukken
PP: lijkt op weber, maar merk is outdoor chef. Ken het verder niet en mijn gewonnen model is ook niet op internet terug te vinden...
Goed idee voor canch naar Ingelmunster mee te pakken trouwens, weer wat 'simpeler' rondrijden, goed voor het vertrouwen.
En ik ben trouwens in volle spanning aan het wachten op de foto's van n.ifin en s.imon g.oorts van in Tongeren... Grrr ne mens zo laten wachten
!
piste is voor mij gelukkig geen issue. Mijn ouders hebben een kleine pensionstal/manège met binnenpiste en buitenpiste maar ik rijd eigenlijk zelden buiten omdat het zand daar te zwaar ligt naar mijn goesting. Enige nadeel is dat er altijd wel iemand is die op je vingers kijkt
Veel plezier in Brugge morgen Evelyn! Ze geven nog goed weer uit voorlopig. Wat zijn de volgende wedstrijden voor jullie?
genezing op schema? Hopelijk niet te veel pijn meer!
!
, heb al langer 't idee dat die niet meer helemaal goed ligt, toch eens nazien en tot dan met springzadel!), 41.5 strafpunten
...
Want inschrijven voor Deurle is midden augustus en ga tegen dan wss nog geen crossles gevolgd hebben. En weekend van merendree ben ik niet thuis. En 'k wil sowieso eerst een les evalueren hoe we ervoor staan. Of dat ik niet te veel de schrik te pakken heb en dat Shuddy niet weer een stopper wordt.
? Staat hij gewoon langs straat? Zie mr da ze nie terug komen vr de andere deur!