[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

rowo

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 15:21

@ Jantine: ik heb geen idee. Waarsch wel, alleen heb ik geen idee wanneer omdat ze met losrijden echt heel fijn en absoluut rad liep. Baal er dus behoorlijk van!
Gorssel heeft dus ook dressuur morgen?

@ Jeroen: Ach L1 is alleen beetje pootje over en wat harder in de galop. Kun je toch zat? :P

@ Bianca: gefeliciteerd!

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 15:22

Gefeliciteerd Bianca, leuk leuk..
Mandy: Gefeliciteerd met je 1e prijs. Wat balen van Zetje. Verstapt of?

Dröpke heeft met zijn gekke capriolen zijn ijzer eraf getrapt. Net gister nieuw eronder. Had nog wel springschoenen etc om gedaan... Sukkel. Morgen moet ie maar met 3 ijzers zijn dressuurproefje lopen! Het is nie anders...

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 15:25

Gorssel is ook alleen dressuur ja. Moet morgen de B jureren, daar zie je ook altijd van alles in rondrijden. Het is daar morgen selectie, dus wel leuk dat ik daar mag komen jureren.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 15:33

rowo schreef:
@ Jantine: ik heb geen idee. Waarsch wel, alleen heb ik geen idee wanneer omdat ze met losrijden echt heel fijn en absoluut rad liep. Baal er dus behoorlijk van!
Gorssel heeft dus ook dressuur morgen?

@ Jeroen: Ach L1 is alleen beetje pootje over en wat harder in de galop. Kun je toch zat? :P

@ Bianca: gefeliciteerd!

ik wel ;) blingh ook wel, maar op vreemd terrein is die nog zo van de kaart, dan valt ie halverwege stil, vandaar de B nog ff, dat ik hem er eerst nog wat meer doorheen kan rijden :P

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 17:46

mootje goed bezig geweest!!
rowo net jes van je punten! balen van die ander..
Jantien veel plezier morgen!
BV balen van zijn ijzer zeg!
sussie gekke pancho!!

Heb ook heeerlijk gereden :) ga ook maar eens kijken voor me debuut :=

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 17:51

Rowo gefeliciteerd met je punten en je eerste prijs! Wel erg balen van Zetje! :(:)
BV oe dat is wel balen, dan maar op 3 ijzers morgen.
Bianca gefeliciteerd!!

Ik heb nog niet gereden -O- Eerst 5 cm blubber en dan een keiharde grond. Er ligt zelfs nog ijs. Dus helaas. :\

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 17:54

Bianca gefeliciteerd gaaf hoor!!
Margriet balen dat je nog steeds niet kan rijden!

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 17:56

Corien: fijn dat je heerlijk gereden hebt met Jack!
Rowo: gefeliciteerd met je eerste prijs. Balen dat Zetje plots niet goed liep!
Bianca: leuk dat je naar de regio mag.
Margriet: balen dat je nog steeds niet thuis kunt rijden.
BV: dat is niet zo'n handig moment om een ijzer kwijt te raken. Als hij niet onregelmatig gaat lopen als hij 1 ijzer kwijt is kun je idd gewoon starten. De een is er gevoeliger op als de ander.
Jeroen: Blingh moet nog wat wedstrijdervaring opdoen.
Tientjeh: leuk dat je morgen selectie mag jureren.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 18:00

Ik mag morgen schrijven bij MZ finale dressuur :D ben benieuwd.. kan ik mooi even spieken hoe ik het moet gaan doen.. :P

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 18:01

@ Dienke: Dropke vond zijn nieuwe schoenen gewoon niet mooi :P
En ik neem aan dat ze zich verstapt heeft, alhoewel ik daar niets van gemerkt heeft.

@ Jeroen: ik snap wat je bedoelt. Maar in in een L1 proef wordt net iets meer gevraagd zodat je um misschien net iets meer bij de les kan houden?

@ Jantine: nou wat ik vandaag in Heeten rond zag rijden werd ik niet erg blij van. Ik reed met Avi echt geen top proef, maar toch won ik. Het niveau vond ik echt om te huilen. Ook in de B en L2.

@ Margriet: wat balen dat je nog steeds niet kan rijden. Ook hier is de bovenste laag heel zacht en daaronder harder. Je kunt niet naar de manege?

