[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 20:57

Mootje ja sorry je had precies de gene die ik goed ken! Vond het erg leuk! Werd echt slecht gereden in het ZZ-zwaar :n
Rowo mooie punten!
Tg gefeliciteerd met je verjaardag en punten!
Jeetje wat een foto!!!
Kim moeilijk dus een fijn zadel vinden!

Zo ga richting bed (lig ik al) tv kijken en dan slapen! Ben kapot!! :o

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 21:06

BV: Mooi resultaat zeg :D !
Sussie: Lijkt me wel leuk al die kindjes met de pony's jureren.
Corien: Jammer dat er zo slecht gereden werd, is toch wel leuk om een paar echt goede te zien.
Mootje: Zo ken ik er nog een := :
Afbeelding

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 22:47

Avond!
@TG: Gefeliciteerd met je verjaardag! En je punten! Hoe ging TG?
@Kim: Gefeliciteerd met je fijne rondjes springen en je prijs! Dressuur komt ook wel weer! En je zadelzoektocht lijkt dus toch de goede kant op te gaan?
@BV: Gefeliciteerd met je crossresultaat!
@Sussie: Lijkt me ook wel leuk om bixie te jureren, maar ook wel erg lastig.
@Rowo: Gefeliciteerd met al je prijzen en winstpunten!

Ik ben gisteren naar Blankenham geweest met beide paarden. Besloten om Anoes mee te nemen en BB te springen, liep een superfijn parcourtje met 1 pechbalkje door mijn schuld. Jipje in het springen uitgebeld, meneer pakte het bit tussen de kiezen en trok zijn eigen plan :o In de dressuur voor het eerst in de grote baan gestart en een erg lachwekkende 1e proef gehad door loswaaiende briefjes door de ring heen :P 2e proef al weer wat beter, maar nog niet goed genoeg. Beide jury's gaven positief commentaar wat wel erg leuk was, dus toch wel tevreden ;)
Vandaag naar Heino geweest om te crossen met Anoes voor het eerst. We hebben in alle 3 de onderdelen het einde gehaald en ik was/ben supertrots op haar. Helaas bij het afzadelen bleek ze zich flink geraakt te hebben aan haar voorbeen bij de hoefballen. Ze liep wel rad (had haar daarvoor ook al laten keuren en werd gewoon goedgekeurd) toch maar aan de DA laten zien om te kijken wat hij adviseerde te doen, maar hij wist het niet zo goed. Besloten om Anoes op de trailer te zetten en naar mijn eigen DA te gaan. Daar bleek de hele huid los te liggen, dus is het gehecht en staat ze nu in een enorm verband en moest ze op de kliniek blijven. Als we pech hebben wordt ze nog in het gips gezet ook morgen om de wond zo mooi mogelijk te laten genezen..... Diertje heeft zo verschrikkelijk haar best gedaan vandaag en dan heeft ze dit, voel me flink l*llig nu, maar kan ook niks voor haar doen nu.... Ga morgen dus alle wedstrijden maar weer afmelden, helaas....

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 23:10

Jeetje JN Wat ontzettend balen. Zeker als je zo'n fijne dag gehad hebt en je sluit het zo af. Hopelijk geneest het snel en heeft Anoes er weinig last van. Super dat je gefinisht bent met de cross!
Netjes ook van blankenham :). Ik heb je niet meer gezien helaas.

Haha leuke foto Evie :P

Vanavond met vriendinnen wezen eten. Was erg gezellig. Toevallig kwam de mannen van de vriendengroep daar ook nog langs. Dus even gezellig gezeten. Vriendlief kwam daar ook nog. Die ging nog met de jongens op stap. Ze wouden me allemaal erg graag mee hebben (meer omdat ik auto mee had :Y) ..) maar ik heb het niet gedaan. Moest nog wat voor school doen wat ik vanmiddag niet af kon maken. Heb het nu wel af dus ik duik zo mijn bedje in.
Vriendje zal straks ook wel terug komen ;).

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 23:17

Even een hele dikke :(:) voor JN en Anous. Hopelijk mag ze snel naar huis en geneest het allemaal voorspoedig.

