[SGW] [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 21:22

oh haha...dacht al dat ik echt dom was

andrea16

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 21:34

CarpeDiem schreef:
mijn filmpjes doen het wel gewoon. Wat heb je voor telefoon?

Samsung E530 Otazu

Talida

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 21:43

hehe bijgelezen, jeemig zeg ik ga even een dagje werken. gaat dat altijd zo snel?
Leuke foto passoa! advies kan ik je verder niet geven, behalve luistert naar hier. meer ervaring heb ik ook niet haha.
Ben er nu ook achter dat ik alweer america's next etc gemist heb, en was nog wel van plan het te gaan volgen! Overigens werd een collega van mij tijdens een uitje geveld door een buikgriep virus (ik ook , zal de details besparen) en die klapte ook zo steil achterover omdat hij niet goed werd, is inderdaad even schrikken!

ben net thuis uit mn werk, ook heb wel dik 3 uur bij Tal rondgehangen. vriendje is avondje weg en daar maken we gelijk misbruikl van! dus in plaat van groente en vlees zit ik nu ook lekker een tosti naar binnen te werken.

Arme Tal , wijken voor de kuit staat op het schema. Ze snapt er echt geen zak van, of wil het niet snappen. Nu had ik dr vanavond best redelijk dat ze van 3e hoefslag naar de hoefslag week, maar als ik dan niet wil wijken en alleen 3e hoefslag, heeft ze echt zoiets van naja wat wil je nou muts! En dan wordt ze een beetje giftig en dan gaat ze zo lekker lopen, ben weer helemaal trots op mn smurfinnetje.

Kim, sterkte met de blauwe en stijve plekken!

Canter

Re: [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 21:45

We doen nog kalm aan op het moment Talida!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 21:46

Canter schreef:
We doen nog kalm aan op het moment Talida!

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 21:58

andrea16 schreef:
CarpeDiem schreef:
mijn filmpjes doen het wel gewoon. Wat heb je voor telefoon?

Samsung E530 Otazu

Ik heb een nokia. dus ik vrees dat ik je niet kan helpen. maar kan weleens navragen, mn broertje heeft ook een samsung. volgens mij maakt type niet zoveel uit. je wilt ze neem ik aan online hebben?

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 22:00

We hebben nog geen deadline voor een nieuw topic, dus gas geven hoeft nog niet

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 22:01

Was net heel grappig (vond ik). Ik ging piet longeren en hij mocht weer 20 min. draven en een beetje gallopperen. De eerste 5 minuten was hij weer helemaal vervelend en hele tijd bokken enz. Na 10 min. had hij geen zin meer en moest ik hem hele tijd een beetje aanjagen. Ik had mijn grootste lol daar. (maar volgens mij klinkt dit heel dom)

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 22:03

GvdT schreef:

oh jee zit er een bepaalde limiet op dan??

getver werd net gebeld door pensioenadvies blablah, echt geen zin in. Heb gewoon gezegd dat ik op de hoogte was. Wordt toch tijd dat ik er echt eens naar ga kijken

andrea16

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 22:04

CarpeDiem schreef:

Ik heb een nokia. dus ik vrees dat ik je niet kan helpen. maar kan weleens navragen, mn broertje heeft ook een samsung. volgens mij maakt type niet zoveel uit. je wilt ze neem ik aan online hebben?

Oke, misschien weet hij het Ik wil ze inderdaad online hebben

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 22:08

Talida schreef:
getver werd net gebeld door pensioenadvies blablah, echt geen zin in. Heb gewoon gezegd dat ik op de hoogte was. Wordt toch tijd dat ik er echt eens naar ga kijken

Oh bah, dat is geen leuk onderwerp...
Ik heb morgen gesprek bij de bank om het algemene verhaal weer eens door te rekenen, hoe zit het met de hypotheek, misschien kunnen we iets beleggen of een betere spaarrekening enz. Moet je ook je pensioeninfo meenemen... Ik heb me daar echt nog nooit in verdiept

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 22:10

Ik heb net weer gezwommen, samen met mijn vriend! Als wij geen goeie conditie krijgen

Toch is het wel lekker, en je voelt je echt lekker moe na afloop (en honger, heb speciaal mijn toetje voor na het zwemmen bewaart, anders ga ik gelijk alle afgezwommen calorien aan zitten snacken )

Talida

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 22:14

gelukkig, ben ik niet de enige!

ik heb het met zwemmen of koud, of bloedje heet. en ik ben er gewoon te lui voor, vind iedere dag paard voldoende excuus om de rest te laten

hmm voor een crossje heb je natuurlijk ook wat meer conditie nodig zeker?