Nou Zetje liep net nog steeds niet goed. T is niet zo dat ze constant kreupel loopt, maar soms ineens een pas. Omdat het zo ineens er is, kan het ook zomaar een hoefzweer zijn. Dat heeft ze afgelopen jaar al eens eerder gehad.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 18:05

Zo ga ff lekker douche en wat eten :9

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 18:07

Wat vervelend Rowo. Hopen dat het zoiets "simpels" als een hoefzweer is.
Margriet, wat een ontzettend leuk huis en dito omgeving/uitzicht! Daar zullen jullie een fijne plek aan hebben!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 18:11

Tanx sim van je pb heb me gelijk op gegeven :)

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 18:18

Corien dat is wel leuk daarbij schrijven!
Rowo heb deze week nog wel in de binnenbak gereden! ;) Alleen had ik vandaag geen tijd voor. Dus dacht dat ik wel thuis kon rijden.
Sim dankje! Denken wij ook! :) Het zal alleen weer van voren af aan beginnen zijn. Hebben dit huisje ook zelf helemaal opgeknapt, en is eigenlijk net af. En nu dus weer alles overnieuw. Alleen dan groter. :+

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 18:21

Gefeliciteerd Rowo met je 1e prijs! Hopelijk valt het met Zetje mee.
Je staat nu als 11e op de lijst om door te mogen naar de Regio Bianca. ;) Maar gefeliciteerd! Van mijn club mogen er ook veel door, was leuk om te helpen vandaag! :)
Leuk dat je morgen mag schrijven Corien.
Las iets van een bokkende Woll. :D
Succes morgen op concours BV en Jeroen.
Ziet er mooi uit Margriet, succes met de verdere verhuizing. :) Wat super ook dat je je paard in de toekomst aan huis kan hebben!
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 08-01-11 18:26, in het totaal 1 keer bewerkt

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 18:25

:wave:

Zo puppy sarah is bij ons thuis gearriveerd. Ze heeft de hele autoweg heerlijk geslapen.
Tussendoor hebben we even een plas pauze ingelast en dat heeft ze prima gedaan. Dribbel (jack russel) vind d'r ook helemaal leuk :D.

Heb net even een buitenritje gemaakt met Sofie en die had er erg zin in :D. Maar wel braaf.

@ Rowo: Ik had inderdaad wedstrijd met Bobo. Al heb ik Sofie ook mee genomen voor een rondje B HC. Ook zij sprong goed maar grandioos hoog :+. Morgen mag Sofie nog mee in het L.
Gefeliciteerd van Avi en wat ontzettend klote van Zetje :(:).

@ Bianca: Gefeliciteerd ;)

@ Vief: Haha die Woll ;). Veen plezier in Den Bosch.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 18:26

Kim, fijn dat het pupje thuis goed in de smaak valt! Heeft Dribbel weer een vriendinnetje! :D

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 18:58

@ corien je krijgt van het CJIB hele hoge boetes voor niet verzekerd rondrijden en zonder APK, Er zijn minimaal 500.000 mensen die zo rondrijden. Helaas schrikken alleen de mensen die echt dachten verzekerd te zijn van de hoogtes. Veel verzekeringen zetten de verzekering stop bij 1x niet op te laat betalen maar brengen eigenaar niet op de hoogte van het stopzetten.
@ vief dat Woll nog bokt hahah
@ rowo gefeliciteerd mat Avi. Jammer van Zetje.
@ Kim gefeliciteerd met je pup!

Ben net weer naar de manege geweest. Ik hoop echt dat ik vanaf morgen weer thuis bezig kan want ben het daar echt zat. Merrie was redelijk braaf. De ruin had ik eerst aan de longe met zadel en hoofdstel maar die ging zo tekeer op de volte dat ik hem maar heb losgelaten. Was te bang dat hij onderuit zou gaan. Hij is zeker een kwartier als een malle aan het rennen geweest. Zijn frustraties zijn eruit :D en hij stond behoorlijk te zweten. Er verder niet op gezeten.
Vanmorgen lekker geshopt in Leer Duitsland :D

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 19:27

@ kim: leuk van de nieuwe woef!!
@ caro, lekker fris dus!!
@ rowo: nog paar keer B starten en dan over naar't L1, heb geloof ik nog 4/5 proeven B staan.

vandaag ging blingh aardig, pony niet, wat een raar dier... maandag laatste kans, anders aan de haak....

