[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 08:57

Goedemorgen op deze zonnige maandagochtend dames!

Lautje, jammer van je val. Filmpje van de M ziet er goed uit. Wat een imposant terrein zeg! Kleine Hetje is erg leuk, mooi beestje!
Billy, rondtouren met een camper is leuk! Dat willen wij in oktober in USA gaan doen.
Evelien, ik las ergens dat je al aan het aftakelen bent. Ik ben eerst hoor ;) Jammer van Scene, hij is wel voorzichtig in de cross toch?
Mirthe, leuke foto's. Ik kijk ook nooit heel erg snugger in het parcours geloof ik hoor :D
Vind het verschrikkelijk als je de ring al in moet terwijl er nog iemand aan het springen is. Laatst op concours waren er iedere keer 3 paarden in de ring en jawel hoor, ik rij aan naar H1 en er staat gewoon iemand met zijn paard voor en niet aan de kant gaan hoor. Kon mijn paard op een volte trekken. Daaaaaaag concentratie...
Danielle, fijn dat het met Tessa een dag later zo goed ging! Toen ik 1 wp in de dressuur moest halen en ik mijn nieuwe merrie voor het eerst meenam reed iki langs het juryhokje en daar zat een stalgenoot/vriendin. Ik kreeg 180 punten en heb mij afgevraagd of ik de gunfactor had, of dat ze het echt 180 waard vond. Dat laatste was het geval, ik had nl ook gewoon een 3 voor mijn belabberde halsstrekken.
Henny, lekker zo'n fijne generale, dan ga je met vertouwen de ring in! Netjes hoor om zo te eindigen voor de eerste keer!
FE, fijn dat je geslaagd bent voor je bruiloft outfit. Foto? :D
SM, je filmpje ziet er erg leuk uit. Dakar heeft een mooie draf!
Margriet, dat klinkt als een "rustig" vrijgezellenfeestje. Ik hoop er ook zo vanaf te komen!
Sussie, wat een drukke dag heb je gehad!
MM, zomaar een hele dikke knuffel :(:)
Mendy, jij hebt lekker weer gehad tijdens je weekend! Lijkt me heerlijk om weer eens naar het strand te gaan met de paarden.
Floor, wat zonde van je proeven, maar je hebt nu wel weer genoeg verbeterpunten!
Binaca, nog iets gevonden bij bzv?
Leli, wat een toeval dat je Marijke ooit in de weg gestaan hebt. Ik ben toch ook wel benieuwd naar de film :)
Evie, niet alle vrouwen kunnen koken. Ik kan bv ook alleen maar lekker bakken en niet koken :o
Rosa, ook zonde van jouw proeven!

Hier ook een lekker druk weekend gehad.
Gister op concours in mijn eerste proef 197 punten gehaald en eerste geworden, terwijl ik de dikke echt een keer vooruit heb moeten trappen. Traag stuk vreten :D Moest direct de andere ring weer in terwijl paard de pijp leeg had. Niet zo netjes van me, maar heb hem 2 keer een flinke pets moeten verkopen met de zweep. Hij kwam zelfs een keertje omhoog. Dat gelukkig genoeg kunnen corrigeren op andere onderdelen en in die ring 3e met 183 punten. Was niet blij toen ik uit de proeven kwam, maar uiteindelijk toch best wel weer trots op ons, was de eerste keer buiten voor hem en laatste keer was alweer 4 maanden terug.
Ook wel een keer lekker om € 32,- mee naar huis te nemen :D :D :D

Mootje

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 08:59

Prijzengeld is altijd leuk :))
Sim, Ik weet niet wat hij gewend is... Nee hoor, wordt denk ik een berichtje over koetjes en kalfjes!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 09:07

Idd rustig beginnen Mo! Anders verpest je de boel misschien en dat zou zonde zijn toch?
Mooie punten in je eerste proef Kris!

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 09:09

Thanx Sim.
Owja Mo, voordat ik het vergeet... Loop je niet te hard van stapel in de sportschool. Is een veel gemaakte fout die ik hier ook wel eens zie...

