Ik heb niet echt bijgelezen, ga zo snel mogelijk naar bed 
Vandaag heb ik dus concours gehad, dressuur én springen. Ze liep erg fijn vandaag met dressuur, 1e proef ging echt heerlijk! 2e proef was wat minder maar niet echt bar slecht ofzo. Resultaat: 1e proef 191 punten en 4e prijs en 2e proef 170 punten, best veel verschil vond ik...
Maar goed, na erg lang wachten mocht ik springen. Het losrijden ging echt voor geen meter, ze was totaal niet te rijden. Ik heb veel sprongen gemaakt maar er zaten eigenlijk maar een handjevol goede sprongen tussen. Toch het parcours in en dat ging echt K.U.T!!!! Na 6 hindernissen en al 3 balken heb ik een verkeerde hindernis gesprongen, had echt zoiets van, dit heeft geen zin zo
Dus progressief ook maar laten zitten en nu maar even goed bezig met vertrouwen en ritme. Ik vrees toch dat het met mijn val te maken heeft
Woensdag heb ik weer springles en verder thuis maar lekker laag gaan springen, gelukkig staat het met SGW's niet zo hoog dus hoop ik dat we dan ook aan het springvertrouwen kunnen werken. Pffff, echt niet leuk zo'n springdip
Gelukkig liep de dressuur wel en ben ik nog wel een beetje tevreden over vandaag, heb ondertussen al wel 3 winstpunten (en prijs) gehaald met haar en dat had ik een halfjaar geleden niet durven dromen
En nu ga ik snel slapen, trusten!