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 22:15

Talida schreef:
GvdT schreef:

oh jee zit er een bepaalde limiet op dan??

Vorig jaar wilde we voor nieuwjaar een nieuw topic. Toen Lielle met der raadsels aan kwam zaten we er zo.

Ik ben al 3 keer gebeld en volgens mij niet echt goed in afwimpelen. Ik moet idd ook nog gaan kijken net zoals naar de ziektenkostenverzekeringen. Daar moet ik echt even zin voor gaan maken

Het schijnt vrouw eigen te zijn dat je je daar niet voor intresseert

MJ als ik het goed begrijp kan jij in Renswoude rondjes gaan zwemmen met mijn paard, ik hield haar niet bij en heb der losgelaten. Ze heeft daarna zelf nog 3 ronjes gezwommen voor ze er uit kwam

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 22:19

Renske daar ben je toch een sgwmuts voor, dus dan mag het.

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 22:19

GvdT schreef:

Het schijnt vrouw eigen te zijn dat je je daar niet voor intresseert

oh is dat het, ik denk al, er is iets, maar wat toch?

ziektekosten lopen via werkgever vriendje, dus daar hoef ik me helemaal niks van aan te trekken
*o/* *o/* *o/*

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 22:21

Ja het is genetisch bepaald, een beter excuus is er niet.

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 22:28

haha, ik denk ok echt niet aan pensioen zooi enzo .

@ renske: mooi he schik in je eigen. k kan ook helmaal in de scheur liggen om iets stoms. Dat de rest het óf niet snapt, óf het niet wil snappen!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 22:31

GvdT schreef:
MJ als ik het goed begrijp kan jij in Renswoude rondjes gaan zwemmen met mijn paard, ik hield haar niet bij en heb der losgelaten. Ze heeft daarna zelf nog 3 ronjes gezwommen voor ze er uit kwam

Haha, moet lukken!!
Maar ik hoop Os dit jaar iets verder te krijgen. Vorig jaar kwam hij heel even los van de grond, toen wist ie niet hoe snel ie terug moest naar de kant.... Sukkeltje

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 22:52

haha lachen MJ!
ik durfde niet zo goed met die indoctro...Gomir was al lekker aan het zwemmen en wij stonden een beetje aan de kant

_Anja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 22:52

passoa welkom!
Dus je wilt gaan crossen met die draver uit je profiel?klinkt leuk!

Vief: volgens mij donderdag(morgen dus) avond..op NL7 dacht ik..MOet je even in de televisiegids kijken maar ik ben bijna zeker dat het morgen is..

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 22:54

Ik heb 1 x bijna gezwommen met me ex fjordie.. Wel een apart gevoel. Ze was alleen voor los. Maar het werd ons toch beetje te spannend. dus we zijn eruit gegaan. Die gek dook meteen met haar hoofd onder water.. En aangezien het eind september was *en niet zon heel erg mooi weer* leek het me niet verstandig .
Schijnt wel echt geweldig te zijn!

Yvette90

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 22:55

Dank jullie wel dat jullie allemaal zo open doen gelijk Mister en ik gaan eerst nog ff lekker conditie opbouwen en dan eens lessen nemen! Vrouwenpolder lijkt me ook wel leuk dan maar wat moet ik me van een oefencross voorstellen? Hindernissen zijn toch wel iets lager En zit er ook dressuur bij? Of is het echt alleen terrein...?

Yvette90

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 22:58

Het gaat idd op de draver die ook in mijn profiel te zien is

Sim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 23:09

Passoa; vrouwenpolder is alleen terreinrit en het staat lager dan de B voor paarden. Hindernissen die je nog niet wilt springen mag je gewoon overslaan zonder gediskwalificeerd te worden. Tis immers een oefencross!

Wisten jullie trouwens dat het weekend waarin v'polder nu is, het pinksterweekend is?