Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
buiten ritje maken. Simmie schreef:Vraag aan degenen die aan zee wonen en vaak op het strand rijden:
M'n strandrit vorige week is wel heel erg bevallen en zit er aan te denken morgen weer te gaan.
Kun je nu het weer gesneeuwd heeft het strand op komen? Kan me voorstellen dat de opgangen nu te glad zijn.
, is nog goed afgelopen dus!!
Ik ben ooit door een krukje heen gezakt
, en toen hing ik onder Wolin.. zij keek alsof ik dit dagelijks deed
, normaalste zaak van de wereld..
!! Ik werd al bijna voor gek verklaard met de pollen
.. Ik ben benieuwd of het vandaag minder is, ze zag er niet echt lekker uit
.
, heb er leuke verhalen over gehoord!!
..
!! Straks naar Wootje, het ziet er hier niet glad uit, dus het wordt echt een ritje vandaag
!! 
Enorme optocht door mijn straat met voorop een kar met een kanon waardoor mijn ruiten er bijna uittrillen bij elk schot dat er gelost wordt
Wel super grappig om al die volwassen helemaal los te zien gaan op de meest verschrikkelijke muziek. Kamer trilt ook helemaal. Chaos hier hahaha
Dus ja je kan gewoon rijden op het strand.
een x weer wat anders dan die bak
maar wat ik nu zie is het wel heel mooi.
. vandaag is helaas de manege bezet want het wemelt er van de ijslanders. Geloof een wedstrijd
Fijn dat je paard braaf verder was.
. Gister is het niet helemaal gegaan zoals het moest helaas.
.
. Waar het zo ineens weer vandaan kwam dat mega springen
.. Ging de laatste tijd juist steeds beter (ze maakte niet meer van die mega sprongen).
. Raar paard. We wonen hier mooi buiten het dorp. Dus kan een heel stuk over het fietspad waar niet zo veel auto's komen. En Sofie vind het heerlijk. Beetje om d'r heen kijken etc
.
Heb overigens minder bij me dan normaal als ik van huis verhuis dus ik moet wel onder de 20 kilo blijven
Morgen wordt ik om 8 uur opgepikt en gaan we naar Schiphol. Net lekker een paar uur gebadderd, nu heb ik er nog tijd voor
En nu nog even heerlijk een bord champignonnensoep op
Vanmiddag heb ik Vorstin natuurlijk gedag gezegd. Ze had weinig oog voor me, stro is belangrijker. Die heeft echt een luxe-leventje als ik weg ben!
.. nogal een culinair hoogstandje voor mijn doen
. De peertjes hebben gister al even opgestaan..
!! En je moet inderdaad nog ruimte hebben in je koffer voor souvenirs
!!
. Ik ben het helemaal met je eens dat je dat hebt gedaan
, zou hetzelfde hebben gedaan.
.