Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Citaat:Op vrijdag wordt op de locatie Putten, op het terrein van Stal Lozeman, de dressuur en het springen verreden voor de klasse L en M. Vervolgens wordt op zaterdag 18 augustus op het terrein De Valouwe in Ede de Cross Country verreden. De B paarden dienen eveneens op zondag in Ede te springen.
De B paarden springt gewoon op zondag maar dan in Ede. Sannnn schreef:Citaat:Op vrijdag wordt op de locatie Putten, op het terrein van Stal Lozeman, de dressuur en het springen verreden voor de klasse L en M. Vervolgens wordt op zaterdag 18 augustus op het terrein De Valouwe in Ede de Cross Country verreden. De B paarden dienen eveneens op zondag in Ede te springen.
Nee hoor Texelse, goed lezen.De B paarden springt gewoon op zondag maar dan in Ede.

Citaat:SGW Ede-Putten, 17/18 augustus aanstaande!!!! 17 aug dressuur en springen vd L en M paarden op stal Henk-Jan Lozeman in Putten en zondag 18 aug cross op De Valouwe in Ede. B paarden zonder dressuur rijden alleen zondag op De Valouwe in Ede, zonder dressuur. Mail snel je inschrijving naar sgw-ede-putten@hotmail.com !!!
Vind het zonde om een rit van bijna 2 uur te gaan maken als ik met 10 minuten er ook kan zijn.
ik zit te denken om misschien renswoude dan af te zeggen en naar ede te gaan. Heb jij Ede wel eens gereden. Welke is leuker dan: ede of R?
Sannnn schreef:Citaat:SGW Ede-Putten, 17/18 augustus aanstaande!!!! 17 aug dressuur en springen vd L en M paarden op stal Henk-Jan Lozeman in Putten en zondag 18 aug cross op De Valouwe in Ede. B paarden zonder dressuur rijden alleen zondag op De Valouwe in Ede, zonder dressuur. Mail snel je inschrijving naar sgw-ede-putten@hotmail.com !!!
Dit heeft Wendela net gepost op facebook, is dus zaterdag en zondag.![]()
past echt heel mooi in de planning!
stomme vraag misschien, maar in theorie ben ik Z+2 dus zou je M flexibel mogen rijden .....
en dus *ster + 2 MER....of stond er iets in die regeling dat je bij starten van *ster geen M meer mag...
Citaat:Een combinatie die promoveert mag, tot de stand van maximum 4 winstpunten in de hogere klasse is bereikt,
tevens nog blijven starten in de lagere klasse. Zodra een stand van minimaal 4 winstpunten in de hogere
klasse is bereikt, gaat de promotie definitief in. Een kwalificatie volgens de FEI-norm (MER) telt voor 2
winstpunten in de klasse Z.
Deze verplichte promotie geldt ook voor deelnemers met 1 actieve startpas in de discipline eventing.
Indien een combinatie in de hogere klasse een stand van 6 verliespunten behaalt, is deze niet meer
startgerechtigd in deze klasse en vervallen alle winstpunten in de naastgelegen lagere klasse.
Joki schreef:Hoe was het springen in Renswoude gebouwd. Ik ben heel erg aan het twijfelen of ik afzeg of niet