Ede?! dat is wel echt om de hoek. ik heb me helaas ook al opgegeven voor Renswoude en WW..
annikavolder
Geplaatst: 12-06-13 19:21
Ede is allemaal nog onzeker of het gaat lukken, dus ik zou niet je planning ervan af laten hangen
Idee is er om het in samenwerking met stal Lozeman in Putten te organiseren. Dan dressuur voor L en M ( en evt springen ook?) op stal Lozeman, misschien dan zelfs al op vrijdag en de cross in Ede een dag later. B dan zonder dressuur op zondag. Maar zoals gezegd, allemaal nog heel onzeker en zeker nog niet officieel. Mocht het dit jaar niet lukken, dan hopelijk volgend jaar! Vult wel mooi de leegte in die periode van de kalender op! ( of ze zouden dan bv ergens tussen Ermelo Renswoude/WW kunnen gaan zitten?)
goh wat leuk! zou voor mijn planning een perfect weekend zijn voor een cross! wel lastig dat dressuur springen en cross dan niet op 1 dag is maar dan zoek ik wel een slaap plaats...
Yesorno
Geplaatst: 12-06-13 19:28
Woo Ede zou heel gaaf zijn!! Super dichtbij en leuk in augustus. Maar snap dat t allemaal nog onzeker is
Doet er nog iemand mee met de cross clinic van Alice Naber Lozeman 22 juni in Amersfoort?
Maik79
Geplaatst: 12-06-13 20:13
Oh Ede, dat zou gaaf zijn! Heb eens een stuk van dat terrein gezien, dat zag er heel mooi uit. En qua timing zou 't ook heel fijn uitkomen. We gaan gewoon duimen
Zou wel fijn zijn in Ede, mooi daar.. Helaas nu samen met onze regiokampioenschappen als het door gaat.
Net opgegeven voor Heino en Gorssel in het B. Heb nu Vlietlanden, WW, Heino met de jonkie, Gorssel met me eigen, dan Hattem, Diepenheim en Bathmen op de planning staan.
Heino is 22 september, Gorssel de week ervoor. Heb net van beide bevestiging gehad voor de klasse B
Maik79
Geplaatst: 13-06-13 13:37
Cool! Bericht op eventingsport.nl: op 17 en 18 augustus eventingwedstrijd op B-L-M niveau. Zaterdag is dressuur en springen in Putten, zondag cross in Ede.
Ik zit er over te denken om daar wellicht mijn L-SGW comeback te maken na 2,5 jaar.. (Na Renswoude oefencross en Renswoude B HC begin augustus)
bvw
Geplaatst: 13-06-13 14:01
Voor mij is twee dagen zo ver van huis geen optie maar hoop wel dat er veel anderen blij gemaakt kunnen worden met een extra cross in centraal Nederland!
Hier een iets ander bericht m.b.t. de dagen maar klinkt goed! Nu in twijfel over deze cross of de regiokampioenschappen springen.
jipje_niekje
Geplaatst: 13-06-13 14:02
Leuk Jitske!!! Dat moet toch lukken
Bedenk me net dat ik Renswoude ook nog moet opgeven
Joki
Geplaatst: 13-06-13 14:04
Dat is goed nieuws. nu nog bedenken of ik me opgeef want het is wel lekker dichtbij, maar mijn planning is nog volledig onzeker. Dat maakt plannen erg lastig
Renswoude ga ik omzetten, ga met Dakar (jonge paard) rijden in plaats van met de pony. Dan is dat mijn B debuut met het paard Ga Gorssel sowieso L rijden met de pony. Wanneer gaat Ysselsteyn open voor inschrijving?
Gaaf van Ede, helaas ga ik die zondag weg en gaat het dus niet lukken om te starten. Wordt een beetje druk weekend anders jammer
Was even vergeten dat ik het weekend van Renswoude zojuist heb toegezegd om nachtwacht te zijn bij Jumping de Driehoek (internationale wedstrijd). Dus wellicht Ede dan B HC en dan in september weer L