Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

.
.
) maar wel heerlijk gebak en desserts maken
.
ff nog x op nieuw kijken.
_Sim_ schreef:Leliaardje schreef:Zullen we weer verder over bzv praten.
Daar is een speciaal topic voor op bokt.
alleen bovenop hun kop liever wel. Maar zal je zien dat ik met een kale thuis kom met veel borsthaar...
jammer genoeg heb je niet alles voor het uitkiezen
Ik roepen, zei stug blijven staan...Dus ik moest schuin die hindernis pakken, vlak langs de staander om erover te kunnen, toen pakte Edge de balk mee, was echt wel ff pissig toen. Toen reageerde ze ook nog eens onwijs raar, was in staat om haar van haar paard af te helpen.
Later kwam ze naar mij toe om haar welgemeende excuses aan te bieden, toen was het voor mij ook klaar. Had iig een puntje binnen met onze eerste wedstrijd. en ze had zwaar kl*te gesprongen, dat doen dan toch ook wel goed.

)
Eerste proef had ik 171 punten, hardstikke terecht. Tweede proef ging (m.i.) nog veel slechter, bij de overgang naar linkergalop op B vlogen we in rodeo naar de middenlijn en toen we daar toch waren kon ik net zo goed afgroeten dacht ik
Jury kwam uit z'n auto en zei dat ik in het vervolg maar door moest rijden. Had wel wat 5'en en 2 4'en op mijn papiertje staan, maar ook wat 8'en en zelfs een 9 voor de onderdelen die wel goed gingen. Ik concentreer me dan teveel op het slechte. Afgroeten is dus nu verboden door papa. Gister priveles gehad en dat was wel fijn, omdat mijn instructrice dus ook die slechte proef had gejureerd. Ze zegt dat Winch gewoon veel te veel spanning had én dat ze die niet vlug genoeg kwijt raakt. Ze moet daarin makkelijker zijn, sneller weer hand volgen naar ontspanning toe. Dus komende tijd meer stukjes uit proeven oefenen (daar wordt ze altijd heel vlug en heet van). Lag er ook wel wat aan dat ik al 4 weken niet op dressuurwedstrijd was geweest, vrijdagavond weer weg dus dat is lekker. Verder gister hele dag met broertje in het ziekenhuis gezeten. Zaterdag in de kroeg viel hij, enkel gelijk dik en ik maar koelen en koelen met zo'n zak ijsklontjes die ik had geregeld bij de barman. Gelukkig (na vele foto's) bleek het niet gebroken, wel enkelband gescheurd. 8 weken op krukken. Nu weer op stage en ben blij dat de week maar kort is, want heb er écht even geen zin in. 
voor Noor? Hoofdpijn