[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

muts_marijke

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 23:32

als ik er aan denk begin ik echt de slappe lach te krijgen... ik schreeuwde ruim op tijd ''pas op!!!!'' maar jij keek echt om je heen van huh. reageerde niet en moest op het eind nog flink doorlopen want ik liet Zeus door lopen omdat ik weet dat die wel door stoomt.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 23:34

Wat een strakke actie Lelie!! en wat een geweldig toeval dat jullie elkaar hier tegen komen. Bij een volgende meeting is er dus ook een filmvoorstelling????

ik ga er zo in meiden, truste allemaal!!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 23:36

Goedenavond, wat een vrijdagmiddagpraat hier :D .
Lau: Knappe Maat!
Sann: Gaaf je M debuut!
Mootje: Ik heb ook even op fb gespiekt en ik vind jullie qua uiterlijk wel bij elkaar passen, go for it!
MM en Lelie: Wat toevallig dat jullie elkaar dus eigenlijk al "kennen" :D .
Borsthaar vind ik echt vies, gelukkig geen last van bij vriendje, alleen een paar verdwaalde haartjes op zijn schouders :Y)

Bam heeft even lekker een vrij weekendje gehad, vandaag heeft mijn moeder even gereden en verder heeft ie alleen op de wei gestaan. Ik ben gezellig bij vriendje geweest die gelukkig weinig pijn meer had van de wkb en heeft gesmuld van de taart. Ik zei al, ik kan misschien niet koken (hij kookt eigenlijk altijd als ik langskom :o ) maar wel heerlijk gebak en desserts maken :D .

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 23:37

OH...................... nou kan ik niet meer slapen ^) :') . Je gaat de film niet vertonen hoor MM!!!!

Ik ga vast nachtmerries van gele blinde vinken krijgen }:0 .

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 23:38

Dames, ik ga de dames nog even uitlaten en dan naar bed. Morgen lees ik de rest bij, dinsdag ochtendje zh voor fietsen, echo en nog wat bij de cardioloog en vanaf donderdag alleen maar leuke dingen.
En pas 30 mei weer wedstrijden dus nu alle tijd voor o.a. de tuin... dat is en blijft een hele klus maar langzamerhand komt het end in zicht.
Slaap lekker allemaal.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 23:38

Ik ben wel benieuwd naar die film eigenlijk O:) .

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 23:39

@ Texelse, Leli heeft geluk dat het een te belabbert gereden parcours van mij is en dat ik hem echt niet ga showen ;)

MargreetW

Dat wilde ook net nog even zeggen voordat ik afsluit.

Leliaardje

Eef_Bam schreef:
Ik ben wel benieuwd naar die film eigenlijk O:) .

kssst ~~}> ^) ^)

Zullen we weer verder over bzv praten :P .

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 23:40

muts_marijke schreef:
@ Texelse, Leli heeft geluk dat het een te belabbert gereden parcours van mij is en dat ik hem echt niet ga showen ;)

Gelukkig!

Trusten allemaal :z

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 23:46

Leliaardje schreef:

Daar is een speciaal topic voor op bokt. :D

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 00:02

@ Leli ik ga ff mn camera opzoeken :D ff nog x op nieuw kijken.
Ach je moet maar zo denken dat al was ik foutloos geweest we ook niet hadden kunnen winnen en wees blij dat het bij mij gebeurde want ik heb er nog geen nacht wakker van gelegen :)
En daarbij jij zei na het parcours volgens mij nog sorrie en ik heb heel arrogant niet eens geantwoord toen Y;(

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 00:30

_Sim_ schreef:
Leliaardje schreef:

Daar is een speciaal topic voor op bokt. :D

hahaha...ze probeert het onderwerp te vermijden..... :P

voor mij mannen liefst helemaal zonder haar.... O:) alleen bovenop hun kop liever wel. Maar zal je zien dat ik met een kale thuis kom met veel borsthaar... :D jammer genoeg heb je niet alles voor het uitkiezen

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 07:06

Goedemorgen allen, zo de vrijdagmiddagpraat zullen we op deze maandagmorgen dan maar achterwege laten, en even serieus de week opstarten! :o

't is hier koud. Brrrrrrr, hard werken maar, wordt het vanzelf wel beter. Fijne dag allemaal!!!

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 07:45

MM en Lelie, bijzonder dat jullie elkaar hier treffen en dat dit ter sprake komt, haha!

