Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
CarpeDiem schreef:mijn filmpjes doen het wel gewoon. Wat heb je voor telefoon?
Canter schreef:We doen nog kalm aan op het moment Talida!
andrea16 schreef:CarpeDiem schreef:mijn filmpjes doen het wel gewoon. Wat heb je voor telefoon?
Samsung E530 Otazu
GvdT schreef:We hebben nog geen deadline voor een nieuw topic, dus gas geven hoeft nog niet
CarpeDiem schreef:
Ik heb een nokia. dus ik vrees dat ik je niet kan helpen. maar kan weleens navragen, mn broertje heeft ook een samsung. volgens mij maakt type niet zoveel uit. je wilt ze neem ik aan online hebben?
Talida schreef:getver werd net gebeld door pensioenadvies blablah, echt geen zin in. Heb gewoon gezegd dat ik op de hoogte was. Wordt toch tijd dat ik er echt eens naar ga kijken
Talida schreef:GvdT schreef:We hebben nog geen deadline voor een nieuw topic, dus gas geven hoeft nog niet
oh jee zit er een bepaalde limiet op dan??
getver werd net gebeld door pensioenadvies blablah, echt geen zin in. Heb gewoon gezegd dat ik op de hoogte was. Wordt toch tijd dat ik er echt eens naar ga kijken
GvdT schreef:
Het schijnt vrouw eigen te zijn dat je je daar niet voor intresseert![]()
GvdT schreef:MJ als ik het goed begrijp kan jij in Renswoude rondjes gaan zwemmen met mijn paard,ik hield haar niet bij en heb der losgelaten. Ze heeft daarna zelf nog 3 ronjes gezwommen voor ze er uit kwam