CoriienRN

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 07:50

Jn jeetje das flink balen!! Arme anoes!! :(:)
Stoer hoor met jipje!!

Zo maar weer werken, waarom is het weekend maar twee dagen :')

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-10 08:14

Ook hier een dikke :(:) voor Anoes! Hopelijk geneest het voorspoedig!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 08:18

Jeeh, JN hopelijk geneest het snel. Maar dat is wel heel erg poedersuiker zeg.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 08:19

Jer houdt ook wel van een flinke sprong ;) (Nieuwveen 2009, vind zijn voorbeentjes hier zo mooi! <3 ):
Afbeelding

@ JN: Wat goed van Anous dat ze het zo goed deed in haar eerste cross en een dikke :(:) voor jullie. Hopelijk geneest het snel en goed. Wel apart dat de DA bij de wedstrijd er niet veel van kon zeggen of het niet even heeft schoongemaakt en verbonden vóór jullie reis naar je eigen DA..
@ Kim: alle mannen zijn hetzelfde :P Ik was gister ook de bob...
@ Evie: Bandido mag weer aan de slag dus!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-10 08:20

Die foto is inderdaad ook ruig :j Nieuwveen vind ik trouwens een erg leuk terrein!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 08:23

Ja ik ook! Ben er 1 keer geweest, maar kun je inderdaad goed trainen! Beetje vergelijkbaar met Ursem (inmiddels!) en dat is ook nog eens lekker dichtbij :)

@ BV: mooie prestatie en sterkte met je hoofd!!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 08:26

Goeiemorgen,

Pff mijn praktijk week is weer begonnen :=.
Vandaag van 11.00 tot 20.00 .. Paarden worden dus gelongeerd vandaag. Morgen een dagje vrij :D. Wel lekker haha. Kan ik ook gewoon de paarden rijden.
Straks naar de bus en op school wat inleveren en dan beginnen.

Noor: Normaal vind ik het niet zo erg om te rijden ;). Zeker op zondag avond niet. Maar had nu gewoon besloten om niet te gaan :+. En oh wat konden ze toen goed slijmen.. hoe lief ik wel niet was en van alles :P. Maar ze hebben me niet over kunnen halen.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 08:27

Sterk in je schoenen gestaan dus, Go Kim! *\o/*

:P

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 09:08

Goeiemorgen :wave:

Vanmorgen om 7 uur al vriendlief naar Enschede (zijn huis) gebracht en ben daar nu nog steeds. Ga zo naar school om met oudleraar te kijken van hoe en wat wat betreft mijn SVM Nivo certificaten.

@ noor: die foto van jou is echt ruig 8-)

@ benthe: wat onwijs balen van Anoes zeg. Echt sneu voor zo'n beest als ze net zo goed haar best heeft gedaan. HOpelijk geneest het snel!

@ kim: je bent er maar druk mee. Lekker dat je paarden worden gedaan zeg. K wou dat dat bij ons zo was, die blijven dan gewoon een dag staan.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 09:28

Goedemorgen!

Rowo: de dag vroeg begonnen dus.
Noor: wat een ruige foto!
JN: wat ontzettend balen van Anous. Zo geweldig crossen dan zo eindigen. Hopelijk is het snel weer genezen!
Kim: drukke praktijkweek voor de boeg.

Ik ga zo sollicitatiebrief schrijven. Ben een leuke advertentie tegen gekomen. Ik hoop dat het wat wordt.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 09:34

Ik vind dat eigenlijk wel een goed woord om Jer te omschrijven: "ruig".

Leuk Sussie!! Wat voor functie??

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 09:37

juridisch adviseur

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 09:39

Succes alvast :)

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 09:48

Goeiemorgen!
@Sussie: Succes met het schrijven van je sollicitatiebrief!
@Noor: Dat is inderdaad wel een erg ruige foto!
@Kim: Succes maar weer met je praktijkweer! Lijken me wel zware weken hoor. Wel fijn dat je vader dan de paarden doet! En volgens mij zag ik je in een vlaag voorbijkomen in Blankenham toen ik met Jipje aan het losspringen was en jij op weg was naar de dressuur, maar helemaal zeker weten doe ik het ook niet.
@Mandy: Zo dat was een vroegertje vanmorgen dus!

