!! Heerlijk die schoolweken om even bij te komen
.Presentatie ging een beetje 'zo-zo', nouja.. lig er niet wakker van, was verder geen negatief commentaar..
Ik doe ook helemaal niks met carnaval, ook nooit gedaan.. gaat waarschijnlijk ook nooit gebeuren
.@Snoekiej: Lekker zeg, zondag richting Zuid Afrika!!
Echt gaaf!! Heel veel plezier, geniet ervan!
@PB: Fijn dat het al beter gaat.. misschien nog even een vitamine/weerstands-boost?
@Vief: Ik ga even in je topic kijken, ben benieuwd of er nog wat moois tussen zit in mijn maat
.@Heleen: Fijn dat je les zo goed ging!! Olivier begint het dus heel goed door te krijgen
..Zo maar eens richting stal!! Zit nog even aan mijn opdrachten
. Denk dat ik Wo maar weer eens op zadel, er ligt nog heel weinig sneeuw.. her en der een beetje. Was vanacht wel koud zeg
.. Was gisteravond nog even naar stal geweest om te kijken of Wo er een beetje lekker bij stond
.
) dan in het grijs...
Bij ons in de buurt loopt een Weimaraner, wat een donderstraal is dat zeg!! Afghaanse windhond is ook zeker mooi
Terwijl ik niet zo van de kleine honden ben
.. Het vriest en het is half februari, lijkt me niet dat het door de pollen kan komen
.. Hopelijk is het morgen of overmorgen weer over.. Arme Wo
. Rond maart/april rij ik ook met een neusnetje en ik heb zo'n kap met neus voor haar, heeft ze overigens nog niet op gehad..