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 19:41

Hier Dienke. Heb geen zin om me opnieuw in te loggen :)

Sussie: Hij loopt gelukkig niet onregelmatig. Hopelijk morgen niet ineens wel :).
Kim: Komen er gauw foto's van je nieuwe hondje
Margriet: Balen dat je nog niet thuis kan rijden. Hier gaat het ook nog niet. Ik zie nm geen zand, alleen maar water.

Nu lekker niks meer doen. Vanavond the Voice kijken :)

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 19:42

Margriet: Ziet er goed uit! Succes met verbouwen ;)
Marjan: Succes, ookal ben je waarschijnlijk al weer terug.
Rowo: he, een beetje een dubbel gevoel dus.
Kim: leuk dat je pup nu echt thuis is. <3
BV: succes morgen!

Ik mag morgen weer lekker vroeg op, ga met Borex en Capri een rondje springen, gelukkig wel dichtbij.

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 20:22

Hee allemaal !!!
Wat zitten jullie veel achter bokt zeg, heb daar soms gewoon geen tijd voor soms.
Dus heb meer dan 10 pagina's weer bij te lezen dus nog niet gedaan.
Vrijdag was egt rot begin van de dag. Ik zoals elke ochtend op de fiets naar school, maar op 1/3 van de route, me band in 1x helemaal plat. Dus kon het stuk weer terug lopen :x half uur over gelopen. Toen op me broertjes fiets naar school en dus 1 uurtje gemist. Toen tot 2 uur les en daarna tot 5 uur in de stad gebleven met vrienden en dat was wel gezellig, meestal ga ik naar huis maar nu had ik om 5 uur streetdance voor het eerst :P toen om 6 uur weer snel naar huis gefietst want me broertje had zijn fiets nodig. Vanochtend eerst weer de stalletjes uitgemest. Daarna gereden, de bak is bijna weer toegankelijk dus morgen weer in eigen bak :D Maar vandaag nog op de manege. Hij liep goed, met wijken voor rechterbeen blokkeerde hij eerst wel maar later niet meer. Daarna met paps op de fiets naar Nijkerk gegaan, kijken bij de 3e selectie, en ben door naar de Gelderse :D Maar tja ben van ponyclub veranderd en die zit in Utrecht dus blij voor niks -O-

Voor alle die wedstrijd hebben gereden, gefeliciteerd met de resultaten en voor bij wie niet goed ging :(:)

Hopelijk komt Markelo snel online dan kan ik me inschrijven. Heb er zo zin in namelijk want het wordt me debuut.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 21:07

Goeieavond!!

Jantine, die lijken eng veel op elkaar!
Lau, wat een gedoe met die winstpunten. Met het springen of crossen?
BV, jammer van je debuut!

Ik twijfel nog tussen Markelo en Etten-Leur!

Kim, wat goed van Bobo!
Corien, gelukkig heb je hem terug gevonden!
Noor, thanks voor de tip! Dat kan via de rechtsbijstand?
Margiet, oeh gaaf huis, lekker zeg!
Mandy, mooie punten met Avi, maar arme Zetje :(:) Verstapt?
Jantine, ik heb vorige week L1 en L2 selectie gedaan, niveau viel me niet tegen, was een stuk beter als normale wedstrijden.
Bianca, wat goed!
Kim, lekker dat je puppy bij je thuis is!

Het wordt inderdaad even afwachten tussen verzekering en rechtsbijstand. Rechtsbijstand gaat het politie rapport opvragen en wij moeten nog een schriftelijke verklaring maken waarom we niet op tijd stil stonden. En in de brief stond dat we er mee rekening dienen te houden dat niet het volledige bedrag wordt uitbetaald. Dat moet inderdaad uit het Waarborgfonds komen. Kan dus nog wel even duren...

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 21:07

Goedenavond!
Sarah is veilig in Friesland aangekomen en Dribbel heeft een vriendinnetje. Wel foto's spammen hè?
Rowo had met Avi succes en zetje loopt niet goed :(:)
Corien, Wil jij de 26ste of de 5de naar Ede?

Ik ben net thuis van een dagje clinic. Was erg leuk en leerzaam :j
Ik neem morgen mijn snorkel ook maar mee naar Moordrecht :+ Hopelijk valt het mee :=

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 21:25

Mo ik ben jaloers! Hopelijk valt het mee met de bodem. :)