Ik heb behoorlijk slecht geslapen vannacht, ben al sinds vorige week dinsdag niet fit en vannacht had ik het heel erg benauwd. Voel me dus niet echt fit na een nachtje weinig slapen en een druk weekend. En ik vind het ook echt zo sneu voor Anoes..... Ik had haar de springschoenen van CC om, die zijn toch behoorlijk dik aan de achterkant en klappen zeker weten niet omhoog en die waren nog heel, heb dus ook geen idee hoe ze het voor elkaar heeft gekregen en wat ik dus zou moeten/kunnen doen om het te voorkomen. Mocht iemand een idee hebben, dan houd ik me aanbevolen! DA zei wel dat ze het echt zelf gedaan moet hebben, want het moet met behoorlijk wat kracht zijn gebeurt zei hij. Vanmiddag maar is even bij haar langs om te kijken hoe ze erbij staat.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 10:01

En een extra hoefbalbeschermer JN?

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 10:02

Ik zou dan ook denken aan hoefbalbeschermers. Die bewegen echt niet en zitten helemaal over de hoefbal.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 10:07

Zijn dat die dingen van Veradus die jullie bedoelen??? Die lijken me zo vervelend voor haar zitten.... Heeft iemand ervaring met die dingen? Want dit is natuurlijk ook niet de bedoeling.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 10:24

Jn pb zamero eens das een vriendin van mij heeft er genoeg ervaring mee (helaas) maar die weet het wel. Balen dat je niet fit bent.
Kim heel goed lekker zelf laten rijden

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 10:55

@Billy, wat een mooie hond! Nog naar Varsseveld geweest? Hoe gaat het nu met je? In de PC hebben ze mooie halsbanden :D
@Noor, wat een mooi huis!
@Sann, auw! Hoe is het nu met je knie?
@Simmie, fijn dat het lekker ging in Hulshorst
@Mandy, wow goede comeback!!!
@Noor, klinkt als een geslaagd uitje!
@PB, rustig weekendje is ook wel eens lekker!
@Evie, zonde van je rosbief zeg!
@Kim, gewoon paar keer proberen die zadels, maar het is toch altijd wennen.
@Mandy, wow nog hogere punten!! Gefeliciteerd met je vader!
@Shanouk, ik gebruik nooit dekens met hals. Vind het veel te ingepakt.
@BV, netjes van je cross.
@Benthe, jee wat een pech zeg!!!
@Sussie, succes met schrijven!
@Benthe, die van Veredus schijnen wel heel fijn te zijn hoor.

Verjaardag was leuk, mn ouders, zusje en oma waren er. Verder had ik niemand uitgenodigd. TG was gister 2 keer net buiten de prijzen maar wel 3e in de Dolphins Cup, werd over het zomerseizoen berekend dus dat was wel leuk.

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 11:26

jipje_niekje schreef:
Zijn dat die dingen van Veradus die jullie bedoelen??? Die lijken me zo vervelend voor haar zitten.... Heeft iemand ervaring met die dingen? Want dit is natuurlijk ook niet de bedoeling.

Ik heb daar met Phil een aantal jaren mee gereden. Ging echt prima en ze kunnen echt de hoefbal niet kapot krijgen.
Ik heb nog twee paar liggen die ik momenteel niet gebruik dus als je het een keer wilt proberen mag dat altijd.
Hopelijk komt het snel weer goed met je paardje :(:)
TeeGee schreef:
@Billy, wat een mooie hond! Nog naar Varsseveld geweest? Hoe gaat het nu met je? In de PC hebben ze mooie halsbanden

Thanx, ben erg blij met Toby <3
Ik ben idd gisteren nog even naar Varsseveld geweest, mooie sport gezien en weer veel bekenden gesproken (wat nu niet altijd even makkelijk was.....) Natuurlijk erg leuk dat clubgenootje Renske NK YR is geworden!
Ja ik heb wel meer gehoord over de halsbanden uit de PC zijn vast erg mooi maar waarschijnlijk ook voor een PC prijs :o