Corien, gefeliciteerd met je baan! Super dat het zo dicht bij stal is. Echt onwijs fijn voor je.
Texelse, verhaal van de kijkdoos is echt hilarisch. Ik heb er ten slotte voor betaald

Rowo, vervelend van je tegenstrijdige avond en nogmaals veel sterkte met het gevecht van de vriend van Bas.
Joki, lekker gevecht gehad op de dijk. Verschrikkelijk als ze je buiten ergens op pakken als ze weten dat je even machteloos bent

Ibonn, hopelijk een goede uitslag voor je vriend gehad? Ik duim iig voor jullie.
Leliaardje, leuk zo'n logé. Volgend jaar is Barchem weer, en nog een boel andere SGW's. Succes voor Laurie in het parcours iig.
Wataptja, nette parcourtjes gesprongen in het L en vanavond veel plezier als duiveltje

Danielle, is het uiteindelijk nog gelukt nadat je met drie laptops bonje hebt gehad?

Snoek, hele moeilijke beslissing hoor. Verstand versus gevoel is nooit leuk. Uiteindelijk is het ook nog eens jouw beslissing. Ik ga er iig vanuit dat je de juiste keuze voor jezelf en voor Vorstin maakt. Sterkte.

Evony, jij hebt gewoon een hele goede generale gehad voor vandaag! Laten we hopen dat het zo blijft!
Sannn, ik hoop voor jou dat de cross beter gaat dan de dressuur. Daar kun je nog heel veel mee goedmaken.
MM, knap van Geert om er in de startbox af te vallen. Hoe kwam het? Wel netjes om toch nog als 3e te eindigen dan!
Evelien, ik ben jaloers op je kaarten voor de OS! Lijkt me onwijs gaaf om mee te maken!
TeeGee, goed om te vernemen dat je nieuwe vossie het zo goed en leuk doet!
Mistid, Beau solliciteerd (net als die van caro) voor circuspaard.

Vief, gefeliciteerd met je Bachelor.
Geloof dat dat het wel weer eventjes was

Maandag ga ik lekker met Tientjeh naar Rob en de week erop met Evelien. Kan nu al niet meer wachten. Lekker de nieuwe wal uitproberen!
Zit nu iig nog tot 2 uur op de zaak en ga ze daarna allebei weer rijden. Met O wederom dressuurles, jaja, we hebben de smaak te pakken en L mag misschien vandaag wel een beetje springen van me!