Lau foto Als hij op ligt! Tg knappe schim Jipje top van anoes!! Jammer dat je niet naar de ck kon! Mo succes vanavond!! Noor groot gelijk doe ik ook altijd die assistentes!! Grr deed ze bij mij ook gister
hier hebben we sinds dinsdagavond nog maar ongeveer 10 mm gehad in totaal..., als je goed kijkt stuift het nog in de bak....
zo te horen in het westen veel meer water!!! oefencross hier gaat ook gewoon door. terrein kan veel hebben, de pijpen/slangen om de waterbak te vullen liggen dan ook al klaar!
En ik werd net gebeld dat ik niet hoef te komen werken. Iedereen blijft binnen met dit weer, dus niets te doen daar.
Voor de liefhebbers: grand prix landenproef op CHIO Aachen live te volgen via www.clipmyhorse.de
muts_marijke
Geplaatst: 14-07-11 11:16
Hellowtjes
Het regent het regent wij worden nat Heerlijk dit weer
Ga zo lekker aan de poets en daarna Zeus rijden. Wat balen Mootje dat je springles afgelast is Margreet hoeft vanavond niet te zingen. Laura veel plezier met je polypad. Benthe gefeliciteerd met Anoes! (ik mag heel kort na jou in Ermelo ) BB is braaf geweest vanacht, altijd fijn als de nieuwe aanwinst zich thuis voelt.
Dat onwijs lieve pupje van Laura blijft mij dwars zitten. Helaas is Geert het er nog steeds niet mee eens. Heb al vanalles geprobeerd maar het antwoord blijft nee
Laatst bijgewerkt door muts_marijke op 14-07-11 11:43, in het totaal 1 keer bewerkt
Goeiemorgen! Nou, ben al van het secretariaat naar het PAO naar het OIC gestuurd voor die vakken Hopelijk weten ze het hier wel!
Gefeliciteerd met het nieuwe paard Texelse Gefeliciteerd met Anoes Benthe! Klopt Mootje, was eerst nog werken tot 12. Jammer dat je springen is afgelast Arme jij Noor De tandarts is ook verschrikkelijk! Veel plezier vanavond caro Balen dat het is afgelast Margreet, al is het wel begrijpelijk met dit weer. Wordt het dan een ander dagje? Graag gedaan Lau, heel veel plezier ermee Flauw van Geert MM
AntheaV
Geplaatst: 14-07-11 11:28
Balen van het rotweer bij jullie! Hier is het nog steeds droog... *klop klop*
Marijke: Flauw zeg Sussie: Ik klik jouw link maar niet aan, komt vast niet ten goede van mijn tentamen Laura: Ben benieuwd naar de foto van je pp!
jipje_niekje
Geplaatst: 14-07-11 11:28
Leuk Marijke dat je 2 na mij moet in Ermelo, kan ik je eens in het echt zien En jou joekel Zeus natuurlijk ook
goed van geert dat hij gewoon standvastig blijft. zo hoort dat! ik had idd mail terug dat ze van 10.30 tot 15.00 gingen crossen, daarvoor van onze eigen club wat en daarna nog 1 groep.
Hoi! Nou de grenzen zijn uitgezet en we hebben nog wat dingetjes doorgenomen met de aannemer Jammer dat ze niet wilden doorwerken deze zomer
Ben net op werk, dus zal maar wat gaan doen!
Lau, mooi dat je de pad mooi vindt
Ik heb Renswoude overigens afgezegd, 't wordt ontzettend kl.oteweer en we rijden toch al 2,5 uur voor 10 minuutjes rijden dus ik ga nog even wat anders verzinnen voor Ermelo.
Het ziet er voorlopig somber uit qua weer. Zaterdag in Schoorl de paarden en "een bak water" en daar moeten zondag de pony's dan nog een keertje overheen. Ben benieuwd of dat gaat lukken. Hopelijk geven ze het wel op tijd door als er wat veranderd wordt, anders zit ik zondag voor niets in m'n knappe pakkie op bootje van 7 uur.
Alles wat normaal 's nachts binnen staat, staat nu nog steeds binnen, en ook dat vindt BB-tje prima! Alleen met eten is hij niet zo gezellig, maar dat kan me niet zo boeien.
Hier staat het precies. Dit was het knopje extra info.
Noor, haha ze kunnen het beter alvast weten. JN, ik heb er opzich wel een goed gevoel over maar dat wil ook niet alles zeggen. Als ze niet drachtig is zou ze vandaag of morgen toch iets van hengstigheid moeten gaan laten zien maar ze staat nogsteeds te steigeren en te bijten naar Scene. Dat arme beest laat het allemaal nog toe ook. Sukkel.
He balen van Zwartewaal. Had wel weer zin om op concours te gaan.... Marijke, wat flauw. 2 of 3 maakt inderdaad niets uit.
Het is hier echt k lote weer! Veel wind en regen. Voer staat dus nog steeds mooi in het plastik voor de loods.
Hier nog een filmpje van Caap dinsdag, een braaf stukje huppelen.
Laatst bijgewerkt door EvelienH op 14-07-11 11:46, in het totaal 2 keer bewerkt
Moet je jureren, Texelse? Of gaan jullie met de pownie heen? Zolang er geen veulen bijstaat, is het niet zo'n ramp dat ze niet zo gezellig zijn met voeren Texelse. Ik had er tot voor kort ook totaal geen probleem mee bij Nudine.
Ik ga zondag dressuren, is wel op zand. Zaterdag toch maar niet naar Aken, moet zondag vroeg eerst jureren en dan zelf rijden. Ga de trailer wassen zaterdag.
Zondag jureren, pony blijft thuis. Weekend ervoor kring, weekend erna regio, en een retourtje auto+trailer op de boot is toch weer dik 30 euro, dus het is ook een keertje mooi geweest. Bij BB-tje staat (nog) geen veulen. We weten niet precies wanneer dat gaat komen (als het echt komt), maar als ik die merrie zie, vermoed ik nog een week of 5. Maar of dat klopt??? En voor alle duidelijkheid. BB is dus een ruin hoor, maar we hebben een onverwachte zwangerschap bij een van onze merrietjes. Deze merrie staat trouwens nu even bij de buren als gezelschapsdame bij hun nieuwe paard.
Lastig dat Nudine zo lelijk doet tegen KJ op stal tijdens het eten. Zeker met dit weer.....