Ik had het met mijn allereerste B parcours met Edge. 1ste parcours is hij compleet over de zeik door schaduwen, uitgebeld. 2de parcours had ik hem goed aan het lopen, springt hij super maar helaas gaat de volgende deelnemer pal achter de hindernis staan die ik moet springen. -O- }:0 Ik roepen, zei stug blijven staan...Dus ik moest schuin die hindernis pakken, vlak langs de staander om erover te kunnen, toen pakte Edge de balk mee, was echt wel ff pissig toen. Toen reageerde ze ook nog eens onwijs raar, was in staat om haar van haar paard af te helpen. _-:( Later kwam ze naar mij toe om haar welgemeende excuses aan te bieden, toen was het voor mij ook klaar. Had iig een puntje binnen met onze eerste wedstrijd. en ze had zwaar kl*te gesprongen, dat doen dan toch ook wel goed. O:)

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 07:51

Balen FE! Het kan een prima systeem zijn, alvast de volgende erbij, maar er zit wel eens een stoethaspel tussen die akelig in de weg kan rijden. En ik heb het als jury een keer gezien bij een wedstrijd, dat degene die al klaar was zijn weg naar de uitgang zo vertraagde dat de combinatie na hem de aanrijlijn naar de 3-sprong niet goed kon beginnen. Misselijke, onsportieve, ruiter (maar wel een bekende.... :o )

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 07:56

Dat is inderdaad balen! Sommige mensen kijken echt niet uit.
Bianca, gelukkig kun je hier en daar altijd nog wat harsen :))

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 08:11

Goedemorgen!
Ik heb er een fb vriendje bij 8-)

Is het al bijna zaterdag?

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 08:32

Goed geregeld hè Mootje!!!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 08:38

You go Mo!

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 08:43

Sim, hebben we d'r zover, gaat ze eerst zaterdag op vakantie.
Goedemorgen allemaal, prachtig weer hier.
Eerst aan de slag, dan bijlezen en eventueel nog netjes reageren en dan zien we wel weer.
Speciaal voor Noor, voorzichtig aan, veel plezier en :(:)

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 08:49

Zo, druk weekend gehad!

MM: toch wel heel mooi hoe dieren kunnen reageren dan, wou er toch even op reageren. Bijzonder hoor.
Kris: spannend nieuw paard kijken morgen dus!
mirthe: balen van je auto zeg, niks aan.
Margriet heeft leuk vrijgezellenfeest gehad.
Verder veel wedstrijden, fijn voor de mensen die fijn hebben gereden en voor de rest, volgende keer beter!

Ik heb ook wedstrijd gehad en reed de eerste proef bij mijn instructrice in de baan (en ik was daar persoonlijk erg blij om). Inrijden was heel krap en in de baan gaat ze dan helemaal over de zeik. Hardstikke fel op mijn been, helemaal gestresst en de benen vlogen me om de oren.. := Eerste proef had ik 171 punten, hardstikke terecht. Tweede proef ging (m.i.) nog veel slechter, bij de overgang naar linkergalop op B vlogen we in rodeo naar de middenlijn en toen we daar toch waren kon ik net zo goed afgroeten dacht ik :+ Jury kwam uit z'n auto en zei dat ik in het vervolg maar door moest rijden. Had wel wat 5'en en 2 4'en op mijn papiertje staan, maar ook wat 8'en en zelfs een 9 voor de onderdelen die wel goed gingen. Ik concentreer me dan teveel op het slechte. Afgroeten is dus nu verboden door papa. Gister priveles gehad en dat was wel fijn, omdat mijn instructrice dus ook die slechte proef had gejureerd. Ze zegt dat Winch gewoon veel te veel spanning had én dat ze die niet vlug genoeg kwijt raakt. Ze moet daarin makkelijker zijn, sneller weer hand volgen naar ontspanning toe. Dus komende tijd meer stukjes uit proeven oefenen (daar wordt ze altijd heel vlug en heet van). Lag er ook wel wat aan dat ik al 4 weken niet op dressuurwedstrijd was geweest, vrijdagavond weer weg dus dat is lekker. Verder gister hele dag met broertje in het ziekenhuis gezeten. Zaterdag in de kroeg viel hij, enkel gelijk dik en ik maar koelen en koelen met zo'n zak ijsklontjes die ik had geregeld bij de barman. Gelukkig (na vele foto's) bleek het niet gebroken, wel enkelband gescheurd. 8 weken op krukken. Nu weer op stage en ben blij dat de week maar kort is, want heb er écht even geen zin in.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 08:50

MargreetW schreef:
Sim, hebben we d'r zover, gaat ze eerst zaterdag op vakantie.

Maar dat is toch juist goed Margreet? R is toch van het rustig aan doen. :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 08:52

Hihi, als hem voor ik weg ga een berichtje stuur, kan hij er 16 dagen van bijkomen :D
Waarom een :(:) voor Noor? Hoofdpijn :P

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 08:54

Wordt het zo'n spannend bericht dan Mo? :o