Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MerelV schreef:Wij gaan volgend weekend naar vrouwenpolder, maar waarschijnlijk is dat mijn laatste cross. Waarschijnlijk is mijn paard verkocht (2 mensen willen hem kopen, dus 1 zal het wel doen :p). Dan kan de grote zoektocht beginnen. Ik zoek een vrij goede beweger (goed dressuur kunnen lopen) die daarnaast ook geschikt is voor de cross. Ik zoek een paard in de leeftijd 3-6 ongeveer. Oh ja en dan heb ik eigenlijk een stiekeme voorkeur voor een schimmel. Lekker ingewikkeld, als iemand hier iets weet (ook in en andere kleur)??
marloes_s schreef:MerelV schreef:Wij gaan volgend weekend naar vrouwenpolder, maar waarschijnlijk is dat mijn laatste cross. Waarschijnlijk is mijn paard verkocht (2 mensen willen hem kopen, dus 1 zal het wel doen :p). Dan kan de grote zoektocht beginnen. Ik zoek een vrij goede beweger (goed dressuur kunnen lopen) die daarnaast ook geschikt is voor de cross. Ik zoek een paard in de leeftijd 3-6 ongeveer. Oh ja en dan heb ik eigenlijk een stiekeme voorkeur voor een schimmel. Lekker ingewikkeld, als iemand hier iets weet (ook in en andere kleur)??
Ik ken toevallig iemand die een schimmel te koop heeft staan![]()
Is alleen 9 jaar. Loopt Z1 dressuur, L springen en B SGW. Is vooral in dressuur uitgebracht, heeft zeker ook potentie voor hoger springen en SGW.