Altijd vriendelijk watapatja
Jammer San dat de dressuur niet zo ging
Jammer van je punten sim
De zwaarden en messen liggen ook al klaar
Ik dacht leuk met Ferrose buiten te rijden, nou niet dus. Langs de dijk zaten spoken en die waren zo eng dat ze alleen nog kon steigeren, omkeren en achteruit rennen. Na 2x bijna op de weg op de dijk te hebben gestaan en 2 pogingen om in het prikkeldraad dat daar de weilanden afgrenst te belanden van Ferrose, maar omgedraaid want daar kan ik haar niet risicoloos verrot slaan. Daarna in de bak maar controle geoefend van balk naar balk op de grond, ook al moeilijk aangezien Ferrose na 3x hetzelfde lijntje zoiets heeft van dat kan harder

die is helemaal losgeslagen geloof ik
. Echt ontzettend lief dat jullie zo met me meeleven
.
Al die haflingermensen met bitloze hoofdstellen.

Vooraf wezen lunchen met ouders en broertje en 's avonds met vriendje nog lekker uit eten geweest in Hengelo
Master valt tot nu toe wat tegen.. Vind het niet bijster interessant en de manier waarop alles georganiseerd is had ook wel wat beter gekund.. Maar ja. Niks aan te doen, behalve dit jaar proberen alles op alles te zetten om er nog een 2e titel aan toe te voegen want ben echt een beetje klaar met studeren..
Heb dit jaar 1 oefencross gereden en iets van 3 crosstrainingen, en met Vorstin ga ik iig niet meer crossen.