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 09:11

Morning :wave:

Mootje: Goed bezig :D
Kris: Gefeliciteerd met je prijzen
Rosa: Balen dat ze een beetje te gestresst was. Ze heeft vast al weer zin in de crossen :P Draakje is ook altijd zo'n stresskip met dressuur, die wordt alleen niet wild, maar sluit zich af.
Verder heel veel praat over BZV, kan ik niet over meepraten.

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 09:12

Kris, ik zit nu al maanden op medische fitness met allerlei oefeningen en nog steeds doet alles zo zeer. Maar zwemmen in warm water gaat eigenlijk goed. Ik stop ermee met de fitness dan, ik vind het niks.
Eerst trouwens maar eens horen van de cardioloog morgen zegt, ik heb een OK hemdje gekregen van iemand die doe ik morgen mooi aan. Anders loop je de helft van de morgen in je blote boops. Slecht geregeld daar.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 09:14

Wat moet je morgen dan doen, Margreet :(:)
Kris, Thanks... Deze week kan ik sowieso 2 avonden niet, donderdag is hij dicht -O- en dan 16 dagen op vakantie!

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 09:16

Wendel dr uier is opeens wel heel vol! Gister had ze nog bijna niets, het veulen kan vanaf 320 dagen geboren worden dus ben benieuwd. :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 09:17

Spannend Eef! Ze had ook wel een dikke buik op FB :))

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 09:20

Spannend Evelien!

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 09:23

Fietsen, echo, hartklep onderzoek met een apparaat en nog wat, moet zo eerst m'n briefje opzoeken. Ze willen misschien toch kijken of ze met een katheterisatie het 'zieke' deel kunnen laseren of insnijden maar dan moeten de voordelen wel opwegen tegen de nadelen. En een inwendige def. zie ik niet zitten.
De ene keer is het op het Ecg alleen een ritmestoornis en de andere keer doen m'n longen ook mee op het Ecg. Vervelend is wel dat ik aldoor een hele moeie zware slapende linkerarm heb dat gaan ze ook bekijken, denk ik morgen maar waarschijnlijk wordt dat wel weer een nieuwe afspraak.
Ik denk dat ik samen met Margriet maar eens in een overbakprogramma ga, alles wat kraakt, piept of anderszins vervelend doet wordt in een keer zonder pijn en naklachten vervangen. Nemen we Geert ook gelijk mee. Krijgen we misschien wel kwantumkorting.

Edit spannend Eef.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 09:27

Oeh, Margreet, een katheterisatie is niet fijn. :n

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 09:31

Mootje schreef:
Sim, Ik weet niet wat hij gewend is... Nee hoor, wordt denk ik een berichtje over koetjes en kalfjes!

Mootje, deze is niet van boer zoekt vrouw he, want dan heb je het met de verkeerde over koetjes en kalfjes!!!

edit: aanvulling: Margreet, dat overbakken moet hier al lang al gebeuren. Mijn vader was boer, en ik ben verwekt in de hooitijd, dus dat is veel te snel gegaan, niet goed afgewerkt denk ik. En quantumkorting ben ik altijd voor. Dus laat Geert zich er ook maar bij aansluiten. :D Maar alle gekheid op een stokje, het is goed dat het een beetje verdeeld zit over een paar personen, anders was het wel erg zielig.... ;)

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 09:33

Margreet, dat klinkt allemaal niet tof. Heel veel sterkte morgen!
Evelien, spannend!!!!
Mootje, goed zo en lekker uitrusten op vakantie!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 09:35

Kris, Ga wel veel wandelen... Ik hoop maar dat ik van de Flan af kan blijven :o
Margreet, Dat klinkt niet fijn! Alvast een :(:) voor morgen!

