Lautje, jammer van je val. Filmpje van de M ziet er goed uit. Wat een imposant terrein zeg! Kleine Hetje is erg leuk, mooi beestje!
Billy, rondtouren met een camper is leuk! Dat willen wij in oktober in USA gaan doen.
Evelien, ik las ergens dat je al aan het aftakelen bent. Ik ben eerst hoor

Mirthe, leuke foto's. Ik kijk ook nooit heel erg snugger in het parcours geloof ik hoor

Vind het verschrikkelijk als je de ring al in moet terwijl er nog iemand aan het springen is. Laatst op concours waren er iedere keer 3 paarden in de ring en jawel hoor, ik rij aan naar H1 en er staat gewoon iemand met zijn paard voor en niet aan de kant gaan hoor. Kon mijn paard op een volte trekken. Daaaaaaag concentratie...
Danielle, fijn dat het met Tessa een dag later zo goed ging! Toen ik 1 wp in de dressuur moest halen en ik mijn nieuwe merrie voor het eerst meenam reed iki langs het juryhokje en daar zat een stalgenoot/vriendin. Ik kreeg 180 punten en heb mij afgevraagd of ik de gunfactor had, of dat ze het echt 180 waard vond. Dat laatste was het geval, ik had nl ook gewoon een 3 voor mijn belabberde halsstrekken.
Henny, lekker zo'n fijne generale, dan ga je met vertouwen de ring in! Netjes hoor om zo te eindigen voor de eerste keer!
FE, fijn dat je geslaagd bent voor je bruiloft outfit. Foto?

SM, je filmpje ziet er erg leuk uit. Dakar heeft een mooie draf!
Margriet, dat klinkt als een "rustig" vrijgezellenfeestje. Ik hoop er ook zo vanaf te komen!
Sussie, wat een drukke dag heb je gehad!
MM, zomaar een hele dikke knuffel

Mendy, jij hebt lekker weer gehad tijdens je weekend! Lijkt me heerlijk om weer eens naar het strand te gaan met de paarden.
Floor, wat zonde van je proeven, maar je hebt nu wel weer genoeg verbeterpunten!
Binaca, nog iets gevonden bij bzv?
Leli, wat een toeval dat je Marijke ooit in de weg gestaan hebt. Ik ben toch ook wel benieuwd naar de film

Evie, niet alle vrouwen kunnen koken. Ik kan bv ook alleen maar lekker bakken en niet koken

Rosa, ook zonde van jouw proeven!
Hier ook een lekker druk weekend gehad.
Gister op concours in mijn eerste proef 197 punten gehaald en eerste geworden, terwijl ik de dikke echt een keer vooruit heb moeten trappen. Traag stuk vreten

Ook wel een keer lekker om € 32,- mee naar huis te nemen