Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heleen_B schreef:Bedankt voor de tip, Jantine!
Heb meteen gemaild. Is nicoleplette@hotm... de goede?
Neede kun je nog niet inschrijven toch?
Margriet_ schreef:Misschien ga ik ook wel naar Neede! Vond het vorig jaar een erg leuke wedstrijd.
Bianca (BVW) 2 jaar geleden toen ik in Heino meereed lag de balk bovenop de opsprong iig niet vast. Dus dat kan wel gevaarlijke situaties opleveren. Vind dat verder wel een leuke wedstrijd en niet ver. Denk dat ik daar misschien ook wel heen ga.
Ik weet natuurlijk niet hoe dat vorig jaar was. 

Margriet_ schreef:Misschien ga ik ook wel naar Neede! Vond het vorig jaar een erg leuke wedstrijd.
Bianca (BVW) 2 jaar geleden toen ik in Heino meereed lag de balk bovenop de opsprong iig niet vast. Dus dat kan wel gevaarlijke situaties opleveren. Vind dat verder wel een leuke wedstrijd en niet ver. Denk dat ik daar misschien ook wel heen ga.
Mootje schreef:Inderdaad, elk plasje op straat, de buitenbak of op buitenrit meenemen en oefenen, oefenen, oefenen op crosstraining
Ik ben in een jaar van niet het water in willen (1 cm water op de straat) als ik er naast stond naar nagenoeg probleemloos via een boom of afsprong het water in!