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 09:36

Anthea: ja, ik ga nu maar de dag voor dressuurwedstrijd een flinke buitenrit maken, dan is ze hopelijk wat tevredener (is dat een woord?)
evelien: spannend zeg!
Margreet: wat naar allemaal zeg :(:)

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 09:36

Morgen geen katheterisatie hoor Sim, ze gaan morgen kijken of ze dat wel of niet gaat doen. Vandaar de jaarlijkse APK met wat extra onderzoeken. Ik is stoer.
Blij dat je er weer bent trouwens :*

En ik heb Mootje al als tip Ajax meegegeven :)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 09:39

Ajax is er wel met de paplepel ingegoten, maar of er veel is blijven hangen.... Ik weet alleen dat ze vleugellam zijn en ik de Meern 10x leuker vond dan de Arena O:) En ik weet wat buitenspel is :Y)

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 09:43

moguh ladies!!! wat gaan jullie weer snel!!!

ik ga even beetje.... reageren:

@ margreet: klinkt inderdaad als een hele APK, succes alvast!!
@ mootje: niet zo moeilijk doen met v.v.v.v.n, gewoon wat sturen, mannen zijn niet zo lastig :P
@ borsthaar: ik vind het niks.....
@ bzv: kijk het altijd, geweldig programma, stuk of 4 boeren(innen) hier uit de buurt. 4 van de 5 die doorgaan kun je al bijna inschatten...., en een homo-boer, benieuwd hoe dat verder gaat!!
@ marijke: hoe gaat het met geert?? moet ie nog steeds helemaal plat de hele dag?
@ evelien: spannend...., dit jaar hier al 3 ukkies en bij Dienke thuis nu 10 volgens mij, stuk of 5/6 van gezien/bijgeweest, altijd weer leuk!
@ leli/marijke: jullie hebben elkaar dus 'lastig gevallen'...

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 09:44

@ mootje/margreet: gesprekken over ajax liever voorlopig even niet, ligt nogal gevoelig hier.... ;)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 09:46

MargreetW schreef:
Morgen geen katheterisatie hoor Sim, ze gaan morgen kijken of ze dat wel of niet gaat doen. Vandaar de jaarlijkse APK met wat extra onderzoeken. Ik is stoer.
Blij dat je er weer bent trouwens :*

Dat had ik wel begrepen, hoor, maar de kans dat het gebeuren "moet" is er toch?
Ik vind je heel stoer. Enne, thanks. :D

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-12 09:46

Goeiemorgen!

Margreet: :(:)
Eef: wat spannend :):) Succes ook met het kiezen van een naam, zag al een paar leuke namen voorbij komen en vind zelf Hard to find, Head over heels of gewoon Hunter ook leuke namen :)
Mootje: Alvast heel veel plezier *D 8-)
Kris: Goed gereden en gefeliciteerd!
Laura: Leuk filmpje, gaaf om daar te starten en je rode jasje blijft echt zo leuk :)
Billy: Wat gaaf zeg zo'n camper, heb je een foto van je project? :D
Margriet: Fijn dat het zo leuk was :)

Mijn weekendje in Pesse was super leuk :D Heel erg gezellig gehad. Gisteravond nog even naar Woll geweest en zo maar even wat serieuze dingen gaan doen :)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 09:46

Haha, Het zou wat zijn als jij wel 'in-to' borsthaar was geweest, Jeroen _O-

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 09:47

mss RKC dan? ;)

erg druk hier, en weinig bij te houden, al zag ik eea over sportschool, BZV, mootje's nieuwe project, Lau's M debuut, onvoorzichtige paarden in het B en nog meer dat ik niet meer weet. Alleen wel een :(:) voor Texelse en Margreet, bij wie het lichaam niet wil meewerken.

Hier vooral heel druk, zaterdag lekker getraind in Ede, gisteren een dagje naar Mechelen waar we onverwacht de Hanswijk processie mochten bewonderen, en nu nog drie dagen werken voor we eerst naar Duitsland en daarna een paar dagen naar Milaan gaan.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 09:48

mootje: soms probeer ik me aan jullie 'niveau' aan te passen ;)

@ vief: dus weer helemaal nuchter???