Gorssel heeft dus ook dressuur morgen?
@ Jeroen: Ach L1 is alleen beetje pootje over en wat harder in de galop. Kun je toch zat?

@ Bianca: gefeliciteerd!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

rowo schreef:@ Jantine: ik heb geen idee. Waarsch wel, alleen heb ik geen idee wanneer omdat ze met losrijden echt heel fijn en absoluut rad liep. Baal er dus behoorlijk van!
Gorssel heeft dus ook dressuur morgen?
@ Jeroen: Ach L1 is alleen beetje pootje over en wat harder in de galop. Kun je toch zat?
@ Bianca: gefeliciteerd!
blingh ook wel, maar op vreemd terrein is die nog zo van de kaart, dan valt ie halverwege stil, vandaar de B nog ff, dat ik hem er eerst nog wat meer doorheen kan rijden
ga ook maar eens kijken voor me debuut
ben benieuwd.. kan ik mooi even spieken hoe ik het moet gaan doen..

Alleen had ik vandaag geen tijd voor. Dus dacht dat ik wel thuis kon rijden.
Het zal alleen weer van voren af aan beginnen zijn. Hebben dit huisje ook zelf helemaal opgeknapt, en is eigenlijk net af. En nu dus weer alles overnieuw. Alleen dan groter.
Maar gefeliciteerd! Van mijn club mogen er ook veel door, was leuk om te helpen vandaag! 
Wat super ook dat je je paard in de toekomst aan huis kan hebben!
.
. Maar wel braaf.
. Morgen mag Sofie nog mee in het L.
.
. Veen plezier in Den Bosch.
en hij stond behoorlijk te zweten. Er verder niet op gezeten.

.
half uur over gelopen. Toen op me broertjes fiets naar school en dus 1 uurtje gemist. Toen tot 2 uur les en daarna tot 5 uur in de stad gebleven met vrienden en dat was wel gezellig, meestal ga ik naar huis maar nu had ik om 5 uur streetdance voor het eerst
toen om 6 uur weer snel naar huis gefietst want me broertje had zijn fiets nodig. Vanochtend eerst weer de stalletjes uitgemest. Daarna gereden, de bak is bijna weer toegankelijk dus morgen weer in eigen bak
Maar vandaag nog op de manege. Hij liep goed, met wijken voor rechterbeen blokkeerde hij eerst wel maar later niet meer. Daarna met paps op de fiets naar Nijkerk gegaan, kijken bij de 3e selectie, en ben door naar de Gelderse
Maar tja ben van ponyclub veranderd en die zit in Utrecht dus blij voor niks

Verstapt?

Hopelijk valt het mee