Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
super van de cross! Die tijd die komt wel 
ochere zo vervelend van uw merrie, echt een nachtmerrie hé, gewoon al als het om u paard gaat en als ze daar bovenop nog eens zover drachtig is. Ik hoop dat alles goed blijft gaan!
wat een leuk verslag! Super dikke proficiat!
k ga mij ook zo strips halen ze
lol
proficiat met de prestatie van je paardje in L
1e na dressuur is echt super hé!
. Wat die merrrie al heeft voorgehad... en altijd komt ze er wel door op één of andere manier. Ik weet alleen echt niet wat ik met haar aan moet vangen als het veulen eruit is en afgespeend
.
? M'n vriend zei dat er een BBQ te winnen was in M of Z (daar was hij wel jaloers op
).
- maar bon, vriend doet het dus wel goed met m'n paard ondertussen
.
.
. En anders houdt ik Styles in 't achterhoofd, ik zou ook ni graag elke keer met blaren uit de cross komen
.
én luchtig), maar niet op mijn hoofd dus...
, geeft toch wat extra's zo...
! Wel alles naeen blijkbaar, heb toch liever dressuur wa apart, maar gaat ook gaan!
)
.
). Heb vorig jaar nieuwe gekocht vr dressuur/springen uit wedstrijd en heb toen die antares en samshiel gepast. Samshield paste voor geen meter. ANtares viel nog mee maar net zoals bij samshield zijn die maten S, M, L en dan vul je derest op met zo dikke voering en daar was ik niet zo fan van. Had het gevoel dat het echt niet stevig op mn hoofd stond. Liever echt een helm waarvan de 'kuip' past en niet doen passen moet dingetjes er in schuiven. Kep nooiot gepast, vidn die ook echt niet mooi
. Dus weer een CO, die vallen ook mee van prijs dan nog.
zo ene met 2 roosters op gas. Op mijn werk verzorgt er ene BBQ's in bijberoep, die zegt dat dat makkelijk €800 tot €1000 kost. Ik kan niets mee doen, véél te groot voor ons, dus ga hem eens op kapaza zetten en laten bieden, zal wel zien wat er geboden wordt. Of als jij interesse hebt...
Nog teveel andere kosten die eraan zitten te komen...
hele mooie prijs zeg!
. Kwas nie zo goed mee haha. Gelukkig waren het mr babysprongetjes.
, maar allé dat je die niet wil houden! Kan je toch altijd gebruiken? Zeker op je hoeve, zalig zo gewoon buiten koken in de zomer!
. Die HH wil ik ook eens dat hij die past, of zo'n soortgelijke van BR, zijn idd schappelijk van prijs. Zelf heb ik een GPA speedair (een blauwe die nogal licht uitvalt...) en een klassieke CO. Dat vind ik nog de mooiste eigenlijk
, zeker voor dressuur!
!
... Waar is ze geweest? Meen uit vorige berichten te kunnen opmaken dat jullie van regio Limburg zijn? Dus T.om M.ariën? Diejen heb ik toch ooit nog weten zeggen dat 'trocards in darmen prikken', iets voor koeien is
, fijn dat ze dat met die van jullie toch gedaan hebben. Dat ze nu haar dracht maar zorgeloos uitdoet, 't is jullie gegund!
. Maar voor acute gevallen bel ik altijd naar een kleinere kliniek in de buurt waar altijd 24/7 iemand is: v*enhei in k*asterlee. T*uur heeft haar behandeld. Een vriendin van mij heeft ooit stage gelopen bij hem en was er heel content van, en ik nu dus ook
. Ja al sjans dat het geholpen heeft want anders had ze het wsl niet gehaald!
Al kan ik wel begrijpen dat zo'n ding niet bepaald klein is en je de plek wel kan gebruiken voor andere dingen. Om maar te zwijgen over hoeveel het weegt om te verhuizen! En tjah, het is wel een mooi bedrag dat je kan investeren in de verbouwingen natuurlijk.
Dus... tijd zat om een paar springlessen en crosslessen te regelen bij Kobe!
! Wanneer wordt het veulentje verwacht?
.
. Ben makelijk 3 uur weg voor eens te gaan rijden.
!
al zicht op eventuele plannen met haar om te starten?
. Op gas, tis zo een soort weber dan?
. Ze wordt al nerveus van die witte hekjes te zien
.